شناسه خبر : 49679
پنجشنبه 01 مهر 1395 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس طی یک نشست خبری درجمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

فاش نیوز -  مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس خضرایی طی یک نشست خبری در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های  هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سردارجواد خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس در نشست خبری که صبح دیروز در تالارشهدای باغ موزه برگزار شد، درجمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه های  هفته دفاع مقدس پرداخت.

وی در ابتدا با  اشاره به اهداف مهم جمع آوری و تنظیم  اطلاعات 8سال دفاع مقدس گفت: اولین هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که  پژوهشگران در علوم مختلف نیازمند آشنایی با موضوعات دفاع مقدس هستند و در آخر اینکه این اسناد که در اختیار گروه های خاصی است، به طور انحصاری خرید و فروش می شوند که امیدواریم با انجام این اقدام این معضل رفع شود.

وی در ادامه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس را به این شرح عنوان کرد:

- چهارشنبه31 شهریورماه اجرای برنامه دوی استقامت دوتن از ورزشکاران از باغ موزه تا موزه صلح با ابلاغ پیام صلح خواهی.

- اول مهرماه تجلیل از رزمندگان ارتش و تجلیل از 5نفر از ایثارگران آجا و همچنین همایش پیرغلامان اباعبدالله(ع) با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی. 

- دوم مهرماه تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم  و تجلیل از خانواده 5شهید مدافع حرم.

- سوم مهرماه  تجلیل از ایثارگران ناجا و دزفولی های مقیم مرکز.

- چهارم مهرماه همایش اطاق اصناف و تجلیل از ایثارگران سپاه پاسداران و تجلیل از 5 ایثارگرسپاه.

- پنج مهرماه تجلیل از بازنشستگان جنگ الکترونیک و تجلیل از ایثارگران مجلس شورای اسلامی و رونمایی از20 عنوان کتاب ارزشمند  دفاع مقدس که توسط نشر موزه دفاع مقدس به کتابهای صوتی تبدیل شده و این کتابها به دست  مقام معظم رهبری تفریظ شده اند.

- 6مهرماه افتتتاح رسمی سراسر نمای مقاومت.

-7مهرماه تجلیل از برترین های  شرکت کننده در فراخوان نقاشی و خاطره نویسی و مراسم تجلیل از  فرهنگیان و رزمندگان منطقه 6   و همچنین تجلیل از 5 روحانی ایثارگر سپاه به انتخاب دفتر نمایندگی ولی فقیه.

- 8مهرماه همایش دانشجویان جدیدالورد شاهد و همچنین همایش فرماندهان ستادکل سپاه، ارتش، وزارت دفاع و تجلیل از ایثارگران ستادکل و همچنین رونمایی از یادمان شهدا.

- 9مهرماه  همایش تجلیل از برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس.

- 10مهرماه روز جهانی صلح که با حضور میهمانان خارجی برگزار خواهدشد.

سردار خضرایی در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در حوزه دفاع مقدس خواست تا  نقطه نظرات خود را در خصوص چالش های پیش روی فرهنگ ایثار و شهادت  در نشست بعدی به هم اندیشی بگذارند.

صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi