شناسه خبر : 49688
پنجشنبه 01 مهر 1395 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دنیادوستی آغاز گناهان

سیدعلی تقی آبادی- تقدیم به زخم و سکوت و صبر مردان حقیقی دفاع، آنان که زخم های دیروز را امروز هم مرور می کنند.

 دیروز روز فدا شدن بود، امروز روز فدایت شوم! دیروز با هم به دشمن می زدیم، امروز برای هم می زنیم! دیروز برای دین روی مین می رفتیم، امروز برای کابین روی دین می رویم! دیروز در اوج گمنامی پاتک می زدیم، امروز برای شهرت و جاه و مقام زیر آب می زنیم! دیروز جزیره مجنون را دیوانه کردیم... اما امروز مجنون جزیره ایم! آنجا برای شهادت سبقت می گرفتیم، اینجا برای ریاست! 

 چه زود امام و شهداء را ز یاد بردیم و چه زود جمله های زیبا و بدون تکلف و ریا امام را فراموش کردیم، جهت یادآوری و اینکه شاید بخود بیاییم و تلنگری برایمان باشد دو تا از جملات امام را عرضه می دارم.

اول اینکه فرمودند دلبستگی به دنیا سرآمد هرگناهی است، که به واقع هم همینطور است. دوما" فرمودند خانواده شهداء چشم و چراغ این ملتند، نتیجه اینکه متاسفانه همگی خصوصا" از ما بهترون واقعاً دلبسته به دنیا شده اند انگار که عمر جاودان خواهند داشت، و اما در خصوص خانواده شهدای عزیز به چه راحتی انگشت در چشم و چراغ ملت می کنند.

 درخاتمه عرایضم هر کس در هر مقامی به این ملت خدمت می کند خداوند سلامت و پایدارش بدارد ان شاءا... و هر کس خیانت می کند به خدایش واگذارش می کنیم.

 جناب ساقی عزیز سلامتی و سربنلدیتان را از خداوند متعال مسئلت می نامیم، ارادتمندتان جانباز البته چنانچه لایق این نام با مسما باشم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مرا ریش سیاه رییس دزدان دریایی در جزیره ای با گنجهای دزدیده شده تنها گذاشت و گفت میاییم و یک روز همه این طلاهارا با تو میبریم و خرج میکنیم و الان سالها گذشته و تنها دلخوشی من این بوده که صاحب گنجی شده ام که حتی ریش سیاه هم از جایش بی اطلاع هست چون جای طلاهارا عوض کرده ام!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi