شناسه خبر : 49523
جمعه 26 شهريور 1395 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگر شما هم مشکل دارید؟!

رضا زاهدی- مشکلات جانبازان به خصوص در بخش مسکن بر هیچکس پوشیده نیست.

امروز در جراید خواندم که قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم به محرومین مسکن می دهد. اولا که کار بسیار نیک و خدا پسندانه است اما از بزرگان نقل شده است که چراغی که برای خانه رواست بر مسجد حرام است.

 صدای رزمندگان و جانبازان بی خانمان را به گوش آن حضرات برسانید. بچه های جنگ در کهولت سن. رنجور و ناتوان و در فقر و بدبختی و تنگدستی با فرزندان بزرگ و بیکار. مستاجر و شرمنده هستند.

 دیگر شرم می کنیم در محل سرمان را بالا بگیریم که در این سن و سال مستاجر باشی و رزمندگی و جانبازی هم یدک کش ماست. عالم و آدم هم می پرسند مگر شما هم مشکل دارید؟

به خدا این نگاه و این دید خلق الله بدتر از تیر و ترکش دشمن است!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
عالم و آدم هم می پرسند مگر شما هم مشکل دارید؟ وای نگو که این جمله مرا آتیش میزند ملت در نظر خود فکر میکنن ماها در رفاه هستیم نمی دانند که ما فقط ابزار تعبلغات آقایان هستیم هم ناقص شو هم شرمنده با این تن ناقص وقتی دنبال کار میگردی و می فهمند که جانباز هستی با یک نگاه تعجب نگاهت میکنن و بعضی ها هم میگن مگه میخواهی ببری اون دنیا شما که چیزی کم ندارید چی باید گفت
با سلام . اینجانب جانباز 35 درصد و از کار افتاده کلی هستم وحقوق حالت اشتغال دریافت می کردم وبا توجه به مدرکم در بهداری استخدام شدم که بلا فاصله حقوق حالت اشتغال را قطع کردند لذا خواستار برقراری حقوق حالت اشتغال را دارم.
سلام
نو که آمد به بازار کهنه میشه دل آزار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کمک های سپاه نمود دارد ولی کمک به رزمندگان نه. منظورم مناطق محروم تبلیغاتی است و خداپسندانه؟
اگر لطف کند سپاه یادی از رزمندگان بنمایند هم خداپسندانه است، حتی معرفی رزمندگان و کارهایی که برای این مملکت کردند، آیا خرج کردن یک زندگی برای خدا و دین خدا پیش سپاه هیچ است؟
جناب شهردار تهران رزمندگان لشکر پنج نصر خراسان را دریاب تا در مسند قدرتی؟
کاش کاوه زنده بود..........
ما را به تاریخ پیوست کردند تمام
سلام جانبازم با42جبهه اجاره نشینم صاحب خانه گفته یارهن یا بیرون موندم چکارکنم با6نفرکجابریم یاامام رضا دخیل
سلام ، دشمنان نظام پس از هشت سال جنگ تحمیلی و تحمل شکست های سنگین در تمام جبهه های حق علیه باطل و ایجاد توهم شروع جنگ دوباره توانستند در تفکر برخی مسئولان سست ایمان رخنه کنند و علیرغم وجود بهترین راهکار اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد اسلامی تن به برجام نافرجام و اعتماد به دشمن بدهند.
در مباحث اقتصاد مقاومتی موضوعی بعنوان حکمرانی وجود دارد که بخشی از اقتصاد مقاومتی را به حکمرانی یا مدیریت نظام اسلامی مربوط کرده است. دشمنان داخلی و خارجی تلاش میکنند شکست منفعلانه عدم اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید را در موضوع حکمرانی به رهبر معظم انقلاب نسبت بدهند. در بحث دیگری موضوع فقر مردم را در مقابل رفاه زدگی ایثارگران قرار دهند تا به این وسیله مردم و ایثارگران در تقابل اجتماعی قرار گیرند.
جایگاه رهبری و ایثار و شهادت دو رکن اصلی حفظ و حراست از جمهوری اسلامی میباشند که دشمنان داخلی و خارجی نوک پیکان حملات خود را به ارکان اصلی حکومت اسلامی نشانه رفتند و در سکوت مسئولان در مقابل هجمه های ناجوانمردانه و تفاسیر غیر عقلانی و غیر دینی بتدریج جایگاه رهبری و ایثار و شهادت را کمرنگ و حذف نمایند. فریاد ایثارگران برای لقمه نان نیست بلکه تذکر جدی به مسئولان است.
دیدگاه مادی و سکولاریستی برخی مسئولان هزار میلیاردی نظام و پیش بینی های نابخردانه بدون در نظر گرفتن نقش دین و قدرت لایزالی حق تعالی و سکوت مسئولان عالی کشور بسیار نگران کننده است.
بسمــرب الشـهدا یکســــــــال گـــــــذشـــــت،، بدینوسیــــــــــله یکمیـــــــــــن سالگـــرداقدام دوتن ازمـامورین کلانتری فارسان کـه بدون حکم قضـایی وبدون رعایت قانون وشرع مقدس اسلام باسواستفاده ازلباس وموقعیت شغلی درپاشیدن اسپریه فلفل بسروصورت اینجانب رضــاامیری وفـــرزندم فقط بخاطراینکه گفتیم برادران اقدام شماقانونی است رابرای چندمین بارمکــررابسمع مسئولین بلندپایه نظام بخصوص سرداراشتری راگزارش کرده وخاطرنشان مینمایدکه حقیـــرهمینطورعادی هم دچارافت تنفسم حال تصوربفرمامامورشماافشانه فلفل هم بصورت منکه ازناحیه ریه سالهاست دچارمشکل هستم هم بپاشدآنوقت شمااین مجموعه راحافظان امنیت مینامیدلذاضروری دانستم خبــــرسالگرداقدام غیرانسانی مامورینتان رامجدد،ومکرربسمعتان برسانم که بعدازیکسال هنوزرسیدگی نشده وازهمه مهمترمامورین شماطبق گزارش پزشک قانونی اقدام بخودزنی کرده وعلیه ماطرح دعوی نموده اندکه این عمل بیانگرآنستکه مامورین شمانه تنهاصداقت ندارندبلکه قابل اعتمادهم نیستند،وقابل توجه آقایانی که دم ازرعایت قانون میزنندمراتب تاثروتـــــــألمــ ارسال میگــــرد،حهت اطلاع،
آقای فارسانی عزیزفعلا مارزمندگان راهمه فشارمیدهندتب خورشده ایم کی نوبت مامیشودخدامیداند.وتنهاکسی که میتواندبدادماسوخته گان برسدرهبرعزیزمان است البته اگرآقای ساقی عزیزلطف کنندوکامنتهای مارابه گوش تنهارهبرشیعیان ایران وجهان برساندآنوقت استکه مشکلات ماهم حل شودفقط رهبرم سیدعلی دامت برکاتو تازنده ام رهبرم رزمنده ام%%%%%%%%
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi