شناسه خبر : 49821
شنبه 10 مهر 1395 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح ویژه تحصیل فرزندان جانبازان زیر 25درصد در مجلس

رئیس فراکسیون ایثارگران از تهیه و تدوین "طرح تحصیل فرزندان جانباز زیر 25درصد" در آینده نزدیک برای ارائه به صحن مجلس خبر داد.

فاش نیوز -  طرح ویژه تحصیل فرزندان جانبازان زیر 25درصد در مجلس بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح ها و لوایح موجود در فراکسیون ایثارگران اظهار داشت: "طرح تحصیل فرزندان جانباز زیر 25درصد" در حال حاضر در فراکسیون ایثارگران در حال بررسی است تا درصورتی که هزینه زیادی برای دولت نداشته باشد آن را در آینده نزدیک به صحن علنی مجلس تقدیم کنیم.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بررسی تخصصی مسائل مرتبط با ایثارگران در خانه ملت اظهار داشت: افراکسیون ایثارگران مجلس دهم با حضور 80تن از ایثارگران در خانه ملت به این منظور تشکیل شده است تا نمایندگان ایثارگر تشکلی برای خود داشته باشند و از حقوق جانبازان و ایثارگران با تصویب طرح ها و یا لوایحی که دولت ارائه می کند دفاع کنند.

 وی که در کارنامه خود 50 درصد جانبازی و بیش از 10 سال اسارت در زندان های رژیم ستم شاهی و صدام را دارد افزود: با توجه به اینکه مسائل و مشکلات ایثارگران به طرق مختلف از سراسر کشور به ما منعکس می شود ، برای بررسی بیشتر به بنیاد ارجاع می دهیم در این خصوص تاکنون جلسات زیادی را با مسولان کشوری به خصوص با رئیس بنیاد شهید برگزار کرده ایم.

 دکتر نوروزی در خصوص انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران خاطرنشان کرد:آقایان جعفرزاده ایمن آبادیبادیآا نماینده رشت و حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی به عنوان نواب اول و دوم و حانم تاج الدینی نماینده اصفهان و حسن بیگی نماینده دامغان به عنوان دبیران اول و دوم و کریمی به عنوان سخنگوی فراکسیون ایثارگران انتخاب شدند.

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام مهلت چهار ساله قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دوم دی ماه سال جاری خاطرنشان کرد: مدت زمان مهلت اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دوم دی ماه به اتمام خواهد رسید و انشالله با تهیه طرحی درخواست تمدید آن را به مجلس ارائه خواهیم کرد.

وی درخصوص لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه کشور و جایگاه ایثارگران در آن اظهار داشت: در این مورد طی مذاکراتی که با دولت و کمیسیون تلفیق مجلس شورای داشته ایم قرار شد احکام مربوط به ایثارگران در لایحه برنامه ششم به صورت دائمی لحاظ شود.

استاد دانشگاه و حوزه که بر هفت زبان زنده دنیا مسلط است در پاسخ به این سوال که آیا در کشور با کمبود قانون درمورد ایثارگران مواجه هستیم اظهار داشت: از لحاظ تدوین قوانین مختص به ایثارگران در حال حاضر در کشورمان قانون کم نداریم اما در مواردی مانند بحث اشتغال، پرداخت حقوق ایثارگری و... باید بیشترتلاش کنیم تا با همکاری دولت و مجلس مشکلات برطرف شود.

نورزی تاکید کرد: با این وجود تا یکی دو ماه آینده باید منتظر این موضوع بنشینیم تا بررسی های بیشتری انجام شود و ببینیم گیر کار درکجاست.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خواهش ما از همه جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدا این است که هر نوع طرح و پیشنهاد مورد نیاز خود را  به فراکسیون ایثارگران ارسال کنند تا بتوانیم آن طور که باید و شاید از آن دفاع کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران درخصوص اطلاع رسانی سایت فاش نیوز درباره مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران گفت: من به شخص خود از هر کسی که برای شهدا، جانبازان و ایثارگران زحمت می کشد تشکر می کنم چرا که اعتقاد ما بر این است که اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته باشد باید به ایثارگران توجه بیشتری شود.

دکتر نوروزی تاکید کرد: مسئولان ما هم اگر می خواهند از لحاظ فرهنگی اقدام به گسترش و نهادینه کردن فرهنگ دوران دفاع مقدس کنند باید از فرهنگ ایثارگری، شهادت و جانبازی الهام بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: توصیه ما به همه مسئولان این است که مسائل فرهنگی مربوط به جانبازان و ایثارگران را با استفاده از طرح ها و پیشنهاد های آنها به جامعه عرضه کنند و اینطور نباشد که مثل برخی از فیلم ها که در مورد ایثارگران ساخته می شود با واقعیت تفاوت زیادی داشته باشد.
نوروزی در مجلس دوره هشتم عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه کشور و بودجه، دبیر اول کمیسیون شورا ها و شهرداری ها  و عضو هیات مذاکره نفتی اوپک در سال ۱۳۸۸ بود.
وی نه تنها سابقه جانبازی دارد بلکه بیش از ده سال اسارت در زندان های حکومت عراق در زمان جنگ تحمیلی و همچنین زندان های رژیم ستمشاهی را نیز داراست.

 حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم به ۷ زبان دنیا مسلط است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
بفرمایید که چگونه می توان با ایشان در ارتباط بود و مسائل را عنوان کرد؟
مجموعه دولتها نظام را تشکیل می دهد. نظام در خصوص ایثارگران کم لطفی کرده است و باید جبران شود
باسلام - خواهشمند است درمورد وام مسکن فرزندان جانباز 50 در صد نیز فکری شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟

...

زیر 25% مثلاً 5 % دفاع مقدس حقوق ندارد .



حتماً فامیل یا همسایه مدرسه ای دارد .

بچه های جنگ نان ندارند .

این خود شیرینی برای چیست ؟!

پای استدلالیان چوبین بود .

پای چوبین هم بی منطق بود .

...



...


...

پای استدلالیان چوبین بود

پای چوبین سخت بی تمکین بود .

...

اینقدر حلوا حلوا گفتند

و شنیدیم

قورمه سبزی شد .

...

هر چه مسئول تر .

با معیشت بچه های دفاع مقدس دشمن تر .

...



چرادرهیچ جای قانون وهیچ جای اینهمه فضای مجازی یادی ازرزمندگان نمیشودکه بتواندمشکل این عزیزان راتاحدوی حل کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلیلش چیست که28سال استکه فقط رزمندگان راازیادبرده اند؟وچراتنهارزمندگان؟چون این عزیزان بیشترازدیگران متحمل رنجهاوسختی هاشدن؟لطفا جوابی بدهیدکه چرارزمنده بایدموردبی مهری قرارگیرد وفراموش شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمن عرض سلام خود جبهه ديدها ورزمندگان وجانبازان زير٢٥/ نه از امتياز مسكن نه ازتخفيف تحصيلات استفاده نكرده اند چه بر سد به فرزندانشان آيا اين ازعدل وانصاف است جانبازان و كسانى كهدر راس تير وتوپ وتانك ها حملات دشمن بودندازهيچ امتيازى برخوردار نباشند ازجناب آقاى نوروزى سوال گردد چندين سال است چرا قوانين به تصويب رسيده اجرا نمى شود آيا فقط بار مالى فقط براى زير٢٥/ صدق مى گردد؟ چندين سال وسالها بايد به اين وعده و وعيد بايد منتظر ماند؟ يا حق
سلام چرا رزمندگان را شامل نمیشه؟؟؟
سلام لطفا خبرنگار فاش نیوز عزیز پیگیری موضوع بازنشستگی جانبازان با احتساب دریافت آخرین حقوق دریافتی پایان ۳۰ سال کار تامین اجتماعی که در شرکتهای خصوصی مشغول بوده اند را در برنامه ششم توسعه لحاظ بفرمایند خداوند خیرتان دهد
نمایندگان ایثارگران همه دروغ می گویند فقط برای 25 درصد به بالا و فرزندان انها قانون وضع می کنند ولی زیر 25 درصدیها در همه جا حذف می شوند انگار ما خارجی بودیم و فقط انها حق دارند قانون هایی که از وال استریت بد تراست اینقدر درباره ما نگویید اکثر ماها مردند بس است
صبرکنم همین چندتارزمنده هم که ماندن براثرفشارناراحتی اعصاب وشیمیایی بمیرندآنوقتن استکه مسولین سندراهبردی رادرنبوداین عزیزان به اجرادربیاورندیعنی این اتفاق می افتدبرای چی برای عوام فریبی که مردم مظلوم وشهیدپرمان بگویندمسولین ازپایان جنگ ببعدخوب به رزمندگان میرسند..........%%%%%%رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی اینقدرنامه می نویسیم تامسولین شرم کنندواین نامه هادرتاریخ خواهدماند وروسیاهی به نفت زغای می ماند
فعلا همانی که زاییدید بزرگش کنید یکسال است که شهریه دانشجویان پزشکی را ندادند بعئ برای جانیازان 5درصد
باعرض سلام وتسلیت عاشورای حسینی بمحضرمبارک جناب حجت الاسلام دکترنوروزی.خداوسیدالشهدادردنیاوآخرت شفاعت خواه شماوهمه نمایندگانی باشدکه برای ایثارگران زحمت میکشندودفاع میکنند.اماحاج آقاهرگاه طرح ولایحه ای درموردایثارگران به شورای نگهبان برسه وتإییدنشودچه فایده داردآب درهاون کوبیدن است.گرچه شماونمایندگان دلسوزاجرتان راازخداوندمنان دریافت میکنیداما....‌
تحصيل رايگان يك مقطع تحصيلي براي خود جانباز زير 25 درصد
لطفا شماره يا ايميل و ... را اعلام بفرماييد تا مسائل را ارسال نماييم......
سلام یوسف عزیزهمسنگردردمندم ایشاالله که همیشه شادباشی تامردم راراهنمایی کنی /کدام راهنمایی اقایوسف؟؟؟؟؟ایمیل وشماره تک تک کاربران دردست سایت محفوظ است درصورت لازم ازسایت دریافت کنید
با سپاس از نمایندگان محترم مجلس .
در جهت توانمندی سازی و ایجاد زمینه های رشد و تحصیل فرزندان جانبازان زیر 25% که تا کنون مشمول هیچ نوع تسهیلاتی نبوده اند ، معافیت پرداخت شهریه دانشگاه ها همچون سایر ایثارگران می تواند امید بخش باشد .
و مردم این امید را پیدا می کنند که نمایندگانی مردمی و دوستدار وطن را انتخاب کرده اند. . به امید ابادی ایران عزیز .
و به امید اینکه همه ایثارگران بدون تبعیض مشمول حمایت قرار داده شوند و قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران اصلاح شود .
پس بجه های رزمندگان چی می شود
عزيزان ايثارگر لطفا به متن توجه فرمائيد :
(در حال بررسی است تا درصورتی که هزینه زیادی برای دولت نداشته باشد)
اين يعني كشك ، اين يعني هوا ، اين يعني سركار گذاشتن ايثارگران، اين يعني امتداد قولهايي عمل نشده سي ساله ، اين يعني دروغگويي براي راي آوري در انتخابات ، اين يعني .... حساب كردن ايثارگران ،
توي اين كشور براي هر کار بیهوده ای (حقوقهاي نجومي ، اختلاسهاي فوق نجومي ، زمينخواري هاي در حد و اندازه بوسعت برخي كشورها ، تفريحات نجومي آقا زاده ها ، برداشت حقشان از سفره انقلاب .... ) پول هست اما نوبت كه به هزينه تحصيل فرزند يك ايثار كه ميرسد آسمان مي قلنبد ،
مجلس به شوراي نگهبان پاس ميدهد ، شوراي نگهبان يك ويرگولي پيدا ميكند كه آن را مغاير قانون ميداند و قص علي هذا ....
ما ديگر داريم اعتماد خود را به شما از دست ميدهيم و اگر اين اتفاق بيافتد ، اين بزرگترين خسران براي يك كشور است كه نيروهاي پيشگامش به مديران بالا دستي اعتماد نداشته باشند .
با سلام و خسته نباشید چرا برای فرزندان جانباز زیر 25 درصد هیچ تسهیلاتی وجود ندارد. حداقل یک فرزند جانباز 25 درصد استخدام کنند چرا مجلس یا بنیاد جانبازان چنین طرحی را مطرح نمیکنند.
با سلام فرزندان جانبازان زیر25% می توانند از سهیمه 5% استفاده کنند
حداقل سهمیه ورود به دانشگاه که هزینه ای ندارد را تصویب کنید برای زیر بیست و پنج در صد
ضمن تشكر ازنمايندگان محترم خواهشمند است با توجه به عدم بار مالي استفاده از سهميه ايثارگران براي فرزندان جانبازان زير ٢٥ درصد با قيد فوريت اين سهميه را تصويب نمايند تا حد اقل در كنكور سال جاري اين عزيزان از اين امتياز بهره مند گردند با تشكر
با سلام واحترام

عزیزان فاش نیوز خیلی خیلی خواهش دارم شیوه ارسال طرح به فراکسیون ایثارگران را بنویسید
یعنی چگونه ما می توانیم یک طرح را برای پیشنهاد به فراکسیون اثارگران ارسال کنیم؟
اگر سایتی یا ایمیلی سراغ دارین خواهش می کنم هرچه سریعتر اطلاع رسانی بفرمایئد
بسیار ممنون وسپاسگزار هستیم
چشم براه....
جناب آقای حجت الاسلام نوروزی
سلام علیکم ورحمه الله
ممنون وسپاسگزاریم که به مشکلات ایثارگران در مجلس می پردازید.
جای شکرش باقی است که هنوز کسی به فکر ایثارگران در مجلس هست.
بنده خیلی آرزو می کنم که این متن را بخوانید:
شاید هم یک طرح قابل بررسی در فراکسیون ایثارگران مجلس باشد
خدا کند این را بخوانید وحلال مشکلات ما شوید:
اما اصل مطلب:
در سالهای اول دفاع مقدس تعداد زیادی از رزمندگان بسیجی در جبهه مجروح شدند وچون هنوز نظام درصد دهی به شیوه قانون مند اجرا نشده بود به این عزیزان رزمنده " مجروح جنگی " می گفتند( خودم هم یکی از آنها بودم که در سال 1362 بشدت مجروح شدم وحتی دکترها می گفتند درصد معلولیت بالا بدهیم باعث می شود بعدا" برای استخدام شما مشکل درست کند. خدا را شاهد می گیرم این عین حقیقت است)
در این ایام به درجه جانبازی معلولیت می گفتند یعنی فلانی... فلان درصد معلول جنگ است...
خلاصه بسیاری از این عزیزان مجروح در همان سالهای اول جنگ وپس از مجروحیت به خدمت مقدس سربازی رفتند یا در همان یگان خدمتی خود از عضویت بسیجی به عضویت وظیفه تغییر عضویت دادند.
این در حالی است که این افراد در واقع جانباز بودند ونباید خدمت سربازی می رفتند.
حتی در سالهای بعد یعنی تا اواخر جنگ هم این مشکل وجود داشت یعنی مجروح جنگی به دلیل ندانستن قانون ویا حتی خلاء قانونی به خدمت رفتند وچه بسادر مناطق جنگی وعملیاتی خدمت سربازی را به پایان رساندند
خودم جانباز 40 درصدم واین مراحل را طی کردم یعنی 62 مجروح شدم سال 65 به خدمت سربازی در سپاه رفتم...!!!
این درحالی بود که قبلا" قانون معافیت مجروحین جنگ تصویب شده بود ولی من اطلاع نداشتم!!! وبیشتر خدمت سربازیم هم در مناطق عملیاتی گذراندم.
این موضوع را در همین سایت فاش نیوز با عنوان " جانبازی که به خدمت سربازی رفته" نگاشتم ودیدم تعداد زیادی از رزمندگان عین مثل بنده خدمت رفته اند در حالیکه نباید می رفتند!!
حالا از محضرتان تقاضادارم چنانچه این متن را می خوانید آنرا به عنوان یک طرح در فراکسیون ایثارگران مطرح بفرمائید تا شاید حق این عزیزان پایمال نگردد.
لذا پیشنهاد می گردد:که در صورت مستحق بودن فردوبا تحویل مدارک ومستندات قانونی واثبات آنها:
1 - مثلا" مدت خدمت وظیفه اینگونه رزمندگان تبدیل به خدمت داوطلبانه بشود.
2 - یا حقوق آن ایام حداقل به عنوان بسیجی پرداخت شود و مشابه آن.
3- امتیازاتی دیگر که حداقلی از حق آنهارا براورده سازد قانونی گردد.
بااحترام از جانبازان سربازی رفته.....
باسلا با عنایت براینکه رزمندگان بدلایل مختلف از جمله ایجادبارمالی بردوش دولت تابحال ازخدمات محروم مانده اند وباتوجه به نیازجامعه درجهت ترویج فرهنگ ایثار اللخصوص دربین اقشار جوان وآینده ساز خلا موجوددررابطه با خدماترسانی به این قشر محروم ومغفول آشکاراست فلذا یکی از بهترین روشهای خدماترسانی تعریف بسته های حمایتی و ایجادتسهیلات لازم درجهت تحصیل رایگان فرزندان این قشردردانشگاهها وایجاد ه8ماهنگیهای لازم درامر انتقالات دانشجویی بوده که علاوه بر ترویج فرهنگ ایثارو شهادت.. بسترهای لازم برای ترغیب علم آموزی وعزتمندی آنان فراهم میگردد
دکترنوروزی جان من خودم جانبازدانشجوی ازادم شهریه ام را خودم پرداخت میکنم اما در کمال ناباوری حضرتعالی وهمکارانتان فرزند جانباز ۲۵ درصد را از پرداخت شهریه معاف کرده اید!!!!!!!!!!!!!!!! اینه عدالت شما ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟i



با سلام خواهشمند است سهميه ايثارگران در كنكور كه بار مالي ندارد را با قيد فوريت براي سال جاري فرزندان جانبازان زير ٢٥ ددرصد تصويب فرماييد با تشكر
برادر بزرگوار آقای نوروزی با تشکر از لطف و پیگیری حضرتعالی در حق جانبازان زیر 25 درصد همانگونه که بهتر می دانید در شرایطی ریاست محترم بنیاد با نامه ای به شورای نگهبان خواستار عدم تصویب قوانین مربوط به حق و حقوق مسلم جانبازان زیر 25 درصد است و حتی اجازه تصویب قانون پرداخت شهریه به خود فرد جانباز زیر 25 درصد را نمی دهد در عجب که نمایندگان بزرگوار چگونه می خواند برای فرزندان جانبازان این قوانین را به تصویب برسانند در شرایطی که 25 سال از جنگ می گذرد تمامی تسهیلات مربوط به جانبازان محترم و بزرگوار بالای 25 است در شرایطی که خود فرد جانباز زیر 25 درصد به اندازه همسر و فرزند بزرگوار جانباز بالای 25 درصد حساب نمی شود در شرایطی که در قوانین ایثارگران جانباز زیر 25 درصد اصلا ایثارگر محسوب نمی شود جانبازا زیر 25 درصد بار مالی است برای دولت جانباز زیر 25 درصد در تمامی قوانین که نیاز به حذف باشد در اولویت حذف و نادیده گرفته شدن است جانباز زیر 25 درصد در استخدامی دانشگاه ماده 71 قانون جامع مربوط به جذب هیات علمی که بار مالی هم برای دولت ندارد به اندازه فرزنده محترم ازاده هم حساب نمی شود جانباز زیر 25 درصد در نقل انتقال دانشگاه ها و تسهیلات اموزشی دانشگاه ها مانند بحث نمرات و سایر که بار مالی ندارد به اندازه همسر جانباز زیر 25 درصد و یا برادر محترم شهید هم حساب نمی شود.
سلام جانباز ان ازکارافتاده کلی پنجاه درصد شاغل هیچگونه حقوقی بابت ایثارگری بنیاد پرداخت نمی‌کند ولی کارمندان شاغل بنیاد حقوق ایثارگری دریافت میکنند8382
سلام مجلس قبل تصویب کرده یکی از فرزندان قهرمانان پاراالمپیک از خدمت سربازی معاف اما فرزند جانباز زیر 25 درصد نه تنها معاف نیست که کسری را هم برداشتند ایا جانبازان زیر 25 به اندازه پرتاب یا پرشی ارزس ندارند
سلام بنده سرباز ارتش بودم و۳۰ ماه خدمت متوالی درجبهه سوماردارم قبل از خدمت خواستم دانشگاه برم تا برای خودم آینده ای بسازم گفتند جبهه های نبرد بیشتربشما نیازمندند تادانشگاه خلاصه دوبار مجروح و مورد اصابت ترکش وموج انفجاریکی خمپاره ودیگری تانک دشمن بعثی قرار گرفتم و استراحت پزشکی دوبار ۲۸ روز از بیمارستان صحرایی سومار گرفتم ودر یگان خودم استراحت کردم ومردانه جنگیدم ودر عملیات مرصاد بیمارستان باخاک یکسان شد وتمامی پرونده های پزشکی ازبین رفت و با مراجعه به ایثارگران ارتش پرونده احراز تشکیل شد و اکنون ۵ درصد جانبازی و ۵۳ سال سن ویک فرزند پسر دارم که میگه من باید بجای پدر بدانشگاه بروم آینده مرا که خراب کردن اقلا فرزندم راهم را ادامه بده
حداقل سهمیه ورود به دانشگاه را زود تصویب کنید فرزند من ۲۰ درصد چه فرقی با فرزند ۲۵ درصد دارد؟ انصاف کجاست؟
لطفا قانونی در مجلس تصویب کرده وکلا نام رزمندگان را از زمره ایثارگران خارج کنید تا رزمندگان بیچاره خیالشون راحت بشه تا دیگر توقع حمایت نداشته باشند.
همه این مصوباتی که تصویب میشه جناب دبیر شورای نگهبان آنها رارد می کند تا الان کدام مصوبه بنفع ایثارگران جانبازان بوده بهانه هم بارمالی است جناب دبیر شورای نگهبان یک سوال آیا جانبازی که عضو ی از بدنش رااز دست داده پس بار مالی متوجه چه کسی میشه به حق قضاوت کن روز قیامت باید جوابگو باشی
در اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مجلس مصوب کرد تا علاوه بر پرداخت حداقل حقوق کارگران، دفترچه های بیمه درمانی رزمندگان نیز به ایشان تعلق گیرد.

این قانون که قرار بود از ابتدای سال 93 به اجرا در آید تاکنون معلق مانده و رزمندگان از دریافت دفترچه بیمه محروم شده اند.
مسولین عزیزپس کجاست دفترچه های درمانی رزمندگان ؟پس کجاست حقوق 75%دستمزد94تاکی بایدمارزمندگان همچنان چشم انتظارباشیم بخداناراحتی اعصاب امانمان رابریده فقط دفترچه هارابدهید.این300تومان کمک معیشت راکه میدهیدبخداکرایه ماشین وپول پست ترین مسافرخانه یک شب درمشهدمیشود.ایادرست است مارزمندگان زجربکشیم وهیچ کس بدادمانرسد؟؟؟؟؟؟رزمنده داوطلب27ماه جنگ مشکانی
علی(ع):حق رابگوگرچه بضررت تمام شودجناب نوروزی مدیرانیکه حقوق میلیاردی میگرفتندونماینده مجلس که درهردوره چندمیلیاردمیگیردویاشهرام جزایری وکرباسچی وامثالهم که میلیاردهادلاربیت المال رابالاکشیدندبارمالی نداشت اماوقتی صحبت ازایثارگرانیکه بانثارجان مملکت رانجات دادندمیشودبارمالی دارد؟این یعنی بی عدالتی-تبعیض-ظلم-نقض حقوق بشر،آیاکلمه(بارمالی)روزقیامت هم کارسازاست؟
وقتی برای جانباز بالای 50درصد اینهمه خدمات قایل میشوند چرا زیر 50درصد ازهمه چیز محروم است
سلام:حضرت امام(ره)می فرماید:نگذارید پیشکسوتان جهاد وشهادت درپیچ وخم زندگی به فراموشی سپرده شوند----- جناب آقای دکتر نوروزی خواهشمند است نسبت به سهمیه ورود به دانشگاه فرزندان جانباز زیر 25درصد تصویب کنید ازما که گذشت وبنده سنم بالای 50سال است حتی الامکان این دیگر بار مالی ندارد
مگررزمندگان ازممالک دیگرآمدند که همیشه محرومند
تحصیل رایگان فرزندان رزمنده حق مسلم ماس
ماده 62 نیاز به اصلاح دارد
شماروبهحضرت عباس برای فرزندان زیر25 سهمیه انتقالی دردانشگاه فراهم کنید..
شما را چه شده است زمانی که احتیاجتان به همین بچه های به قول شما جانباز زیر25%داشتید تاج سرتان بودند حال که خرتان از پل گذشته ومسندهای قدرت وسیاست ومجلس را بدست گرفته اید بازی در میاورید یعنی جانباز زیر25%که جوانی وجانش را دراراه این مملکت گذاشته کمتر از جانباز عراق وسوریه ولبنان وفلسطین است که به انها مدال افتخار میدهید همان اعرابی که از ارسال خون ما سر باز زدند انصافتان کجارفته وشما که هستید که با خواست وخون جون ماها بر مسند قدرت نشسته اید ولی قدمی حاضر نیستید برایمان بردارید مگر همین جانبازان زیر 25%شما را به این قدرت نرساندندکه حال بعد از 30سال برایشان گربه میرقصانید مگر حقی نداریم که با هر درصدی از حداقل امکاناتی که به جانباز بالا 25% میدهید به ماها هم بدهید جانبازان عزیز بالای25%همه چیز گرفتند و تمام حال نوبت به بقیه جانبازان است یعنی به نظر شما تا اخر دنیا جانباز 25%به بالاداریم حال به فکر بقیه جانبازان باشید که در این اخر عمری حداقل امکانات را بهره مند شوند دروغ بس است که هنوز این قانون جامع در دست اجرااست جانبازان بالای 25%تهشان درامد 30سال به انها امکانات داده اید تمام نشده چرا این همه دروغ چند موردی که هزینه زیادی برای دولت ندارد یک اختلاس کمتر یک حقوق نجومی کمتر ویک حق برداشت از سفره انقلاب کمتر هزینه بازنشستگی پیش از موعد کارکنان تامین اجتماعی ویا هزینه دانشگاه فرزندان جانباز زیر 25%را میدهد خجالت ازاین همه دروغگویی وبه قول دوستان پاس کاری از مجلس به ... چرا برای خودتان این همه گیر ندارد ولی به این قشر از جانبازان رسیده اینهمه ماده وتبصره از کجا میاورید که در پشت پرده امیال شیطانیتان را عملی کنید
سهمیه کنکور فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و کمتر از 25 درصد رایکسان کنید مگر ما چقدر جانباز داریم باور کنید جابباز 25درصدو پایین تر از 25 درصد هیچ فرقی ندارند
با سلام ،از تاریخ صحبت های اقای نوروزی دوسال گذشته ایا کسی خبر داره سرنوشت این طرح شهریه برای فرزندان زیر 25 درصد به کجا ختم شده ،الان من در دانشگاهی هستم 4 ترم خوندم دانشگاه من رو معطله و بلاتکلیف گذاشته میگه بخشنامه بیار تا پول رو نگیریم و مدرکتونو بدیم ،حالا سوال من ،،،ایا کسی خبر داره که طرح تحصیل فرزندان جانباز زیر 25 چه شده،،،خواهشا کسی جواب بده
آقا به داد ما بچه های جانبازان۱۵درصد هم برسید من پدرم نمیتونه کار کنه بخاطر همین هزینه دانشگاه واین قبایل موندیم ۵فرزندیم من به همین دلیل ترک تحصیل کردم توروخدا به داد ما هم برسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi