شناسه خبر : 49643
دوشنبه 05 مهر 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر انجمن جانبازان از افتخار آفرینان پارالمپیک

در پی حضور و افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران در پارالمپیک برزیل، انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه ایثارگران کشور، یاد و خاطره جانبازقهرمان شهید« بهمن گلبارنژاد » را گرامی داشت.

فاش نیوز -  در پی حضور و افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران در پارالمپیک برزیل، انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه ایثارگران کشور، یاد و خاطره جانبازقهرمان شهید« بهمن گلبارنژاد » را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، در این پیام آمده است:

خدای را سپاس که باردیگرشاهد درخشش جانبازان و معلولین عزیز در مسابقات جهانی پاراالمپیک برزیل بودیم. مسابقاتی که نفس حضور درآن خود افتخاریست ماندگار. جانبازان قهرمان و پرصلابت کاروان شهدای منا باشعار«  توکل، اراده و افتخار»، با فتح سکوهای گوناگون قهرمانی، مدال هایی رنگارنگ را برای ملت عزیز و کشور اسلامی مان به ارمغان آوردند و شادی و شعف را در فضای کشور پراکنده کردند، تا جایی که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در پیامی عنوان فرمودند: "افتخار آفریدید و ملت عزیز را خرسند کردید. آوازه ی شهیدان مظلوم منا را در فضای جهان پخش کردید".

جانبازان بسیاری در جمع کاروانیان منا حضور داشتند ولی از این بین حضور جانبازان عزیزنخاعی که عزم و اراده ای ستودنی دارند مثال زدنی بود. کسانی که با بالاترین محدودیت های بظاهر جسمی، اما با بالاترین روحیه و  اراده، مصمم به کسب مدال و اهتزار پرچم کشورعزیزمان در آن سوی مرزها بودند.

برادران جانباز نخاعی مان ابراهیم رنجبر در رشته تیراندازی«ماده ریکرومیکس»(نقره و برنز)، اسداله عظیمی دررشته دومیدانی«ماده پرتاب وزنه» (برنز)، جلیل باقری در رشته دومیدانی«ماده پرتاب وزنه» و مهدی زمانی در رشته تیراندازی با تپانچه بادی که اولین تجربه حضور در پاراالمپیک را داشت از جمله ورزشکارانی بودند که ضمن کسب عناوین پرافتخار برای خود و کشور، مایه مباهات جانبازان نخاعی و انجمن جانبازان نخاعی کشور شدند.

ازاین رو انجمن جانبازان نخاعی با تبریک این حضور موثر و کسب عناوین مختلف در پاراالمپیک 2016 برزیل، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ جانبازسرافراز و ورزشکار، شهید"بهمن گلبارنژاد" قهرمان دوچرخه سواری ایران در پارالمپیک 2016 که براثر سانحه ای به کاروانِ همرزمان شهیدش پیوست، حضور این جانبازان در بالاترین و بهترین مسابقات ورزشی جهان و کسب عناوین قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را گرامی داشته و امید آن دارد به تأسی از این جانبازان قهرمان، سایر جانبازان عزیز نیز با روی آوردن به ورزش، ضمن تسکین آلام و دردهای ناشی از مجروحیتشان، باحضور پررنگشان در فعالیت های اجتماعی و ورزشی، همچون همیشه الگوی مناسبی برای شعار«معلولیت محدودیت نیست» باشند و زمینه بالابردن فرهنگ ایثار و شهادت را در بطن جامعه فراهم آورند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ماهم تبریک میگوییم
موفق باشند و همیشه سربلند
قهرمانان عزیز نخاعی ، آقایان زمانی ، عظیمی ،باقری، رنجبر حضور پر افتخار تان را در صحنه ورزشی بزرگ پارالمپیک2016 تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه در میادین جهانی و بین المللی شاهد برافراشته شدن پرچم سه رنگ عزیزمان ایران باشیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi