شناسه خبر : 49799
پنجشنبه 08 مهر 1395 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت سپاه داوطلبانه حساب نمیشه

ناشناس- بنده 72 ماه خدمت در جبهه را دارم و رسمی سپاه بودم. وقتی درخواست کردم خدمت جبهه به سنوات خدمتم در اداره اضافه بشه، گفتند خدمت سپاهی داوطلبانه حساب نمیشه و باید خودت 18درصد حق بیمه را پرداخت کنید.

 25در صد جانبازی دارم.  3بار از شهرستان 700 کیلومتر به تهران خ دبستان بیمه نیروهای مسلح رفتم. 37 هزار تومان بابت 5 سالم پرداخت کردند. به تامین اجتماعی سهم من شد 30 میلیون تومان که تامین اجتماعی می خواد تا 5سال به سابقه ام اضافه بشه و حالا که می خواهم از سنوات ارفاقی جانبازی استفاده کنم، به 4 سال ارفاقی پاداش حسن خدمت نمی دهند و حقوقم نیز نصف می شود.

 از خداوند می خواهم یک بار دیگر ظالمان بی رحم به این مسئولین مظلوم ظالم غلبه کنند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مرگ برگرگ های میش نما...
سلام ، رزمنده ای گمنام پس از سالها مبارزات انقلابی در دوران رژیم طاغوت و تحمل انواع محرومیت توسط ایادی شاه مخلوع بعد از پیروزی انقلاب دارای 92 ماه خدمت در جبهه از طریق سپاه پاسداران است. 17 ماه بسیجی و 75 ماه پاسدار افتخاری و ادامه آن تا 11 سال پاسدار رسمی دارای فیش حقوق رسمی بوده است. بعد از دفاع مقدس اکثریت پاسداران حاضر در دفاع مقدس با بخشش مابقی خدمت آنان بوسیله دستور مقام معظم رهبری بازنشست شده اما سپاه محل خدمت بدلیل نیاز تخصصی ضمن مکاتبه با مرکز بازنشستگی را لغو کرده و دوباره مشغول به کار شده اما پس از آن تا ماهها نتوانستند حقوقی به ایشان پرداخت نمایند و نهایتا ارتباط شغلی نیز بدون پرداخت حتی یک ریال حقوق تا این تاریخ قطع شده است.
گرچه سپاه پاسداران ارگانی بی نظیر است اما قوانین اعزام به جبهه با قوانین استخدامی و کارگزینی پس از جنگ مغایرت دارد که موجب نابودی حق و حقوق رزمندگانی شده که تمام مدت دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشته و دچار صدمات شیمیایی و موج گرفتگی شده لیکن امروز هیچگونه سابقه ای یا حقوقی یا کوچکترین حمایتی از ایشان نمیشود.گرچه چنین رزمنگان مخلص هیچگونه توقعی از حکومت ندارند و فقط با عشق به ولایت و اطاعت از امام راحل (ره) جوانمردی کردند، آیا میتوان باور کرد چنین وضعیتی در بی نظیر ترین ارگان جمهوری اسلامی با وجود مخلص ترین فرماندهان وجود دارد؟ باور کردنی نیست اما با کمال تاسف حقیقت دارد!!
ضمنا مدارک در صورت نیاز به بررسی وجود دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi