شناسه خبر : 49893
دوشنبه 12 مهر 1395 , 21:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با پسر شهید مفتح

سید احمد حسینی- فرزند شهید مفتح افزود: معتقدم به عنوان یک نماینده ایثارگر در قبال ایثارگران عزیز اعم از جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و خانواده های آنان مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارم.

 درمورد این جمله ی جناب آقای دکتر مفتح نماینده محترم مجلس شورای اسلامی چند نکته هست که لازم میدانم بیان کنم.
نکته اول. حضرتعالی که چندین دوره و چندین سال هست که نماینده هستید. چرا در قبال این مسئولیت سنگین هیچگونه کاری انجام ندادید؟

نکته دوم. چرا این مسئولیت سنگین که دارید شامل حال رزمندگان نمی شود؟ آیا کسی میتواند فداکاری ها و ایثارگری ها و رشادت های این عزیزان را فراموش کند؟ و چرا شما که نماینده بودید، این عزیزان را ازقوانین و مقررات ایثارگری خارج کردید؟ و بعد ازگذشت 27 سال از دفاع مقدس هیچ گونه کاری برای این عزیزان انجام ندادید و این عزیزان در پیچ و خم زندگی مانده اند و به فراموشی سپرده شده اند و این عزیزان دلاور را معسر نامیدید؟ چه ظلمی بالاتر از کلمه معسر؟!

 نکته سوم. همه ی شهیدان در راه خدا و برقراری عدالت و رفع تبعیض و دفاع از وطن و اسلام شهید شدند و همه همسنگران که در مرحله اول رزمنده بودند. همدل و همزبان بودند و غیر از رضای خداوند و خشنودی امام چیزی نمی خواستند و هدف همه یکی بود و هیچ کس غیر از خدا نمی دانست که جانباز یا آزاده یا شهید می شود.

 اگر قرار شد که برای این عزیزان قوانین و مقرراتی نوشته شود. باید این قوانین در جهت عدالت و رفع تبعیض و بی عدالتی باشد؟ اینکه در مورد آزادگان عزیز به مدت حضور در جبهه ها درصدی جانبازی نوشته شود. باید برای عزیزان رزمنده با توجه به اینکه بعد از اسیر یا شهید شدن همسنگران، بار سنگین فراق دوستان و ادامه راه این عزیزان بر دوش رزمندگان بود و گرفتار بیماری های روحی و روانی و جسمی زیادی شدند. باید برای این عزیزان هم مدت حضور داوطلبانه درجبهه ها درصدی جانبازی درنظر گرفته شود و این عین عدالت میباشد و غیر ازاین از لحاظ شرعی و وجدانی غیرقابل قبول و مردود است.

 نکته چهارم. اگر قرار شد امتیاز و مزایایی به فرزندان ایثارگران داده شود، بایدبه همه ی فرزندان ایثارگران یعنی فرزندان (معظم شهداء و جانبازان و رزمندگان و آزادگان )توجه شود. اینکه فقط به دو قشر توجه شود، این هم ناعادلانه و نادرست است.

 یکی از فرزندان معظم شهداء می گفت. من هرموقع آقای فلانی که از هم رزمان بابا بود و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود. از اینکه هیچ گونه جایگاهی درقانون خدمات رسانی به ایثارگران ندارد. واقعا" شرمنده اش می شوم. حتی کارتی ندارد که ثابت کند در جبهه بوده. آن هم بسیجی! چه ظلمی بالاتر از این؟!

 نکته پنچم. اگرقرار است قانون خدمات رسانی به ایثارگران دائمی شود، باید رزمندگان نیز در آن جایگاهی داشته باشند و قوانین و مقررات در جهت عدالت و رفع تبعیض باشد و این خواسته ی همه ی ایثارگران می باشد و به سرعت اجراء شوند.

 نکته ششم. درمورد لایحه احکام دائمی برنامه ششم ایثارگران. آن مطلبی که برای ایثارگران خیلی مهم است. اجرای بند 47 می باشد که باتوجه به درایت رهبر معظم و فرزانه انقلاب نوشته شده و باید شامل حال همه ایثارگران شود.(خانواده ی معظم شهداء. جانبازان. رزمندگان و آزادگان.)و امتیازات و مزایای شغلی برای همه ایثارگران درنظرگرفته شود و مشکل ارتقاء شغلی کارمندان ایثارگر را به طور کامل حل نمائید.

به نمایندگی ازطرف همه ی ایثارگران گرانقدر.با ادب و احترام و تشکرفراوان.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادربزرگوارم جناب حسینی درود وسلام برشما .ای کاش میشد این دلنوشته ها را به انان که واقعا درد اشنا هستند وکاری از دستشان میاید رساند تا فکری واقدامی در پی داشته باشد به انان که میفهمند ودغدغه خدمت دارند وسنگ خود را به سینه نمیزنند انانکه هر از چند گاهی برای خالی نبودن عریضه دم از این قانون باصطلاح جامع وپر از نقص وایراد میزنند اینکاره نیستند
احسنت به همرزم عزیزم جناب اقای مصطفی خان ..واقعاحرف تمام دردمندان الخصوص رزمنده گان ازیادرفته راگفیتیدکه بایدتوسندراهبردی رزمندگان دقیق به این مسله پرداخته بشودچون28سال استکه درحق این شیرمردان ظلم هاکه نکردند.........رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
برادر عزیز و خوبم اقا مصطفی . جدا فکر میکنید اینگونه انسانهایی پاک.که شان بندگی خدا را حفظ نموده .درد اشنا که کاری از دستشان براید . تکرار میکنم که کاری از دستشان براید . در مجموعه نظام دارای مناصب کلیدی هستند . فعلا که نزدیک انتخاب است . و گروههای صاحب قدرت در حال جنگ بر سر تصاحب قدرت . هر حکومتی که از بیرون هزاران ضربه دهشتناک بخورد یقیننا بر سر پای خود خواهد ماند . اما اگر قویترین نظامات سیاسی جهان از داخل دچار تفرقه . فساد و تبعات ان شوند . .... (عدم گرامیداشت قهرمانان یک دفاع با مختصات دفاع مقدس چه از شکلی و محتوایی و بکارگیری انان در مشاغل حساس بزرگترین راه نفوذ ریا کاران دنیا طلب را به مراگز حساس تصمیم گیری باز نمود ) تکریم . پاس داشت . و احترام به این مردان تکرار نشدنر اصلا نباید به معیارهای مادی میرسید .
شباهتی بینظیر بین رزمندگان وشرکت نفت در مجلس....هر دو اینها استثنا شدند در مجلس....یکی از شمول قانون ایثارگری مستثنی شده و ان دیگری از شمول قانون نظام هماهنگ پرداخت.خیلی به هم شبیهند ..نه..>>>احسنت به چنین نمایندگان استثنایی
با سلام و تشکر از اقای حسینی به دلیل تذکرات مهمی که در این مطلب اورده شده است .
راستش دیگر بکار بردن الفاط دکتر و عضو هیات علمی برای خیلی ها که با سهمیه و یا رانت و یا ویژه خواری این القاب را کسب کرده اند ولی دانش لازم را ندارند را نمی پسندم .
البته من مخاطب سخنان شما را نمی شناسم و منظورم اصلا ایشان نیست .
ولی هر گاه ویژه و رانت سالاری جایگزین شایسته سالاری شده است ، اکثریتی مظلوم واقع شده اند .
دوست عزیز فکر میکنم شما از دانشگاهها خبر نداری؟؟؟ ایشان که مشخص است که کیست. پسر شهید مفتح و فرزند شهید. پدرش که آدم باهوشی بوده اند لابد ایشان هم باهوش بوده اند. حال آن بچه هیات علمی کنونی دانشگاه که پدرش شهید دکتر مفتح نبوده و فرزند شهید هم نیست و در کنکور در درقوزآباد قبول شده و به لطف هیات عل عل علمی بودن پدرش به دانشگاه تیپ 1 منتقل شده( جالب است بدانید که برای دیگرانی که حتی رتبه آورده اند پول پردیس میگیرند) و خودتان هم می توانید تصوری برای نمره هایش و بع بع بعدا هم فوق و تخصص و ( که دست امثال پدرش مثل کنکور بسته نیست) به مدارج عالیه می رسد را هم لطف وجود بابای هیات علمی شامل خواهد شد را تصور کنید. عزیز برادر اول شرایط غیر مشمولین را ارزیابی کنید بعد احساسات ملی و مذهبی و فردی را بیان کنید.
به نام خداوندبزرگ وبلند مرتبه.
باکمال تشکروقدردانی ازسایت ایثاردوست فاش نیوزوبرادربزرگوارکه حرف دل همه ایثارگران رابیان فرمودند.باتشکر
درود خدا بر برادر عزیز جناب آقای حسینی که حرف دل همه ایثارگران را بطور شفاف و شیوا بیان فرمودند خداوند نگهدار ت
درودبرسیداحمدحسینی عزیزکه حرف دل همه رزمندگان رابیان نموده ایدهزاران درود....این کامنت گفته همه رزمندگان میباشدوهمه مارزمندگان به آقای حسینی دست ملیزامیگوییم .....رزمنده دوران8ستال جنگ مشکانی
فقط شعار: در بالای سی سال از ایثارگری وجانبازی دلاور مردان عرصه عمل و مظلومیت ایثار گران بغیر از شعار چیز دیگری مشاهده نگردیده ،شما هم بعد از چهار سال نمایندگی خواهید دید که سرانجامی ندارد
با سلام دولتمردان و مجلسیها در مورد حق و حوقوق رزمندگان و ایثارگران بخدا حق و وظیفه خودشان رادرمورد این عزیزان اجرا نکردند وباید گفت شرمنده این عزیزان هستنذد حقمان زایه شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi