شناسه خبر : 49854
دوشنبه 12 مهر 1395 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس خواستار توجه بیشتر به وضعیت رفاهی ایثارگران شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مسئولان به وضعیت رفاهی و مشکلات جانبازان و ایثارگران شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مسئولان به وضعیت رفاهی و مشکلات جانبازان و ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "طیبه سیاوشی شاه عنایتی"  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:معمولا طرح های فرهنگی که مربوط به ایثارگران است به کمیسیون فرهنگی ارجاع می شود که عمدتا مربوط به حوزه شعلی آنها است.

وی گفت: متاسفانه بعضی از ایثارگران هنگام بازنشستگی برخی از مزایای شغلی خود را از دست می دهند و در این چارچوب متحمل مشلات زیادی می شوند.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:علیرغم اینکه معتقدم باید نیروهای جوان وارد دستگاه های دولتی شوند تا بتوانند یک شغل مناسبی داشته باشند اما با این وجود تلاش می کنم تا طرح ها و لوایحی یی که در راستای آسایش هر چه بیشتر ایثارگران است را پیگیری و به تصویب برسانم.

سیاوشی ادامه داد:فکر می کنم از لحاظ قانونی بنیاد شهید یک مقدارامتیازاتی را برای آنها در نظر گرفته است اما در مراجعاتی که داشته ام مشاهده کرده ام با وجود اینکه قانون خدمات رسانی به ایثارگران در این مورد وجود دارد اما تاکنون به طور کامل اجرایی نشده است.

وی اضافه کرد:من به طور شخصی در حال پیگیری این موضوع هستم اما بنیاد شهید معمولا طبق پروسه ای که دارد وقتی ما یک نفر را مثلا به کمیسیون پزشکی ارجاع می دهیم دراین پروسه طولانی گرفتار می شود و نمی دانم برای این موضوع چه توضیحی دارند، آیا کمبود نیرو یا چیز دیگری وجود دارد.

نماینده مجلی دهم گفت: خیلی ها از این موضوع شاکی هستند و ابراز نارضایتی می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم یادآور شد:ایثارگران اگر چه برای کشور ایثارگری کردند اما در حال حاضر احتیاجاتی دارند که باید برآورده شود.

سیاوشی خاطرنشان کرد:من گاهی اوقات برخی از جانبازان را در مقابل مجلس مشاهده کرده ام که آرام و صبور بر روی ویلچر نشسته اند در حالی که اینها یک زمانی برای آسایش و رفاه ما با دشمن جنگیده اند.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خیلی خوب است که دستگاه های دولتی بیشتر از گذشته به خصوص در وضعیت اقتصادی بدی که ما الان شاهد آن هستیم توجه ویژه ای به ایثارگران داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:متاسفانه در دیدگاه عامه اعتقاد بر این است که ایثارگران امتیازات خاصی دارند در حالی که اینگونه نیست و ما بر اساس مراجعاتی که داریم در این مورد بیشتر متوجه کمبودهایی که آنها دارند می شویم.

سیاوشی در پایان یادآور شد:به هر حال باید در شرایط فعلی به وضعیت رفاهی ایثارگران توجه بیشتری شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
وقتی اینقدر حرف بی پشتوانه از همه در خصوص ایثارگران و رزمندگان میشنویم ، احساس حقارت و سرافکندگی به ما دست می دهد .
و بی راه نگفته اند که : طلب مال خود کمتر از گدایی نیست . عین یک آدم بدبخت همه برای ما دلسوزی میکنند. غافل از اینکه ما همان گدای میلیاردر هستیم که اموال ما را اختلاسگران به یغما برده اند و متاسفانه داروغه را نیز شریک خود نموده و قاضی القضات را تطمیع کرده اند .
این صحبت خانم نماینده فاصله واقعیت و تصورات عمومی در خصوص ایثارگران را نشان می دهد. واقعا هر آدم با انصافی وقتی به وضعیت بد ایثارگران و تضییع حقشان نگاه می کند متاثر می شود حال یک خانم و یک اصلاح طلب.
کاش نمایندگان محترم مجلس اطلاعات بیشتری از قوانین و مقررات ایثارگران داشتند
خانم سیاوشی از این که به فکر ایثارگران هستی متشکریم خواهشمند است قانون راهبردی را که معاون اول ریاست جمهوری در سال نودوچهار یعنی بیش از یک سال ونیم می گذرد هنوز هیچ اقدامی انجام نگرفته ویا قانونهای قبلی که مجلس تصویب کرده پیگیری بفرمایید تصویب قانون جدید پیش کش
اگرزحمت بکشند وازحجاب برتر که چادراست استفاده کنند وضعیت رفاه روانی ما بیشتر میشود(جانباز 60 درصد تهران)
یعنی با یه چادر مشکل شما حل میشه متاسفم کل رو ول کردی بجزیات گیر دادی
دوست عزیز بی نام لطفاً وقتی نظری میدهید اسم مبارکتان را مرقوم کنید تا بدانیم این سخنان ناب از جانب چه کسی است به هر حال اولاً حجاب برتر چادر واجب شرعی نیست ثانیاً با پوشش برتر ایشان آیا وضعیت رفاهی شما تغییر میکند؟! احتمالاً وضعیت رفاهی شما بسیار خوب است که بجای انتقاد از وضع نامناسب معیشتی و رفاهی ایثارگران چشمتان به وضعیت حجاب ایشان افتاده تا سخن ایشان !
دوست گرامی بی نام مطلب شماکاملااشتباه است بلی چادرحجاب زیباوخوبی است ولی واجب نیست.حالامابهتراست واجبات خودرادقت کنیم ورعایت.!
باسلام جانباز60درصدعزیزوضعیت روانی مازمانی بهترمیشودکه ازشرمندگی خانواده دربیائیم چراکه بچه10ساله من که باکیف وکفش چندسال پیش به مدرسه میروداین حرفهابرایش قابل هضم نیست معلومه نفست ازجای گرم درمیاد
یعنی یک چادر مشگل ما را حل میکنه درصورتی که این خانم کاملا حجاب اسلامی داردواقعااینها دیگه بهانه بنی اسراییلی است
چادر حجاب برتر است همانگونه که عبا ردای پیامبر است. ولی اگر با چادر و عبا خلاف کردند و حق ایثارگران را خوردند آیا قابل دفاع است. چادر بهتر است ولی احقاق حق ایثارگران واجب است.
سلام ودرود وتشکرازهمه بچه های همرزم که درباره نوشته من نظردادنددستتو ن درد نکنه . ولی خداییش اگه این نظر مال زمان جنگ بود هم همین حرفهارو میزدید.حجاب هم که قبل وبعدجنگ نداره ..انگارپیش بینی باکری یه ذره که نه خیلی درست بوده .یا علی
چی میگی چادرسرکنه ! الان همسرای ماجانبازان چون چادرسر می کنند نمیتونن کارهای مارو انجام بدن .این خانم اگه چادرسرکنه نمیتونه فکرکنه -نظربده -سخنرانی کنه - پیگیری کنه - ....هی بگه باید اینجوری بشه اونجوری بشه اصلا من میگم اگه بخوایم حقوق ماجانبازان روبگیره بدون روسری خیلی راحت تر وسریعتر وفعالتره .ههههههههههه -هم نظر برادر شصت درصدی تهرانی
اصلا شما انگار ایثارگر و جانباز نیستید چون اگه درد جانبازان رو متوجه بودید به مسائل حاشیه ای و بی ارزش فکر نمیکردید لطفا مدیریت سایت از درج چنین مطالب بی ارزشی خودداری کنند ایثارگران و خانواده آنها هنوز در مایحتاج اولیه خود موندند و ایشان آمده از چادر حرف میزنه
دوست ناشناس که از چادر گفتید بله زمان جنگ هم اگه میگفتند بسیجی خدا اجرت بده طرف خودش رو بدون اینکه چیزی بپرسه مینداخت روی مین امروز خانواده ایثارگران با سختی و برای حفظ آبروی نظام صورت خودرا با سیلی سرخ نگه داشته اند امروز خانواده ایثارگر مشکل مادی دارد و مسولان همچنان با قوانین دست و پاگیر دارند روح و روان مارو آزار میدن آره داداش به این میگن آزار روانی نه اون متنتو پوشیدن یه خانم نماینده که اگه مشکلی داشتند که خود حراست مجلس بهتر از شما تشخیص و تذکر میداد شخص ایثارگر زمان جنگ یکنفر بود الان تشکیل خانواده داده بچه من وقتی شکمش خالی باشه وقتی بقول دوستمون با لباس کهنه چند سال پیش بره مدرسه و مورد تمسخر دوستان همسن خودش قرار بگیره کسانی که حتی پدراشون سربازی هم نرفتن در دوران جنگ براش مهم نیست شهید باکری چه شخصیتی داشته و یا پدرش در رکاب ایشان بوده یا نبوده و اگه شهید باکری هشدار دادند منظورشان بیشتر به فرماندهان و مسولان زمان جنگ و مسولان حکومتی فعلی بوده که زود همه چیز را فراموش میکنند و همرزمان و مدافعان از کشور و ناموس رو فراموش میکنند وقتی خود سخنگوی قوه قضاییه میگه ۳۸ نفر از مسولان ما دو تابعیتی هستن و اکثر آنها گرین کارت آمریکا دارند باز شما دنبال چادر و ریش هستید همه این مسولان دو تابعیتی هم خودشان ریش میگذارند و هم همسرانشون دارای پوشش چادر هستند نیت مهمه برادر من و الا اکثر اونهایی که اختلاس کردند و رفتند جزو کسانی بودند که مردم روشون قسم میخوردن ولی آخرش مشخص شد ...
سلام ، همانطور که بارها طی پیامهای ارسالی عرض کردیم ، شرکت تعاونی مسکن مهر در شهر گلبهار مشهد از سال 87 مبلغ 30 میلیون تومن گرفته و با مصوبه دولت در سال 95 بدون اینکه خانه را تحویل دهد مدعی شده باید برای پرداخت اقساط خانه ای که تا امروز ندیده ایم به بانک مسکن مراجعه شود و پرداخت اقساط را شروع کنیم.
میگوییم در حال حاضر ماهیانه یک میلیون و پانصد هزار تومن اجاره خانه داریم و قادر به پرداخت اقساط خانه ای که ندیدیم نمیباشیم اما مسئول شرکت تعاونی مسکن مهر میگوید اگر اقساط بانک مسکن را پرداخت نکنید مشمول جریمه خواهید شد.
لطفا به مسئولان دولت بگویید تدبیر و امیدتان را نخواستیم لطفا همان 30 میلیون تومن هفت سال قبل را بدهید خانه هم نخواستیم.
شایان ذکرست در حال حاضر واحدهای مسکن مهر شهر گلبهار مشهد حداکثر 22 میلیون تومن ارزش گذاری شده است. از سوی دیگر سایر شرکتهای انبوه ساز بدون عضو و آورده اعضا هزاران واحد در گلبهار مشهد ساخته و سه سال قبل با قیمت آزاد 7 میلیون تومن به متقاضیان تحویل داده است لیکن مسئولان شرکت تعاونی مسکن مهر از حقوق های بالایی برخوردار هستند که در مجمع های با حضور 30 تا 40 نفر از هزار و دویست نفر عضو تصویب کردند و از جیب اعضای شرکت تعاونی پرداخت میگردد و حالا حالا ها قصد تحویل خانه ها را ندارند.
طبق ماده 15 قانون تعاون جمهوری اسلامی مصوب مجلس شورای اسلامی شرکت تعاونی موظف است در صورت انصراف یا اخراج یا فوت عضو نسبت به محاسبه سود مبلغ آورده یا سپرده عضو در حساب شرکت تعاونی طبق تقویم بانک مرکزی یا نرخ تورم سالیانه سود سپرده را محاسبه و بعلاوه مبلغ سپرده اقدام نموده و در وجه عضو پرداخت کند اما شرکتهای تعاونی و ادارات مربوط مصوباتی بر خلاف مصوبات مجلس تصویب کردند که بجای پرداخت سود مشارکت طبق تورم بانک مرکزی برعکس اعضا را جریمه میکنند بنابراین مسئولان شرکت تعاونی بجای ساخت و تحویل خانه در مهلت مقرر قانونی ترجیح میدهند تا بازنشستگی ضمن برخورداری از حقوق بالا در حاشیه امن مصوبات خلاف قوانین مجلس روزگار را بخوشی سپری نمایند.
سلام خانم سیاوشی خحسته نباشی رزمندگان چی؟آیارزمندگان هم حق وحقوقی دراین کشوردارند؟که بیشترین صدمه روحی روانی رابعدازشهادت ومجروح شدن همسنگرانشان متحمل شدن و28سال استکه هیچ یک ازمسولین حرفی که درخوراین عزیزان باشدرانکرده دلیلش چیست که بایدقشررزمنده ازیادهابرود؟لطفاجواب قانع کننده ای به مارزمندگان ازیادرفته بدهیدچون مامدتهاست که منتطرچنین خبری ازسوی نمایندگان ومسولین امرهستنیم اماجوابی بااینهمه کامنت که درهمین راستارزمندگان میگذارندهنوزکه هنوزه جواب نشده//رزمنده درمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی که الانن شرمنده زن وبچه ودروهمسایه شده ام بخاطر........................یاعلی اینهمه گفتیم جواب نیامدکه نیامد
با سلام اقای ناطق این سئوال برای من پیش امده است .
لطفا بگویید اعضا ان تعاونی چگونه فریب خوردند ؟
درحالیکه می توانستید با همین پول در همان زمان با یه وام بانکی معمولی صاحب مسکن بشوید ؟ البته در تهران برای مسکن مهر حداکثر 3میلیون اخذ شده است و نه 30 میلیون !
شاید ثبت تجربه شما باعث شود دیگران کمتر فریب بخورند.

...

جواب دادند که ؛ بارها و با شجاعت .

معیشت و حقوق فقط برای از کار افتادگان است .

و اعتقادی به بچه های دفاع مقدس ندارند .

و از قانون نویسی برای هر گونه حقوق و معیشت برای رزمندگان

و جانبازان بالاخص 5 % مخالفت بسیار زیاد شدید می کنند .

و قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران هم اینطور نوشته شد .

پس این مدت در فاش نیوز چی خوندی .

سلامت باشی .

...

چرا قانون جامع ايثارگري را فقط برا يه تعدادي اجرا ميكنن مگه نه قانون گفته جانبازان حالت اشتغال و اگه بسيجي هم باشه اونم توي خط مقدم ماده 38 و39 اجرا ميشه پس كو اجرا چرا قانون را سليقه اي اجرا ميكنن
جانبازانی که از سوی کمسیون پزشکی از کارافتاده محسوب میشوند بر اساس قانون نیروهای مسلح مستمری دریافت میکنن و رزمندگانی که بیکار هستند هم یگان مربوطه مثل بسیج تا بدست آوردن شغل تازه یک مستمری ناچیز دریافت میکنن
برادرها...نزدیک انتخاباته!!!همه دارن یواش یواش پیدا میشن !!! وگرنه چه کسی تاحالا به فکرجانبازان بوده که این دومیش باشه؟!!!جانبازان شدن بیلبوردتبلیغاتی آقایون وخانم های(سیاسیون)...!همیشه ودرهمه جا،،،به نام جانباز،به کام.....................................!!!!!!!!!!و...
لطفا.اگه وجدان دارید بفرمائید جانبازی که ۳۰ ماه خدمت متوالی سربازی درارتش و درجبهه های نبرد وظیفه داشته جنگیده تا از ملت و مملکت ایران عزیز دفاع کند و در مقابل اعراب متحجر تادندان مسلح استادگی کرده و ۱۴۰۰ سال به ایران و ایرانی ظلم و کشتار و تجاوز کرده‌اند ودوبار مجروح ترکشی وموجی ۲۰۰ درصدگشته بخیال اینکه بعد از سربازی به استخدام دولت درآید و زندگی تشکیل دهد و حالا ناقص وروانی شده ،فقط با پنج درصد جانبازی برای مرگ تقلا میکند،چطوری باید بزندگی ادامه داد، ماانقلاب کردیم ،فقط گفتیم شاه را نمی خواهیم ،نه مملکت را و بیت المال را به بیگانگان ببخشید
چرانمک نشناس هستید چرا دست وپای فقیری را که برای رفعگرسنگی دزدی کرده قطع میکنید چرا اختلاسگران را ترفیع مقام میدهید چرا جانبازان را که فقط برای خدمت کردن بشما انقلاب کردند کنار گذاشتید ،جانباز ۲۰۰ درصد موجی
سلام دوست عزیزچرااینومیگی همین مسولین جانبازان دوران8سال سختی رابخاطردفاع ازحق پامال شده اش شلاق زدندتومیگی دست وپاقطع کنندیاکردند؟خیلی وقت استکه همین جانبازن گرامی مان میگوینداگرکسی توبنیابلندحق وحقوقش رامطالبه کندشلاق داردکجای کاری فک کنم مارزمندگان بایدشکرگذارباشیم که بجرم دفاع ازناموس یک ملت ماراهم شلاق نزدند............حسین علیه السلا م بدادتک تک رزمندگان /جانبازان و........برسدرزمنده ای که بالای20سال استکه دارم زجرمیکشم بخاطریک دفترچه بیمه درمانی که هیچ بارمالی ندارد
با سلاموتشکر :آیا ماده 51شامل فرزندان شهید بازنشسته می شود
نه
با سلام وتشکر از زحمات شما آیا ماده 51شامل فرزندان شهید بازنشسته می شود
بازنشسته آموزش وپرورش 09155329056
بازنشستگان و سالمند ان جانباز هم از قلم افتاده اند
سلام ، آقای هموطن فریب در کار نیست بلکه رها کردن مدیریت و نظارت بر مسکن مهر بدست عده ای فاسد منجر به سوء استفاده های بسیار کلان و تصویب قوانین مخالف با مصوبات مجلس شده است.
نماینده اداره تعاون در مجمع عمومی شرکت تعاونی با هزار و دویست عضو با حضور فقط 30 تا 40 نفر تمام مصوبات را از جمله عملکرد و تعیین حقوق هیات مدیره و تصمیمات آینده را امضا میکند در حالیکه میبایست تصمیمات مجمع با حضور بیش از 50 درصد اعضا باشد.
شورای تامین مسکن استان از مصوبات مجلس و قانون تعاون جمهوری اسلامی اطلاع ندارند؟ چرا مصوبات بر خلاف قوانین مجلس به ضرر اعضا و به نفع مسئولان شرکت تعاونی است؟
از یکسو مسئولان میگویند طرح مسکن مهر مربوط به بخش خصوصی است اما هنگام شمردن پول تمام مسئولان حاضر و ناظر و صاحب نظر میشوند!!!
در تمام جلسات شورای تامین مسکن استان یک نفر عضو حضور نداشته لذا مسئولان و هیات مدیره شرکتها هرچه دلشان خواسته تصویب کردند از جمله افزایش قیمت واحدها که آنهم با قوانین مجلس و تعاون مغایر است.
رسیدگی به شکایات اعضا از دادگاههای صالح خارج شده و یکنفر معلوم الحال در دولت به شکایات اعضا رسیدگی میکند که نگو و نپرس !!!
خلاصه با تمام مشکلات موجود باید لجبازی دولت با اقدامات دولت قبل را اضافه کنیم که وزیر مربوط بطور آشکار توافقات مردم با دولت قبل را نقض کرده و یکطرفه برای اعضای مسکن مهر تصمیم گیری منفی دارد. البته تمام مسئولان راه و شهرسازی تبدیل به انبوه ساز شدند و از تولید انبوه مسکن مهر بشدت متضرر شدند که میتواند دلیل موجهی برای مخالفت آنها با طرح مسکن مهر باشد.
تمام مسئولان میدانند چه کلاهی بر سر اعضای مسکن مهر رفته و قیمت متری 330 هزار تومن به بالای یک میلیون تومن رسیده است. گرچه مقایسه عملکرد انبوه سازان مسکن مهر با عملکرد شرکت تعاونیها بیانگر فساد موجود در شرکتهاتی تعاونی میباشد لیکن حاضریم در دادگاه صالح تمام فسادهای شرکت تعاونی را با قانون و متره و برآورد عملکرد شرکت تعاونی اثبات کنیم تا معلوم شود اعضای شرکتهای تعاونی مسکن مهر بعد از 7 سال پرداخت 30 میلیون تومن هنوز مستاجر هستند و باید اقساط وام بانک را نیز پرداخت کنند.
با عرض سلام و خسته نباشی خدمت خانم چاوشی خیلی زحمت کشیدی لطف کنید که پیگیر ماده 51 فوق العده ایثارگری برای بازنشتگان باشید که چرا این قانون برای شاغلین اجرا شده ولی هنوز برای بازنشتگان اجرای نشده در صورتیکه این قانون درمجلس هشتم تصویب شده ولی چون در زمان تصویب کلمه بازنشته لحاظ نشده این قانون برای بازنشتگان اجرا نشده خواهشا پیگری فرمایند
باسلام دوستان توجه داشته باشند ضمن تشکرازخانم سیاوشی نمایند ه حالا که کسی تومجلس داره ازحقوق ایثارگران صحبت میکنه مابایدخوشحال باشیم نه اینکه بصورت منفی به بنده خدا نگاه کنیم هرچه تعدادنماینده هابیشتردرموردحقوق ایثارگران صحبت کنند بهتره شایدکاری شد
ازپیگیری این خانم نماینده سپاسگزاریم آنهای که بفکر حجاب این خانم هستند بگویم.باحجاب مشکل معیشتی جانبازان وایثارگران حل نمی شود دوست محترم...بایدازآنهایی حتی باحرف هم ازماایثارگران حمایت می کنندتشکرکرد....اگرایثارگران بتوانندمثل معلمها اعتراض سراسری شاید کمی تأثیرگذارباشد...دوستان الان کمترین حقوق راایثارگران وبخصوص جانبازان می گیرند حتی نصف کارگر شهرداری
درست میفرمایید دوست عزیز هرکدام از ماها بیش از سی ساله که مجروح شده ایم و میگویند حالت اشتغالید مثل یک مستخدم دولت هستید و با اجرای قوانین وزارت دفاع! خب اگه یکنفر از روز اول جذب نیروهای مسلح شده باشد تا حالا بدون اینکه حتی جبهه و جنگ را دیده باشد و فقط یه کار ساده دفتری هم داشته حداقل درجه سرهنگی بعد از سی سال دارد آیا یک سرهنگ مستمری و حقوق در حد ما دریافت میکند یقینا چنین نیست.
سلام خانم متشگرم ازسرکارخانم که حداقل یادی از ایثارگران کردی ممنون. ایا از ماده38خبر داریدکه قرار بود2سال قبل اجرایی بشوداما تا حالا نشده یعنی حقوق حالت اشتغال همتراز با حقوق کادرباشدلطفابفرمایید چرا تا حالا اجرایی نشده
سلام از این کلمات زیبا گوشمان پر است، عمل میبایست این کار زار را.
حسینی در خصوص دفترچه درمانی رزمندگان معسرمتذکر شد:وزارت دفاع و نیروهای مسلح و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی طبق قانون موظف به صدور دفترچه درمانی برای رزمندگان معسر هستند و در جلسه مشترکی که اخیرا برگزار شد این موضوع دوباره مورد تاکید قرار گرفت.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه وزارت بهداشت اعلام کردبود که هر ایرانی فاقد دفترچه درمانی زیر پوشش طرح بیمه همگانی سلامت خواهد بود یادآور شد:بیمه ایثارگران با سایر اقشار تفاوت دارد و طبق قانون و توافق انجام شده وزارت دفاع وظیفه دارد که نسبت به صدور دفترجه رزمندگان معسر اقدام کند.//جناب اقای حسینی عمرمارزمندگان به امام رسیداماازدفترچه بیمه درمانی رزمندگان خبری نیست که نیست تابتواننداخرعمری برونددردخودشان راکه ازجنگ رسیده رادرمان کنند/لطفایک نماینده یامسول بیاییدازطریق همین سایت شفاف سازی کندکه چرادفترچه بیمه درمانی رزمندگان رانمیدهندودلیلش چیست که فقط به رزمندگان دردمنددفترچه نمیدهند//رزمنده دردمندداوطلب27ماه جنگ مشکانی
السلام علیک یااباعبدالله الحسین....آقای شهیدی شمافرمودیدکه دانش آموزان شاهدوایثارگرراه پدرانشان راادامه دهند!؟ببینیدباایثارگران بخصوص وبخصوص رزمندگان بیکس 26سال است که بازیچه دست قراردادیدباچه دلی ؟منی که26سال است که دارم دادمیزنم چه کسی به دادمن رسیده والان مدتی است که ازسایت های مختلف بخصوص سایت خوب فاش نیوزدهاکامنت کذاشتم که همه گویای یک دردواحدهستندچه کسی جواب داده که حال فرزندانمان راتشویق کنیم وقتی فرزندان من دارندمی بینند20سال است به خاطرناراحتی اعصاب دارومصرف میکنم وآنهاراازهمه چیز محروم کردم که من روزی به جبهه رفتم وموجی من راگرفته وهیچ کس جواب گوی من نیست کارگری کردم بردم به دکترادادم حال یک سال است که نمیتوانم سرکاربروم چون داروهاامانم رابریده نزدیک است که خانواده ام من راتنهابگذارند آنوقت شمامی فرمایید راه پدرانتان رابروید!!!!!!!!!!!!!!؟کاری بکنیدکه مردم دلزده شدن آقای شهیدی تادنیااست هرجاکه آدم هست جنگ ودعواهم هست کاری کنیدکه اگرروزی یکی به سمت کشورچپ نگاه کردمردم خودجوش حرکت کنندمثل جنگ 8ساله نه اینکه عقب نشینی کنندرزمنده داوطلب27ماه جنگ حرف مارزمندگان فقط تورسانه ها بارنگ وروغن گفته میشه بیاییدبعدازجنگ ببینیداینهادارن چه میکشندتاجنگ تمام شدیک عده رامثل رزمندگان به حال خودرهاکردن سرکارتان باسیدالشهدا
فاش نیوز اکثر نظرات را برای خوانندگان منتشر نمیکند بعد مطلبی مانند چادر و حجاب را به نمایش میگذارد ، من خودم بیش از 100 نظر در مورد ایثارگران خصوصا رزمندگان نوشتم که هیچ کدام را ندیدم ./
بهتر هست دوستان رزمنده در مورد رسیدن به حق وحقوق قانونی خودمان بحث و تبادل نظر کنیم تا به گوش مسئولان برسد و نتیجه ای برای ما داشته باشد
سفیر ایران در لبنان: ایران به خانواده هر شهید فلسطینی 7 هزار دلار کمک می‌کند
سفیر ایران در لبنان اعلام کرد که تهران بنا دارد به خانواده‌ های شهدای انتفاضه «قدس» که از سوی رژیم اشغالگر قدس دچار خسران شده اند کمک کند.
۱۷:۳۷«محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، بعد از ظهر چهارشنبه با برگزاری نشستی مطبوعاتی مساعدات تهران به انتفاضه قدس شریف را تشریح کرد.

محمد فتحعلی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین، همه ملت‌های اسلامی و عربی را به اتحاد و همگرایی به قضیه اصلی جهان اسلام یعنی آرمان فلسطین دعوت کرد.

برپایه این گزارش وی گفته است که «تصمیم گرفتیم به هر خانواده شهدای انتفاضه در قدس، مبلغ هفت هزار دلار تقدیم کنیم».

از طرفی «حسن حب الله» مسئول پرونده فلسطین در حزب الله لبنان نیز گفت: همه دولت‌های کشورهای عربی و اسلامی باید سفارت‌هایشان را برای حمایت از ملت فلسطین باز کنند.

از طرفی دیگر «طلال ناجی» معاون دبیر کل «جبهه مردمی» فلسطین نیز تاکید کرد: این، نخستین هدیه‌ای نیست که ایران به فلسطین تقدیم می‌‌کند.

«اسامه حمدان» مسئول روابط بین‌المللی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با بیان اینکه «فرا روی یک نسل استشهادی در فلسطین اشغالی قرار داریم»، افزود: از تهران به خاطر حمایت از آرمان فلسطین تشکر می‌کنیم.

«ابو احمد فؤاد» نائب دبیر کل جبهه مردمی فلسطین با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین گفت: این طرح جمهوری اسلامی، عاملی اصلی در پیشرفت و تشدید انتفاضه است.

این کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز با حضور شخصیت‌های فلسطینی و شیخ «ماهر حمود» دبیر کل اتحادیه «علمای مقاومت» در بیروت برگزار شد.
حضرت امام خميني(ره) در فرمان تأسيس بنياد شهيدوامورايثارگران بر اين امر تأكيد نمودند كه نهضت اسلامي و پيروزي انقلاب اسلامي مرهون فداکاري قشرهاي مختلف ملت است که در صف اول بايد شهداي انقلاب و کساني که در اين راه معلول و آسيب‌ديده شده‌اند در نظر داشت. به اين جهت بايد نسبت به خاندان شهدا و آسيب ديدگان و معلولين در اين راه چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان رسيدگي کامل بشود.

وبا توجه به ماهيت وظايف و كاركردهاي بنياد شهيد،دردوران دفاع مقدس حضرت امام(ره) اين بنياد را از همه بنيادها افضل و خدمت در اين بنياد را بهترين خدمت­ها برشمردند.

اكنون باهزاران تاسف مي توان گفت كه اين بنياد تبديل به افضح ترين ...وافرادتحت تكفلش
تبديل به مظلوم ترين . فقيرترين . محروم ترين ... و(محجورترين باعرض معذرت ازمحضرايثارگران والامقام)تبديل گشته است!!!
با عرض سلام و احترام. آیا فرزندان ایثارگران(زیر۲۵درصد) برای آزمون کارشناسی ارشد میتوانند از سهمیه استفاده کنند؟( قبلا از این سهمیه هیچ استفاده ای نکرده ام) ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید، با تشکر
اینها فقط ازنام رزمندگان پلکان درست کرده اند
تمسلام بر ایثارگران عزیز تا زمانیکه بنیاد در دست دولت باشد رییس بنیاد از کنار قانون رد میشود امور بنیاد باید به یک وزارت بنام وزارت امورایثارگران درآید تا ما بتوانیم حق خودمان را ازدولت بگیریم امیدوارم انشاالله زنده باد امام خامنه ای مرده باد کسانیکه به ایثار گران پشت مینمایند راستی داشت یادم می رفت من از عمل کرد مجلس شورای اسلامی ناراضی هس چون به ما توجه خوبی ندارند فقت حرف بازم حرف بازم حرف بازم حرف بازم بگم باشه میگم بازم حرف ؟ امیدوارم همیشه سالم باشید با تشکر از فاش نیوز
سلام از نمایندگان محترم مجلس تقاضا می کنم که با قانون جدید تبعیض بین 25 درصد به بالا با زیر 25 در صد را بردارند وهمه جانبازان و خانواده انها به نسبت مساوی از قانون تسیهلات برنامه ششم توسعه برای جانبازان و ایثار گران استفاده نمایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi