شناسه خبر : 49697
شنبه 03 مهر 1395 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه فاطمی قم برگزار شد

فاش نیوز - در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین حوزوی و اساتید حوزه علمیه و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قم حضور داشتند.

 

همچنین در این مراسم که پدر شهید حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری اولین طلبه شهید روحانی مدافع حرم و پدر شهید محمد امین کواکبیان طلبه انقلابی مجاهد جنگ نرم و شهید مدافع حرم، حضور داشتند یاد این دو شهید نیز گرامی داشته شد و از این دو پدر شهید تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام محبی دبیر این یادواره در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام شهادت و شهدای عزیز در هفته مقدس دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهدا هیچ نگرانی ندارند جز اینکه نکند راهشان ادامه نیابد، گفت: شما که به یاد شهدا از دور و نزدیک به این مراسم آمده‌اید، نشانه این است که راه شهدا زنده است و خداوند این نگرانی را از شهدا برداشته است.

 

وی بیان کرد: تا خون در رگ ما است پای درخت پر بار اسلامی ایستاده‌ایم تا آن را آبیاری کنیم.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه قم و حجت الاسلام محمد ابراهیمی از راویان دفاع مقدس به سخنرانی پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری حوزه
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi