شناسه خبر : 49763
سه شنبه 06 مهر 1395 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اندیشه کسب مدال درصد!

سیدحمزه ابراهیمی - چندماهی بود که از شوق توام با استرس کمیسیون پزشکی بنیاد سخت معذب و منتظربودم . انتظاری گاه شیرین و گاهی نیز مالامال از حزن و اندوه . شیرین به جهت تائید درصدتخصیص یافته نزاجا و حزین بجهت عدم تحقق آن درصد . ایام به سختی گذشت وتااینکه آبان ماه سال 94 با شکوهتراز سرمای جانسوز زمستان به آخرین پله اتمام رسید . یعنی 28آبان سال 1394. سحرگاهان بعد از صلاه صبح دیدگانم پلک برهم ننهاد و تا نماز ظهر گیج و مبهوت بر عقربه های دلخراش ساعت آویخته بردیوار خیره بودم .

واقعآ چه سنگین است گذرگاه انتظار . عقربک شماطه دار ساعتم 15را نشانه رفته بود . باران آرام آرام سیمای سیاه آسفالت خیابان مشرف بر بنیادشهید وایثارگران واحد شهرستان قزوین را شستشو میداد. کریدورمفروش با سرامیکهای خوشرنگ بنیاد فضای اندوهباری را بر سالن انتظار سایه انداخته بود. جانبازانی را دیدم که باسیمای چین و چروک گرفته شان , با پوشه ایی از مدارک , منتظر قرائت نامشان بودند .

لرزش دردستانشان بخوبی میشد نظاره کرد. پزشکان حاذقی را دیدم عبوس و بیگانه با یک تبسم . انگار محکمه جانیان برقراربود . سلام بی پاسخ , نگاه سربزیرافکنده , سکوت سنگین و بی پاسخی کلامهای حزین , بنیادرا به دخمه های خموش مبدل ساخته بود . پرونده ما محکومان به سردی دردستان پزشکان گشوده میشد و بدون کوچکترین سوال و یا معاینه ایی به تندی تنها با نگارش یک سطر بسته میشد و جانبازان با چش غره ی راهنما به سمت بیرون هدایت میشد.

کمیسیون 28آبان سال 94 استان قزوین , یک صحنه از محشر الهی بود که دوزخیان به محکمه کشیده شده بودند . دوزخیانی بجامانده از دوزخ جنوب و غرب . دوزخیانی از جنس کذب و ریا که با تظاهر در اندیشه کسب مدال درصد بودند . تا دراین چندصباح عمرباقی مانده شان از شوق کلاه برداری از کمیسیون و سرمست از ریاکاریشان سربرگورنهاده و ابدیت را به آغوش کشند. اما از انصاف نباید رهید که الحق , بانیان و متولیان این کمیسیون را باید ستود . بانیانی از جنس خود دردمندان کوران 8سال دفاع مقدس که به جد تلاشگر تحقق حقوق جانبازان بودند . بانیانی چون حقایق پور , مدیرکل بی ادعای بنیاد قزوین که بررخسارمنورشان , الام رنج جنگ را به خوبی میشد نظاره کرد . متولیان مخلصی چون بیگ ها که تبسمشان , طنین اندازامید بربرکالبد رنجور جانبازان این دوره از کمیسیون بود . اگرچه حاصل آن کمیسیون یاس بود و حزن , اما دعای قنوت نمازمان , ذکر تندرستی حقایق پور بود و بیگ . باسپاس.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام/ احتراما سوالی داشتم وآن اینکه چرا با گذشت ماه ها از ایفادنامه ها به آستانتان هیچ پاسخی دریافت نمیشود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi