شناسه خبر : 49520
جمعه 26 شهريور 1395 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه آزاد به از بیمه بنیاد!

محسن ناطق- طی سه سال گذشته مهمترین وظیفه دولت برای بدیهی ترین نیاز جانبازان مغفول مانده است.

 بنده در سه سال گذشته بین دو و نیم میلیون تا چهار میلیون تومن هزینه درمان داشتم که بیمه فقط هجده هزار تومن داروی فرزندم را قبول کرده است.

 بنیاد آنچنان قراردادی با بیمه ایران منعقد کرده که هیچگونه هزینه درمانی قبول نمی شود! لذا تصمیم گرفتیم همچون سایر همکاران نسبت به پرداخت نفری 70 هزار تومن به بیمه اداره از بیمه تکمیلی بهره مند شویم.

 به این ترتیب بیمه تکمیلی آزاد حدود 850 هزار تومن در سال هزینه دارد لیکن هزینه های چهار میلیون تومنی را بطور کامل پوشش و پرداخت می نمایند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام اقای ناطق در تهران همه درمانگاهها و بیمارستانهای طرف قرارداد با بیمه ایران پس از دریافت کد ملی حتی یک ریال هم دریافت نمی کنند و همه به سامانه بیمه ایران وصل هستند اکثر همکاران پر هزینه درمانی هم همان بیمه بنیاد را قبول کرده اند. چون به صرفه تر است . البته بهتر بود بنیاد قرارداد کامل تری داشته باشد .
با عرض سلام
ضمن پوزش از شما . شاید بیشتر به مراکزی مراجعه میکنید که با بیمه ایران قرارداد ندارند. بنده سال اول که بنیاد بیمه طلایی شاغلین را به عهده گرفت تعدادی فاکتور به بنیاد دادم. گر چه با تاخیر زیاد همراه بود ولی اکثر آنها پرداخت شده است. الان دیگر تمام مراکز درمانی در شهر خودمان (خوزستان هستم) و تعدادی از مراکز تهران را شناسایی کرده ام. تقریبا 90 درصد مراجعاتم به مراکز دارای قرارداد است. همسرم داروهای بسیار گرانی باید مصرف کند که آنها را از داروخانه طرف قرارداد رایگان میگیرم. اگر بین بنیاد و بیمه و شبکه بهداشت محل سکونتتان هماهنگی باشد بیمه بنیاد خوب است. بیمه تکمیلی محل خدمت من خیلی ضعیف بود. البته هنوز بیمه تکمیلی بنیادهم کامل نیست. دندانپزشکی را شامل نمیشود. یک آزمایشی همسرم دارد به نام Anti ccp . هر 2 ماه یک بار انجام میدهد . این آزمایش آزاد است و بیمه ایران هم پرداخت نمیکند. با امید بهتر شدن خدمات بیمه تکمیلی.
سلام ، با تشکر از دوستان عزیز و گرامی ، میگوییم طبق قانون جمهوری اسلامی ایران هزینه درمان ایثارگران در تمام کشور رایگان است. مسئولان مربوط بدانند مدیون بهترین انسانها هستند زیرا بیمه ها با انواع ترفندها تلاش میکنند از زیر بار پرداخت حق و حقوق ایثارگران خلاص شوند لذا هیچگونه پاسخگویی از سوی مسئولان وجود ندارد.
از عملیات آزاد سازی خرمشهر تا امروز تمام هزینه های درمان شش مجروحیت خودم و درمان خانواده را شخصا با وام و هزار مشکل از حقوق ماهیانه ام پرداخت کردم.
انتظار از مسئولان داریم تا طبق همان قانونی که ایشان مسئول شدند و از انواع حق و حقوق قانونی برای خودشان و خانواده برخوردار میباشند بایستی بدون هیچگونه عذر و بهانه و ترفندی تمام هزینه های درمان ایثارگران رایگان انجام شود. معلوم نیست چرا مسئولان مربوط به بیمه درمان ایثارگران از دین و ایمان و قصور در انجام وظیفه و بی توجهی به شرایط دشوار و بسیار سخت جانبازان غافل هستند؟ اگر آنها هنوز از جایگاه ایثارگران نزد حق تعالی آگاه نیستند بنابراین نمیتوانند جزو مسلمین محسوب شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi