شناسه خبر : 49703
شنبه 03 مهر 1395 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ستایش پرویز پرستویی از فرمانده سپاه قدس:

«قاسم سلیمانی» فرا زمینی است

پرویز پرستویی گفت: می‌دانم بیان این حرف‌ها برایم گران تمام می‌شود، اما باید بگویم که به نظر من «قاسم سلیمانی» اصلا روی زمین نیست.

فاش نیوزپرویز پرستویی گفت: می‌دانم بیان این حرف‌ها برایم گران تمام می‌شود، اما باید بگویم که به نظر من «قاسم سلیمانی» اصلا روی زمین نیست.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به تماشای فیلم «بادیگارد» با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه، در گفت وگو با مجله ویدئویی تی وی پلاس گفت:  در یک اکران خصوصی ایشان (قاسم سلیمانی) تشریف آوردند و فیلم (بادیگارد) را در کنار هم دیدیم و خیلی لذت بردند از فیلم و من هم واقعا از ایشان لذت بردم. 

وی افزود: متأسفانه گاهی در فضای مجازی قضاوت‌هایی می‌کنیم. من اصلا وارد این بحث که ما با سوریه چه کار داریم نمی‌شوم، بحث من سر شخصیت خود این آدم است. این هم که الان کجای این جهان است و چگونه آوازه جهان شده است؛ من می‌گویم بی‌دلیل نیست. چون از نزدیک با ایشان برخورد کردم. اینکه می‌گویم من تمام عمرم را گذاشتم تا به هیچ برسم من این مفهوم را در تمام پیکره این آدم دیدم. 

پرستویی تصریح کرد: می‌دانم که گفتن این حرف‌ها برایم خیلی گران تمام می‌شود، اما اصلا برایم مهم نیست، من آن چیزی را که می‌بینم و می‌فهمم به زبان می‌آورم. به اعتقاد من سردار سلیمانی اصلا روی زمین نیست. خیلی وجود می‌خواهد، جرأت می‌خواهد، شهامت می‌خواهد اینکه شما (مثل سردار سلیمانی) از همه چیزتان بگذرید.

منبع: کیهان
اینستاگرام
ما همیشه کمبود مرد و مردانگی داریم. سردار سلیمانی سمبل آن است پس او را می ستایم. برای من جناح مهم نیست مهم این است که یک فرد مردانه کاری انجام دهد خواه سردار باشد خواه ظریف خواه احمدی نژاد؛ کار مردانه یعنی فداکاری از جان و عرض و آبرو. حال اگر کار خدایی و مردمی و ملی بود فبها. اگر درست و نتیجه دار بود باز فبها.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi