شناسه خبر : 49632
چهارشنبه 31 شهريور 1395 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما حیدری هستیم

علیرضا ضابطی - با سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان ،وظیفه ی خود میدانم در آغاز کلام ادای احترامی داشته باشم به ارواح طیبه شهدای عظیم الشأن اسلام از بدر و احد و نهروان تا فکه و طلاییه و شلمچه و حلب و زینبیه،که اگر امروز آرامشی هست حاصل مجاهدت های آشکار و نهان همین عزیزان است.
31شهریور هرسال تداعی گر یاد و خاطره ی دوران پرشور و شعور دفاع مقدس است ،دورانی که با دست خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادیم ، بله دستمان از تسلیحات ظاهری جنگ تهی بود اما شمشیر ایمانمان برانترین سلاح حرب با دشمن در واقع بین المللی بود .
عزیزان ، اسلحه ی ایمان به ما نشان داد که میتوان در دوران تحریم و بدون تکیه بر قدرت های شرق و غرب ایستاد،جنگید، و هرچند سخت اما زندگی کرد. دفاع مقدس به ما آموخت که میتوان ، به کلام الهی ولی فقیه اعتماد کرد و حتی در برابر تمام جهان ایستاد، یاد فرمانده ایی بخیر که به وزارت خانه ذی ربط نامه نوشت تا حقوقش از آن چیزی که بود کمتر واریز شود زیرا خود را لایق آن مقدار دریافتی نمیدانست با اینکه شرایط خانواده و اطرافیانش اصلا در موقعیت مطلوبی نبود.یاد میرحسینی ها،هراتی ها ،حسابی مقدم ها و لکزایی ها بخیر ، کم نبودند از آن سردارانی که دنیا را شرمنده بزرگی و معرفت خود کردند،یادش بخیر رییس جمهور شجاعمان در دوران دفاع مقدس هیچ گاه به لبخند های دشمنان قسم خورده دل خوش نکرد و همچون مرادش تا کنون که سکان رهبری نظام اسلامی را در دست دارد ،  وفادار به اصول انقلاب و اسلام  مانده و چفیه ی آزادگی را هرگز از شانه برنداشت.

خیلی یقه سفیدها هنوز تهدید دشمنان را باور نکردند. اندکی از دغدغه مولایمان نسبت به اسلام و انقلاب را داشته باشیم.سال ها از 31شهریور ماه 1359گذشت و 31 شهریورها آمد و رفت ولی هنوز اگر جوانی در دانشگاه و یا جایی حرف انقلابی و شعار حمایت از رهبری را فریاد میزند ، در برخی محافل با داس به جانشان می افتند ، چرا بعد از سال ها بجای اینکه پخته تر شوند  و نسبت به شناخت دشمن آگاهتر گردند ، بجای بدبینی به دشمن ، با نفرت به نیروهای مخلص انقلاب حمله میکنند و نسبت ،  افراطی گری را به آنها میدهند !!!
و در پاسخ باید گفت ، چون دشمن ، برای جوانان ما یک برنامه جنگی نرم تدارک دیده ، آنان قدرت نشأت گرفته از ایمان و ولایتمداری و ایثارگری و شهادت طلبی مردان و زنان ما را دیده اند ، و هدفشان اینست که این فرهنگ را از ملت ما دور سازند ، و متاسفانه برخی هم  ، به لبخند دشمن قسم خورده  ، دل بسته اند و راه نفوذ آنان را سهل نمودند ،
اما ، ما حیدری هستیم ، ما رهبری داریم که ، کافیست ، لب تر کند ، آنگاه نه تنها ، همان منافقان داخلی ، بلکه اربابان خارجی شان نیز ، از تیغ ذولفقار حیدریون ، در امان نخواهند بود ، و البته صبر علوی نیز داریم ،
پس با شما هستم ، نگذارید کاسه صبرمان ، لبریز شود ،
به امید روزی که وقتی 31شهریور به سنگرهای جلوی ادارات و دانشگاهها نگاه کردیم ، به دشمن فعال و بیدار ، که در کمین  آن سنگر موضع گرفته هم فکر کنیم .
درود و بدرود
آنکه با جان ، قلم و ویلچری شکسته در خدمت ولایت است ،
از دیار ۲۵۰۰ شهید و ۸۰۰ آزاده و جانباز و ۱۵۰۰۰ رزمنده سیسنانی در دفاع مقدس و همچنین امنیت شرق کشور ،
بسیجی ، فرزند شهید ، آزاده و جانباز سیستانی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi