شناسه خبر : 49695
شنبه 03 مهر 1395 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تهران +جزئیات

فاش نیوز - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نزدیک به 100 نمایشگاه با عنوان یاد یاران  در مناطق مختلف تهران برپا می‌شود.این نمایشگاه‌ها از اول تا هشتم مهرماه جاری پذیرای بازدید عموم مردم و شهروندان تهرانی خواهند بود.

برپایه این گزارش,در منطقه1 تهران نمایشگاه مردان آسمانی در محله سوهانک, نمایشگاه هشت عملیات دفاع مقدس در محله نیاوران, نمایشگاه مدافعین حرم در محله قیطریه,نمایشگاه صنعت در دفاع مقدس در شهرک شهید چمران, نمایشگاه اندیشه‌های امام خمینی(ره) در میدان تجریش و نمایشگاه سد سبیل در امامزاده صالح دایر شده است.

نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس و نمایشگاه جنگ دیروز, امروز و فردا در ضلع جنوبی پارک پردیسان واقع در منطقه2 و نمایشگاه‌‌هایی نیز در بوستان‌های ملت, پایداری منطقه 3 تهران برپا شده است.

همچنین طرح نمایشگاه فرهنگ جبهه در محله مجیدیه و شکوه ایثار در فرهنگسرای اشراق و رزمایش بزرگ بازسازی عملیات والفجر 8 در جوار آستان شهدای گمنام دانشگاه امام حسین(ع) از برنامه های این هفته در منطقه 4 بوده و بازسازی و نمایشگاه عملیات بیت المقدس در بوستان وسک, محله کن, شهرک شهید فکوری در منطقه 5 تهران اجرایی شده است.

نمایشگاه هایی با موضوع دشمن شناسی و شهدای مدافع حرم در بوستان‌های لاله, هنرمندان,ساعی,میدان انقلاب و میدان فردوسی در منطقه6 و نمایشگاه بزرگ مردان آسمانی در میدان امام حسین(ع), ردپای شهدا در بوستان اندیشه و نمایشگاه ولایتمداران آسمانی در بوستان مرودشت واقع در خیابان مرودشت از جمله برنامه های این هفته در منطقه7 تهران است.

در منطقه8 تهران, نمایشگاه شهدا و رسالت ما در بوستان فدک, نمایشگاه پلاک 8 با محوریت ولایتمداری, شهدای مدافع حرم, اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در بوستان‌های کوکب و شمشیری و امامزاده عبداله(ع) در منطقه 9 و نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان 22 بهمن در منطقه10 تهران برپا شده است.

نمایشگاه دفاع در آیینه هنر در بوستان دانشجو و نقش هنرمندان در دفاع مقدس در بوستان اوستا واقع در منطقه11,نمایشگاه هایی با موضوع دفاع مقدس در بوستان شهر و بوستان هرندی در منطقه12,بوستان‌های پیروزی و خیام در منطقه13 و نمایشگاه نقش دعا, توسل, معنویت و توکل در دفاع مقدس در بوستان سهند در منطقه14تهران دایر است.

همچنین نمایشگاه «سیر اعزام نیرو به جبهه» نیز در محله‌های افسریه, کیانشهر, مشیریه, مسعودیه و قیامدشت منطقه15,نمایشگاه هایی با محوریت سبک زندگی رزمندگان با نگاه قرآنی در محله بازار دوم نازی آباد, شهرک بعثت و بوستان بعثت در منطقه16 و نمایشگاه «روح الله در دفاع مقدس» در آستان امامزاده حسن, جوار مزار شهدای گمنام بوستان زمزم و ابوذر و بوستان قرآن در منطقه 17 برپا است.

در منطقه18 نیز نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی امتداد دفاع مقدس» و رزمایش آبی خاکی با همکاری سازمان بسیج کارگری در بوستان قائم واقع در بلوار معلم یافت‌آباد,نمایشگاه و بازسازی فضای جبهه در بوستان بزرگ ولایت در منطقه 19 , رزمایش بزرگ رزمی, فرهنگی « از ری تا آسمان» با نگاهی به انسان 1400 ساله در ارتفاعات بی‌بی‌شهربانو منطقه 20 ,نمایشگاه هایی با موضوع جنگ دیروز, امروز و فردا در بوستان‌های نرگس,شهدای گمنام, شهرک غزالی, شهرک هواپیمایی, بلوار تهرانسر و محله وردآورد در منطقه21 و نمایشگاه و رزمایش «نگاهی به جبهه‌های شمالی و میانی دفاع مقدس» در کنار دریاچه خلیج فارس در منطقه22 برگزار شده است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi