شناسه خبر : 49727
دوشنبه 05 مهر 1395 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان نخاعی خوزستانی

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اولین مسابقات تنیس روی میز، تیراندازی، دارت و ایردارت در مرکز توانبخشی تازه افتتاح شده جانبازان نخاعی استان خوزستان با حضور 35 نفر از جانبازان معزز استان برگزار شد.

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سومین دوره مسابقات ویژ] جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که در رشته های تنیس روی میز، تیراندازی، دارت و ایردارت در مرکز توانبخشی تازه افتتاح شده جانبازان نخاعی استان خوزستان انجام شد 35 نفر از جانبازان معزز استان حضور داشتند که در فضایی صمیمانه و مفرح، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگارما، جانبازِ مهندس عاقلی مسئول توانبخشی جانبازان نخاعی در این خصوص بیان کرد: « به منظور ایجاد نشاط و ترویج ورزش بین جانبازان نخاعی استان، سومین دوره مسابقات جانبازان نخاعی ویژه هفته دفاع مقدس را برگزار کردیم. امیدواریم با توجه به فضایی که ایجاد کردیم و سالن ورزشی را به وسایل مورد نیاز تجهیز کردیم دوستان جانباز بیشتری نیز در این مراسمات شرکت کنند.». وی در پایان اظهارامیدواری کرد: « انشاالله در مراسمات دیگر بتوانیم از حضور همسران و فرزندان جانباز دراین مسابقات و برای استفاده از این وسایل دعوت بعمل آوریم. »

همین گزارش حاکیست، در ساعات پایانی این مراسم "مهندس فرجیانی پور" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باحضور در مرکز توانبخشی جانبازان، از فعالیت جانبازان ورزشکار دیدن و ورزشکاران را مورد تقدیر قرارداد. وی طی بیاناتی ضمن تشکر از مسئول مرکز توانبخشی که این مسابقات را برنامه ریزی کرده است در خصوص فعالیتهای دیگر گفت: امیدواریم روز به روز در ارتقاء خدمات دهی  به جامعه ایثارگر و شاهد پیشرفت کنیم.

با هماهنگی که با مدیر مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی صورت گرفته بود کادر فرهنگی جامعه بسیج خواهران سپاه ولی عصر (عج) با حضور مسئول بسیج خواهران سرکار خانم" احمدی سرصحرا "دیداری با جانبازان نخاعی استان به عمل آوردند .

خانم احمدی درباره هدف از این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت هفته دفاع مقدس و به خصوص از ایثار شما بزرگواران جانباز است. شما بهترین هدیه خود را به درگاه خداوند بذل کردید و آن، قسمتی از وجود خودتان بود.

احمدی با بیان اینکه: از آن جایی که ما نیز در بسیج خدمت می کنیم نیاز به دعاهای شما عزیزان داریم ادامه داد، ما نیز در دفاع مقدسی هستیم که به صورت رزم مستقیم نیست، اما دشمنان این بار با روش جنگ نرم جامعه ما بخصوص زنان ما را هدف قرار داده است و لذا دشمن خانواده ها را مورد هدف قرار داده و از طریق فضای مجازی و رسانه های مختلف خانواده ها را درگیر معضلاتی کرده که وظیفه ای که به عهده جامعه بسیج خواهران گذاشته شده است بحث فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

مسئول بسیج خواهران سپاه خوزستان در پایان گفت: در این راه روایت و ذکر حماسه های  شما جانبازان عزیز راهگشای ماست. باید جامعه ما از تاثیر مثبت خانواده های رزمندگان بر روی روند دفاع مقدس آگاه باشد. لذا ما به روایت گری شما گوش جان می سپاریم.

در انتهای برنامه برادر ابوس مسئول اجرایی و تربیت بدنی بنیاد شهید استان نتایج تلاش شرکت کنندگان جانباز شرکت کننده در این دوره را به شرح زیر اعلام کرد:

در رشته تیراندازی، عباس کریمیان مقام اول، گرگ علی اولیا مقام دوم، غلامرضا موسوی مقام سوم را کسب کردند .

در رشته دارت، براتعلی حسینی مقام اول، کریم سواری مقام دوم و یوسف باوی مقام سوم را ازآن خود کردند.

در رشته تنیس روی میز نیز، عبدالرضا الله دادی بعنوان نفر اول، سلطان محمد حسینی به عنوان نفر دوم و آقای محمد راکی عنوان سوم را از آن خود کردند.

از طرف مدیر کل بنیاد شهید به برگزیدگان جوایزی اهداء شد.

* - از حواشی این مسابقه و برنامه مفرح، حضور همسر جانباز عبدالرضا مونسی بود.

- تعدادی از دوستان جانباز مونسی موفقیت او را در زدن به هدف، روحیه دادن های همسرش نسبت می دادند.

- همچنین جانباز عباس کریمیان که سالهاست در تهران ساکن می باشد نیز برای برگزاری سالگرد درگذشت پدر مهربانش به اهواز آمده بود. وی نیز با جملاتی ظنزگونه و مفرح باعث شادی حاضران می شد. او ابتدا می خواست به نیابت از جانبازان تهرانی در مسابقات شرکت کند، اما تا زمانی که نیتش اینچنین بود یکی از تیرها به هدف نخورد!. ولی همین که تصمیم گرفت فقط نایب خودش باشد آن چنان اوضاع بر وفق مرادش شد که مقام اول تیراندازی را از آن خود کرد!

لازم به ذکر است از نظر من و همه کسانی که شاهد این رقابت دوستانه و البته شاد بین جانبازان بودند، تمام افراد شرکت کننده برندگان این مسابقه بودند. زیرا نتایج مسابقه آنها تزریق روح اعتماد به نفس، امید و مقاومت به جان و دل بینندگان حاضر در محل مسابقات بود. آنها اسوه های خارق العاده ای هستند که قادرند در هر کاری حماسه ای زیبا و به یاد ماندنی خلق کنند. درود بر تمامی جانبازان سرافراز ایران اسلامی . درود...

گزارش و عکس: جعفری از اهواز

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
به به . ماشالله ماشالله ورزشکار ان جانباز ... آدم از دیدن تلاششون سیر نمیشه ؟ آقای جانباز اسدی مسئول جانبازان در مرکز باید مخصوصا این تصاویر رو نگاه کنه .
یه چیز بگم ؟
میگم شما هم اون توپ پینگ پنگ رو تو هوا دیدید ؟ اون شلیک دارت بادی توسط جانباز نخاعی گردنی رو هنگام خروجش از تو لوله چطور ؟
فاش نیوز ماشالله گزارشگراتون حرفه ای هستنا ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi