شناسه خبر : 49823
شنبه 10 مهر 1395 , 15:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه نصیبشان شد آنهایی که جنگ را درک کردند؟!

محمد کشاورز - دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله را آنانی درک کرده و می کنند که میدان های پر از مین و کانال های مرگ بار پر از سیم های خاردار و باتلاق های خفه کننده را در نوردیدند، آنانی که روبروی چهارلول های در حال شلیک ایستادند و آر پی جی را بر دوش گذاشتند و با شلیک خود آن چهارلول را خفه کردند تا خط دشمن شکست و دیگر رزمندگان تکبیر گویان سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح نمودند.

آنانی درک کرده و می کنند که با بدن های معیوب و ریه های شیمیایی و نفس های گرفته همواره خاطرات مظلومیت خود و یاران شهیدشان را مرور می کنند و آماده اند تا ما بقی جسم معیوب خود را در راه امام و انقلاب اسلامی به فرمان رهبری عزیز خود فدا نمایند .

آنانی درک کرده و می کنند که سیاه چال های مخوف اردوگاه های عراقی را گذرانده اند و درد دل های وحشتناکی از آن ظلمتکده های نوادگان عبیداله و حجاج بن یوسف ثقفی دارند .

آنانی درک کرده و می کنند که گرمای سوزان بیش از پنجاه درجه خوزستان و سرمای استخوان سوز کوه ها و شیارهای کردستان را درک کرده اند .

آنانی درک کرده و می کنند که جنازه پاره پاره عزیزان خود را در بغل گرفته اند یا هنوز چشم به راهند تا خبری از دلبندان خود بشنوند .

آنانی درک کرده و می کنند که به عنوان آزاده یا جانباز و یا خانواده شهید و ایثارگر صاحب فرزندانی تحصیل کرده اند ولی فرزندان آن ها به خاطر بیکاری و عدم اشتغال، پیش چشم آنان به شکل های مختلف پر پر می شوند.

خلاصه دفاع مقدس را آنانی درک کرده و می کنند که مظلومانه و گمنامانه شاهد کسانی اند که از دور دستی بر آتش داشته یا نداشته اند ولی در جایگاه های مختلف و حتی در لباس های مقدسی صاحب حقوق های نجومی گشته و فرزندان آن ها به عنوان آقا زاده صاحب مدارج عالیه و رفاهیات فروان شده اند.

 چرا بعد از گذشت 27 سال از دفاع مقدس هنوز تکلیف رزمندگان ایثارگر مشخص نیست؟ چرا این عزیزان هیچگونه جایگاهی درقوانین و مقررات ایثارگران ندارند؟ چرا باید جانبازان عزیز و آزادگان گرانقدر و خانواده های معظم شهداء و رزمندگان دلاور از بی عدالتی وتبعیض و عدم یکسان سازی قوانین و مقررات ایثارگران در رنج وعذاب باشند؟ چرا باید رزمندگان دلاور معسرشناخته شوند و هیچگونه مزایا و امتیازی به این عزیزان تعلق نگیرد؟

 چرا باید با قوانین ومقررات نادرست و غیرکارشناسی بین فرزندان ایثارگران اختلاف بوجود آید؟ بهترین راه همانطوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بارها فرمودند، وجود عدالت و رفع تبعیض و بی عدالتی در قوانین و مقررات مهمترین شاخصه میباشد و مسائل و مشکلات ایثارگران باید در اولویت کاری مدیران باشد و در اسرع وقت حل شوند.

این دردی است که از همه دردها بیشتر خانواده های شهدا و ایثار گران و درک کنندگان دفاع مقدس را زجر می دهد که چرا در حکومتی که ادعای علوی بودن را دارد این چنین باشد؟

با تشکر فراوان ازسایت وزین فاش نیوز.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چرا طرح تجمیع قوانین ایثارگری قانون نمی شود؟ چرا زندانی سیاسی زیر 3 ماه در رژیم شاه و رزمندگی جبهه امتیازی اعمال نمی شود؟
بزرگوار، مسئولین درحا ل جنگ قدرت میباشند، بجهت این گله گذاریهای دلیر مردان عرصه کار زار ،تره هم خورد نمیکنند .
هم رزم دلاورم جناب آقای کشاورز هرانچه فرمودی کاملا حق است ولی کو گوش شنوا مسئولان محترم فعلا وقتی اسم شهید جانباز رزمنده وآزاده را می شنوند مثل اینکه اسم دشمن را می شنوند فعلا اینا سواره اند ما پیاده فقط یک راه دارد که اینا حق حقوق ایثارگران را عادلانه رسیدگی کنند آنهم ورود مقام معظم رهبری به مسئله ومشکلات رزمندگان است
بنام خدا
چه نصیبشان شد آنهایی که جنگ را درک کردند؟ باورهایی نصیب ما شد که دنیا پرستان را راهی بدان نیست . فهم هدایت الهی (ایصال علی المطلوب ) که غایت هدایت الهی نه نصیبمان اما فهم ان نصیبمان شد . بیشتر از اینکه که امروزه فهمیدیم که غیر خدا یار نداریم (الهی و ربی من لی غیرک )و این دور نمودن ما از جامعه چه با سم پاشی دروغین و چه عملی بسیار اگاهانه و بقصد عدم مدعی برای قدرت در توافقی نانوشته بین گروهای سیاسی بزیبایی اتفاق افتاد ؟ چگونه ایثارگران مجلس و دولت و قوه قضاییه که روزی همسنگر ما بودند امروز نه تنها کلامی در خصوص حمایت همرزمانشان از ایشان شنیده نمیشود بلکه همچون صفی پولادین در برابر ما ایستاده اند . اوف بر دنیا و قدرت و زخارف ان و انانی که مدعی هستند از کوچکترین اتفاق جامعه اگاهند . اما هیچ حرکتی نمی کنند شما را به نتیجه ای نمیرساند ؟ انها نهتر از همه میدانند تمام داشته های مادیشان . حفظ نظام و ثروتهای ان دست اورد رزم ما میباشد . پس به چه کسی تذکر میدهید ؟ این اعمال انان ما را به باوری عمیق رساند و همان باور دوران دفاع مقدس اما بسیار سختر همانند هنگامیکه دشمن از چهار طرف به ارتفاع نزدیک میشود و یارانت یکی یکی شهید میشوند و بیسیم هرگونه کمکی بشما را غیر ممکن اعلام می نماید . سالهاست که دچار این حالت هستیم . حل این موضوع بسیار ساده است . همانند زمان سختی و شدت . تنها یاور . مولا . وکیل و نصیر خود را ذات اقدس الهی بدان بشرط اینکه از دروغگویان و همه دلبریده باشی پس و اگر روى برتافتند پس بدانيد كه خدا سرور شماست چه نيكو سرور و چه نيكو ياورى است
بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَوْلَاكُمْ نِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيرُ ﴿۴۰﴾انفال
و اگر روى برتافتند پس بدانيد كه خدا سرور شماست چه نيكو سرور و چه نيكو ياورى است (۴۰)
کسی که چنین اقا و سروری دارد چه نیازی به زید و امر واز انان یاری طلبیدن( ذلت از مومن دور است ) لکم دینکم ولی دین . این کلام ما به همه دنیا پرستان و نشنگان قدرت از چپ و راست است
ما بندگی خدا نصیبمان شد همویی که 1400 سال پیش فرستاده مکرمش رسول الله (ص) در کعبه فرمودند . قولوا لا اله الا الله تفلحوا
درودبه مرتضایی عزیزبااین متن های خوب وبجایش که همیشه حامی مارزمندگان ازیادرفته درفاش نیوزاست امیدوارم خداوندشماهمسنگرعزیزرازیرسایه قران کریم محفوظ وسربلندنگهداردایشاالله
هم درد آتش دل ما باعث گرمای رقص برخی از مسئولین و فرزندان آنان شده است پس برقصند تا در دنیای دیگر در پل صراط جواب دخترم معلول مرا بدهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi