شناسه خبر : 49671
پنجشنبه 01 مهر 1395 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز با حضور ویژه خانواده شهدای مدافع حرم صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم گلباران مزار شهدا

مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز «شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان»، فردا؛ پنج شنبه اول مهرماه ۹۵ در گلزار شهدای سراسر کشور به ویژه گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز «شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان»، فردا؛ پنج شنبه اول مهرماه 95 در گلزار شهدای سراسر کشور به ویژه گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مراسم در گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) از ساعت 15 از «مهدیه شهدا» با حضور ویژه 100 نفر از اعضای خانواده شهدای مدافع حرم و فاطمیون آغاز می‌شود. پیام مقام معظم رهبری به مناسبت روز شهدا و ایثارگران در این مراسم با حضور مسئولین بنیاد شهید قرائت خواهد شد و سپس عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در تمام قطعات شهدا اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، ترور و حج با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین انجام می‌شود.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi