شناسه خبر : 49622
سه شنبه 30 شهريور 1395 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولیت در دست متعهدان نیست!

محسن ناطق- بسیاری از تسهیلات و امتیازات ایثارگران هیچگونه بار مالی ندارند اما برای جانبازان زیر 25 درصد تعلق نگرفته است. اگر مسئولان قصد دارند انقلاب ادامه یابد میبایست نسل ایثارگران در بهترین موقعیت تحصیلی و شغلی برای آینده مدیریت کشور قرار داشته باشند تا سایر افراد جامعه که هیچ گونه تعهد و التزامی به جمهوری اسلامی ندارند یا افرادی که با پول هر کاری میتوانند بکنند، از نسل ایثارگران سبقت نگیرند و اینطور زمام امور جمهوری اسلامی به دست افراد فاقد تعهد به نظام اسلامی و نوکران غرب گرا قرار نگیرد.

 افرادی که هیچگونه تعهدی به نظام اسلامی ندارند یا باعث اخلال در نظام اسلامی هستند این روزها در موقعیت تحصیلی و شغلی عالی قرار دارند اما ایثارگران که با جان و مالشان نظام اسلامی را حفظ کردند در شرایط اسفبار و فلاکت باری قرار دارند که روز به روز وضعیت بدتر و در اکثر مواقع با ضدیت و کارشکنی از حقوق قانونی محروم هستند.

 آیا مسئولین نمی خواهند جمهوری اسلامی پایدار بماند؟ آیا مسئولان می دانند نفوذ افراد فاقد صلاحیت و تعهد به نظام اسلامی در پست های حساس کشور چه خطراتی دارد؟ آیا مسئولان میدانند بی مهری و ضدیت و کارشکنی در امور ایثارگران همچون تعطیل کردن نیروهای دفاعی باعث تضعیف نیروهای ارزشی نظام اسلامی گردیده و از این بابت جمهوری اسلامی تاوانی به مراتب سنگین تر از بار مالی ادعایی برای خدمت رسانی به ایثارگران متحمل شده است؟ چرا ثروت موجب قدرت در نظام جمهوری اسلامی شده است؟

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام درود برشما که حقیقت رابا صراحت گفتی.
اقای ناطق 35 سال از انقلاب گذشته واین همه اقایانی که مسول بودند متعهد بودند ولی بعدا قدرت بی نظارت فساد اور شد وان وری شدند تا کی مردم باید صبر کنند واقع بین باشید بعنی شما نمیدانید مشکل اصلی کجاست کمی تاریخ بخوانید کمی در بین مردم باشید همان مردمی که موقعی رای میدهند حرف میزنند ولی مافیای قاچاق وقدرت که دست اقا زاده های متعهد !! است روزگار مردم را سیاه کرده وشما هی از تعهد بگو بیشتر متخصصان را به بهانه های واهی اول انقلاب از پست هایشان کنار زدند وار مملکت فراری دادند دیدید که چه شد بیشتر این قوانین ضد جانباز ورزمنده را خصوصا درصد دهی ومزایا وغیزه رو همین متعهد های خودی!!؟ تصویب کرده اند واین روزگار رزمنده وازاده وجانباز است تعهد واقعی را شهدا داشتند وایثارگران و مسئولانی اندک که قدرت انها را سرمست نکرد تخصص ومسولیت پذیری واز همه مهمتر نظارت مستمر که در کشور ما گمشده ای نایاب است وگرنه این همه اختلاس وفیش نجومی واملاک نجومی وپدیده شاندیر وصد ها مورد دیگر از بی نظارتی است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi