شناسه خبر : 49606
دوشنبه 29 شهريور 1395 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده ای با کلیه قرضی!

برادر رزمنده بسیجی- برادرم مدت چهارماه به عنوان رزمنده بسیجی در جبهه حضور داشت و درمنطقه آلوده به مواد شیمیائی دچار مصدومیت شده، در h r c t  %۲ کم داشته. درحال حاضر حدود دو سال است که کلیه هایش را از دست داده. حدود ۵ماهه پیوند کلیه توسط چند نفر خیر انجام و تحت درمان های خاص کلیه قرار دارد.

 مستاجر در یک روستا و با یارانه گذران می کند. بدون بیمه شغل قبلی هم بنائی ساختمان میکرده. جبهه یک روز ویک سال چه فرقی می کند؟ چه بسا که یک فرد ممکن است روز اول ورود به جبهه شهید یاجانباز میشد. مهم حضور در جبهه بوده که هر کسی به جبهه میرفت جان خود را در کف دستش برای دفاع از ناموس و خاک قرار میداد.

 نماینده های مجلس را در اردوهای راهیان نور ثبت نام کنید. یک تعطیلات برایشان در نظر بگیرید ویک روز آنجا در بیابان های اردوگاه عرب یاشلمچه غرب کردستان در گرمای تابستان یاسرمای زمستان... شاید یادشان به رزمندگان آن دوران بیفتند.

لطفا" مشکل برادرم را به گوش سردار شریفی برسانید بلکه ایشان با انجام تحقیق وبعد از مسجل شدن حقیقت برایش کاری انجام دهد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi