شناسه خبر : 49915
دوشنبه 19 مهر 1395 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند/اسامی وتصاویر

مجمع عمومی و انتخابات انجمن جانبازان نخاعی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین این انجمن دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید این انجمن و بازرسین برای دوسال انتخاب شدند.

فاش نیوز -  انتخابات انجمن جانبازان نخاعی دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، مجمع عمومی و انتخابات انجمن جانبازان نخاعی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین این انجمن دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید این انجمن و بازرسین برای دوسال انتخاب شدند.

جانبازان ویلچر نشین این انجمن خاص که تعداد قابل توجهی از آنان را نیز جانبازان قطع نخاع گردنی تشکیل می دادند از اولین ساعات صبح جمعه با طی کردن مسیر زیادی از اقصی نقاط تهران بزرگ و استان البرز برای حضور دراین مجمع و انتخابات آن در محل برگزاری مجمع حضور یافتند.

این نشست به یاد ماندنی با نواختن سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن کریم آغاز شد و سپس هیئت رئیسه سنی انتخاب شدند و یک نفر از هیئت مدیره و یک نفر از بازرسین گزارش کار خو.د را به اطلاع اعضا و حاضران رساندند.

سپس ثبت نام و معرفی نامزدهای هیئت مدیره و بازرسین انجام گرفت و نامزدها با حضور مقابل جایگاه به معرفی کوتاه خود پرداختند و بعد از آن نیز رأی گیری انجام شد و اعضا آرای خود را به صندوق ریختند.

قبل از شمارش آرا یکی از مداحان اهل بیت به مداحی و نوحه سرایی پرداخت و فضای سالن را که با حضور جمع کثیر جانبازان یکدست سیاه پوش و عزادار معنویتی خاص داشت، روحانیتی مضاعف بخشید وبعد از آن شمارش و اعلام آرا انجام شد.

دراین دوره ازانتخابات انجمن که به خاطر به وجود آمدن شرایط رسانه ای خاص، بسیار پر چالش و متفاوت از دوره های گذشته بود تغییرات عمده ای در ترکیب هیئت مدیره ایجاد شد.

همچنین برای اولین بار یک نفر خارج از هیئت مدیره قبلی، بیشترین تعداد آرا را به خود اختصاص داد.

این انتخابات دیروز جمعه قبل از ظهردر فضایی پرشور ولی آرام برگزار شد و پس از شمارش دقیق آرا آقایان «مهدی اسدزاده»، «حسین اسرافیلی»، «محمود غیاثی»، «عنایت الله آطاهریان» و «سجاد قنبری» به ترتیب حایز بیشترین تعداد آرا شدند و به جمع هیئت مدیره انجمن جانبازان راه یافتند.

همچنین «بهروز ساقی» و «مصطفی مسعودی» نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره مشخص گردیدند.

در انتخابات بازرسین نیز آقایان «سید محمد مدنی» و «داود حیدری» به عنوان اعضای اصلی و «علیرضا برهانی نژاد» به عنوان علی البدل بازرسین انتخاب شدند. گفتنی است در این دوره از انتخابات هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، علاوه بر سه نفر از اعضای قبلی هیئت مدیره، 8 نفر خارج از هیئت مدیره قبلی نیز خود را نامزد ورود به هیئت مدیره کرده بودند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
به دور از هر گونه پاچه خواری و دور قاب چینی .... شخص عالم و مدیر و مدبری همچون جناب دکتر ساقی بمانند دری کمیابی است که خداوند به خیل عزیزان جانباز عنایت کرده است.

شایسته است جنابان عالی مقامان ,,جانبازان عزیز با انتخاب بهترینها گامی بهینه در اعتلا و احیای نام خود داشته باشند .

زنده باشید و استوار یاعلی مدد .
باسلام من که خودم منتقدبه عملکرد انجمن بودم و حضور پیدانکردم ولی از نتیجه انتخابات تقریبا راضی هستم. اگر همه اعضای قبلی هیئت مدیره کاندید نمی شدند و راه برای ورود دیگران بازتر میبود مطلبوتر میشد.
همینکه دیگر اسم های تکراری (پرکره - بنایی - ابوطالبی و ...) را در این انجمن نخواهیم دید خودش جای تبریک دارد.
من با این دوستان مشکلی ندارم ولی خب این همه مسئولیت و این همه بی نتیجه بودن و بلاتکلیفی برای دوستان خودش عاملی است که نتوانستند کاری برای ماانجام دهند.
با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبداله .ع. خدا را شاکریم که برادرانی انتخاب شدند که برخی دارای کوله باری از تجربه بوده و برخی نیز از افکار جدید و مطابق با نیازهای روز جانبازان برخوردارند. انشاءا.. با همکاری و همدلی همه ایثارگران در تحقق اهداف انجمن و تعامل با بنیاد شهید ودیگر نهادهاجهت گره گشایی مشکلات جانبازان موفق باشند
سلام بر محرم و حسین(ع)
سلام برمحرم و یازان حسین(ع)
سلام برمحرم و جانبازان حسین(ع).
دست همگی دردنکند که حضوری چشمگیر داشتید.
اتفاق مهمی که انتظار بسیاری از دوستان نخاعی بود رقم خورد و نیروهایی تازه نفس و بی ادعا وارد صحنه شده اند که امیدواریم این تلفیق از قدیم و جدید، بتواند راهگشای مشکلات جانبازان باشد.
از همه دوستانی که قبلا زحمت کشیده اند و بنابه ضرورت کاندید نشدند و یا رای نیاوردند سپاسگزاریم.
تبریک میگم. ایشالله موفق باشید.
خواهشا این جنگ و جدل لفظی را بگذاریدکنار و به پیگیری مسایل جانبازلان بپردازید.
وای به حال کسی که از گل نازکتر به رییس ما بگه ؟؟؟
باید از خداشونم باشه که حاجی با وجود این همه مشغله بازم اومد به کمک همرزماش
یه چیز بگم ؟
اینجوری که منو تو منگنه گذاشتید تا اسم حاجی رو نبرم خداییش متوجه شدید منظورم کی بود ؟
نظام،بااین بزرگی!دولت بااین ادعا!بنیادشهیدبااین همه مسئولیت و..........!نتونستن ونمیتونن مشکلات جانبازان رو حل کنند!!!حالا این انجمن وامثالهم میخوان برای جانبازچیکارکنند؟!!!(سیاست رسیدگی نکردن بی جانبازان،یک سیاست کلی یه!پس تلاش بیهوده نکنید!!!)
سلام این مطلبم داشته باشید خوبه . گرچه این روزها جانبازان عزیز به شدت درگیر موضوع انتخابات هستند و اصلا به توصیه های پزشکی خانم دکتر نگاه نکردند اما چه خوبه در همین حال به فکر سلامتی تونم باشید و برای کاهش فشار عصبی آب هر بطری آب معدنی رو نخورید جانم !
*قبل از خرید آب معدنی زیر آن را نگاه کنید.*

*عدد درج شده زیر بطری به چه معنی است؟*
وقتی آب معدنی می‌خرید گمان می‌کنید آبی سالم می‌نوشید اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که شاید آب درون بطری سالم باشد اما آن چیزی که می‌تواند مشکل آفرین شود پلاستیک بطری‌هاست.

*در زیر تمام بطری‌ها عددی درج شده* که نشانه کیفیت پلاستیک آن بطری و *سمی بودن یا نبودن* آن است. این عدد که بین یک تا ۷ است معمولا در میانه مثلثی قرار دارد که نشانه قابل بازیافت بودن بطری پلاستیکی است. با این اعداد و معنی هر یک آشنا شوید:
*عدد۱*: این نوع پلاستیک رایج‌ترین نوعی است که در دنیا برای بطری آب معدنی استفاده می‌شود و حاوی ترکیب شیمیایی پلی اتیلن ترفتالات است که می‌تواند سبب آزاد شدن گاز تری اکسید آنتیموئین شود.
مواجهه طولانی مدت با این ماده می‌تواند سبب حساسیت راه‌های تنفسی و پوست شود و عامل بروز اختلالات قاعدگی و سقط جنین در زنان است. در صورتی که تنها یکبار از این بطری استفاده کنید مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر از آن به دفعات استفاده کنید این گاز از آن پخش شده و می‌تواند بیماری‌زا باشد.
*شماره های ۳،۶،۷*
*بدترین* نوع پلاستیک مصرفی در بطری آب معدنی انواعی هستند که زیر آن اعداد ۳،۶ یا ۷ درج شده است. *عدد ۳* به معنی وجود PVC است که برای سلامت انسان و محیط‌زیست خطرناک است و معمولا در بطری‌های آب معدنی استفاده نمی‌شود.
*عدد ۶* به معنی وجود پلی استرن است که حاوی استیرن بوده و *برای مغز سمی است و به سیستم عصبی آسیب می‌زند*. در مواد پلاستیکی از این نوع تیپ ریختن مایعات گرم یا گرم کردن خود ظرف ممنوع است زیرا سبب آزاد شدن مواد شیمیایی در آن می‌شود.
*نوع ۷* حاوی بیسفنول A است که سبب *اختلالات هورمونی* می‌شود و در کاهش تدریجی ترشح هورمون استروژن در زنان دخیل است.
*شماره های ۲ ،۴ ، ۵*
در صورتی که زیر بطری *عدد ۲* درج شده باشد یعنی این بطری حاوی مواد شیمیایی مضر نیست و حتی به طبیعت و محیط‌زیست هم آسیبی نمی‌رساند. البته این نوع بطری هم قابل بازیافت است و نباید بیش از یکبار از آن استفاده کرد. در صورتی که زیر بطری *عدد ۴* باشد یعنی پلاستیک آن هیچ ماده سمی را وارد آب درون بطری نمی‌کند. البته تنها در صورتی که درون بطری آب باشد و به همین دلیل توصیه می‌شود داخل آن مواد دیگری نریزید.
*عدد ۵* مناسب آب معدنی نیست و گرچه پلاستیک سالمی است اما *برای ماست یا شربت* استفاده می‌شود.
حال که این مطلب را خوانید قبل از خرید آب معدنی ابتدا نگاهی به کف آن بیاندازید.

مترجم: سمیه مقصود علی
اب اگر راكد بماند بوي گند ميگيرد
انجمني غير وابسته به بنياد ميخواهيم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi