شناسه خبر : 49709
یکشنبه 04 مهر 1395 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور کیانوش رستمی، قهرمان المپیک در اردوی جهادی

قهرمان المپیک: با افتخار می‌گویم یک بسیجی هستم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو با حضور در اردوی جهادی روستای «گله جار» بخش درود فرامان کرمانشاه با مردم محروم این روستا دیدار کرد.

فاش نیوز - قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو با حضور در اردوی جهادی روستای «گله جار» بخش درود فرامان کرمانشاه با مردم محروم این روستا دیدار کرد.

کیانوش رستمی در ابتدای ورود به این روستا مورد استقبال مردم قرار گرفت و یکی از اهالی با خواندن دلنوشته‌ای به وی خیر مقدم گفت.
رستمی سپس به همراه اهالی و جهادگران بسیج سازندگی از پروژه در حال ساخت مسجد امام حسین(ع) روستای گله جار بازدید و در اقدامی جهادی، خود نیز وارد گود خدمت رسانی شده و به جهادگران کمک کرد.

این پهلوان ارزنده کشور همچنین با حضور در خانه یکی از نیازمندان روستا که معلولیت نیز داشت در اقدامی خیرخواهانه دو سکه طلا را به این خانواده نیازمند هدیه کرد.

برای این خانواده نیازمند و محروم توسط بسیج سازندگی خانه‌ای احداث خواهد شد.

این دیدار که همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی جدید بود برای کودکان محروم منطقه خبری خوش به همراه داشت و آن‌هم گرفتن هدیه از دستان قهرمان المپیک بود همچنین کیانوش رستمی با تقدیم هدایایی به این کودکان روستا خوشحالی را به خردسالان منطقه هدیه داد.

قهرمان المپیک ریو 2016 با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار می‌گویم یک بسیجی هستم و امیدوارم شرکت من در این اردوی جهادی فتح بابی باشد برای سایر ورزشکاران و قهرمانان ملی که با حضور در اردوهای جهادی بتوانند انگیزه‌ای برای جوانان جهادگرایجادکنند و مایه دلگرمی برای محرومین باشند.

رستمی همچنین خواستار توجه و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم به ویژه روستاها شد و افزود: افتخار می‌کنم از کودکی نان حلال کارگری را خوردم و با فرهنگ جهادی و کار و تلاش بیگانه نیستم.

قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: حضور پیدا کردن در اردوهای جهادی آرامش بخش است و برای خدمت‌رسانی همه جانبه به مستضعفین در نقاط محروم باید مسئولین کشور پا به پای بسیج سازندگی در این امر دخیل باشند و نباید از نقش تاثیرگذار خیرین در این عرصه چشم پوشی کرد.

رستمی اظهار داشت: درخواست من از مسئولین تلاش در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان مملکت است. بی‌شک این سرمایه‌های متعهد و متخصص می‌توانند با اعتماد و حمایت مسئولین در گسترش عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور موثر باشند.

کیانوش رستمی در پایان با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمرانی روستاها خاطر نشان کرد: مسئولین تا جایی که می‌توانند در مواردی همچون ساخت مساجد، مدارس و... کمک کنند و نسبت به روستائیان بی‌توجه نباشند و ازکنار آنها راحت نگذرند.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi