شناسه خبر : 49792
چهارشنبه 07 مهر 1395 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه آموزش و پرورش کردستان

کمال رستمی جانباز 70% - اینجانب کمال رستمی جانباز 70% سپاهی دوران دفاع مقدس و پدر دو معلم به نام های شهرام و شهریار رستمی میباشم که چند سال است فرزندانم در آن اداره به عنوان معلم، شهرام مکانیک و شهریار کامپیوتر درس می دهند و چند سالی ست که به «منطقه یاسوکند (کرانی) تعهد داشتند اما امسال در آن منطقه مازاد شدند .

 اما آن اداره محترم با کسر ساعت شهرام را به کامیاران وشهریار را به دهگلان انتقال داده که در این انتقال از هر کدام پانزده امتیاز کم می شود. بنابراین هر دو درخواستی نوشته و به آقای م دادند که از آنها این پانزده امتیاز کسر نشود اما چون هر دوی آنها در شهرهای ماًموریت خود سرکار بودند، بنده برای جواب به آقای م مراجعه نمودم .

 تا وارد اتاق شدم و به ایشان سلام کرده و راهنمایی خواستم، ایشان با سخنان که بافحش و بد و بیراه هیچ فرقی نداشت به بنده حمله ور شده و بنده از اتاق فرار کردم. اما بازم دنبالم کرد تا جایی که اتاق انتظار است، به دنبال بنده آمده و حتی با دفتر دار خودش هم درگیر شده که چرا اینها را راه می دهی؟!

 اینها ایرانی و ایثارگران دفاع مقدس هستند اما ممکن است که ایشان از کلمه ایثارگر خوششان نیاید وگرنه هم وضعیت جسمانی و هم سن و سال بنده طوری است که نباید به اینجانب اهانت و حمله ور می شد! چون اگر نام برده مرا هم کتک میزد، بخاطر کار فرزندانم هیچ کاری نمی کردم!

 لذا چون بازرسی به شکایات نباید پست ومقام بشناسد، بنده از ایشان شاکی بوده و از شما مقام محترم عاجزانه تقاضای پیگیری شکایت بنده را دارم.

در ضمن رونوشت نامه را نیز به وزارت آموزش و پرورش – مجلس شورای اسلامی – سایت آموزش وپرورش- سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران – و نهاد مقام محترم رهبری نیز داده تاحق خود را که بگیرم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بعيد ميدانم. او را ول كنند. و طرف شمارا بگيرند؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi