شناسه خبر : 49654
چهارشنبه 31 شهريور 1395 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط نیروهای مسلح قبولمان دارد

رزمنده و جانباز دفاع مقدس- خدمت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح (ن م) سرلشگر باقری!

 من جانباز بازنشسته نزاجا با خدمت  م ع 130 ماه دارم اما بنیاد درصدهای ن م را قبول ندارد. من جانباز 60درصد تا الان از هیچ امتیاز ایثارگری استفاده نکرده ام. چون که بنده از نظر بنیاد و کشوری نه جانباز و نه ایثارگر میباشم. فقط در ن م شناخته شدم بعنوان ایثارگر آن هم ارزش چندانی ندارد.

امتیاز شهریه میخواهم برای دانشگاه، به من داده نمی شود. خودرو و یا وام خودرو شامل بنده نمی شود. وام مسکن و ده ها امتیاز قانونی که دولت به ایثارگران کشوری داده می شود ولیکن به ایثارگران ن م تعلق نمی گیرد که این ظلمی به خانواده و خود جانبازان نیروهای مسلح میباشد.

 نفر در بنیاد یک روز جبهه ندارد، در شهر کرمانشاه موج گرفته و یا ترکش خورده است. این آقا ایثارگر وجانباز و مورد قبول تمام اداره ها و سازمان هاست واز تمام حقوق ایثارگری استفاده می کند. من که 11سال جوانی وجان شیرینم را فدایی مردم شریف بزرگ ایران اسلامی کرده ام و بخدا ماشین و یک متر زمین وخانه در این مملکت اسلامی و امام زمانی ندارم!

 از این بابت ناراحت نیستم. بیشتر از بنیاد ناراحت میباشم. هیچ ارزشی برای ما رزمندگان و ایثارگران ن م قایل نیستند. باز هم مقصر دولتمردان هستند. ارزش های ما ایثارگران 8سال دفاع مقدس را نادیده گرفتند. من از ریاست محترم ستاد کل ن م خواهش می کنم مثل زمان های جنگ و بی ریا مشکل این عزیزان را حل کنند.

تشکر میکنم از سردار باقری خدا نگهدارش باشد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنده جانباز وظیفه نیروی زمینی هستم و حقوق بدون مزایا را از ارتش دریافت می کنم طبق قانون مزایای موظفین بعهده بنیاد می باشد ولی بنیاد می گوید ما خدمات مالی را به کسی می دهیم که از بنیاد حقوق می گیرد در صورتیکه اگر ما بطور کامل مربوط به ارتش می بودیم سنوات بازنشستگی ما را ارتش پرداخت می کرد به قول معروف در ارتش دیر و زود داره سوخت و سوز نداره در صورتیکه اگر اشتباه نکنم مجلس تصویب کرد که بنیاد به جانبازان وظیفه مبلغ 50 میلیون تومان سنوات بازنشستگی پرداخت کنه ولی هنوز خبری نشده شاید هم پول به حساب بنیاد واریز شده و در بنیاد پول را حیف و میل کردن.
سلام. برادرعزیزبایدازبنییاددرصدبگیری درصدت پایین میاد ولی مشکلت حل میشود چون درصدبنیاداز70وارتش از100درصد میباشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi