شناسه خبر : 49621
سه شنبه 30 شهريور 1395 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به اندازه یک وام هم کمکمان نمی کنید!

فراموش شدگان زخمی- بنده یکی از کهنه سربازان دفاع مقدس هستم. با حضور دو سال در جبهه های مردانگی. در آن موقع که ما سرباز جان بر کف و غیرتمند جبهه ها بودیم. هزاران نفر هم مثل ما بودند که با پارتی در خونه هاشون موندند. هزاران مثل ما بودندکه اگه آمدن سربازی در بهترین مکان های بدون جنگ و خون ریزی خدمت کردند.

 هزاران مثل ما بودند که با مواجهه با جنگ و دشمن فرار را بر قرار ترجیح دادند و رفتند وهیچگاه برنگشتند. هزاران مثال ما بودند واصلا به سربازی نیامدند. اما بنده وامثال بنده مردانه تا اخرش ایستادیم و مردانه جنگیدیم. نتیجه اش چه شد؟ ای مسئولین تصمیم گیر. آنهایی که نیامدند یا در رفتند و یا آنهایی که با پارتی در بهترین و امن ترین نقاط خدمت کردند، بردند که بردند.

نتیجه کار ما چه شد؟ بیماری های مغزی _ روانی انسان هایی بیمار و رها شده در اوج فشار زندگی که حتی خانواده هایمان هم از ما سیر شده اند. این چه عدالتی است؟ این چه اسلامی گرایی است؟ دردمندانه و فراموش شده شاهد غارتگران بیت المال هستیم که حتی وام های میلیاردی دریافتی شان را هم پرداخت نمی کنند؟

 ما مجرم بودیم که دلیرانه ایستادیم جرم ما نام سرباز بودن ارتشی است؟ آه و فغان ما دامانگیر است. بترسید از این آه ها و فغان ها!! یک برگ کاغذ بی ارزشی بنام کارت ایثار به ما دادید آن هم در اوج بیماری و با تنی علیل چندین ماه دوندگی کردیم تا فلان گردان . فلان واحد فلان فرمانده فلان پادگان را پیدا کردیم که به این کارت بی ارزش ایثار دست یافتیم!

چه کردی در قبال این کارت.شرمنده ایم و واقعا شرمنده ایم!! ای کاش لااقل اندکی وام به ما تعلق میدادید! ای کاش اندکی به بیماری و اندکی درمان ما می پرداختید. ای کاش........  واقعا شرمنده ایم.
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسن دست مریزاد برادر درد شما درد همه جانبازان سرباز وظیفه ارتش است اما کو گوش شنوا هرسال هفته دفاع مقدس برنامه های میگذارند یا به قول خودشان تصویب می کنند وقتی هفته تمام شد اعتبار ان هم تمام میشود کارت ایثار به چه دردمان می خورد ما نان شب نداریم واگر لقمه نانی هم تهیه کنیم جانبازمان دیگر توان جویدن ندارد همانطور که مسولان خواستند کم کم تعدادشان دارد ازفرط نداری وبیماریهای جسمی به اندک میرسد
خواهرگرامی همسرجانبازسرافرازایران زمین ..دلاورمردانی همچون همسروفادارشمابه امام خمینی ورهبری درزمان8سال جنگ بودندومردانه جنگیدنداماحال 80%این عزیزان دردمندبین مانیستندوهرکدام به گونه ای به شهدای عزیزمان پیوستند.چه کسی میخواهدجواب این دلاوران رابدهد.؟همه این عزیزان دردمندبودندواکثراین رزمندگان ناراحتی اعصاب وروان شیمیایی و.....داشتندوبدون اینکه مسولین بگویندرزمنده دیروزامروزباآنهمه دردومحنت وباداشتن چندسرآیله چکارمیکنی که جوابش این است مارزمندگان شرمنده زن وبچه مان شدیم ؟آیامسولی استکه جوابگوی باشد؟بچه هایی به خاطراین مریضی هابی پدرشدند.شیره زنهایی به خاطراین دردهابیوه زن شدندکه هنوز وقت مرگ هیچ کدام ازاین عزیزان نبودهمه بعدازاتمام جنگ که جنگ تمام شدتازه درداین شیرمردان تازه شروع شدوهنوزهم ادامه دارد.اماهیچ یک ازمسولین یادی که نکردندبماندتازه اگریکی هم یادمیکندفورادرمقابل این عزیزجبهه میگیرندبه هزاربهانه که بودجه نداریم کشوردرحال تحریم بسرمیبردبارمالی داردوووووووووووووفقط به فقط برای رزمندگان ازیادرفته بارمالی داردبرای اختلاس گران وحقوقهای میلیاردی بگیران نه. عیش ونوش اینهاهمیشه سرجاش است این ماهستیم که بایدزیرپوتینهای این آقازاده هابایدله بشیم........رزمنده دردمنداعصاب وروان وداوطلب27ماه جنگ مشکانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi