شناسه خبر : 49945
یکشنبه 25 مهر 1395 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیرانجمن از حضورباشکوه جانبازان در مجمع هفتم

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، در بیانیه ای با تقدیر از حضور باشکوه جانبازان نخاعی در مجمع عمومی این انجمن، اظهار امیدواری کرد با همت انجمن و همکاری جانبازان و متولیان امر، مشکلات جانبازان و ایثارگران حل و فصل گردد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، در بیانیه ای با تقدیر از حضور باشکوه جانبازان نخاعی در مجمع عمومی این انجمن، اظهار امیدواری کرد با همت انجمن و همکاری جانبازان و متولیان امر، مشکلات جانبازان و ایثارگران حل و فصل گردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم.

باردیگر حضور معنادار و باشکوه جانبازان نخاعی، این همرزمان دیروز و علمداران امروز فرهنگ ایثار و شهادت، در جمعی صمیمی و مالامال از روحیه و سرزندگی که تداعی گر حضور پرصلابت و باشکوه دوران دفاع مقدس بود، رقم خورد و مایه مباهات و افتخاز شد.

قریب یکصد و پنجاه ستاره درخشان کشورمان، فضای «تالار فدک» را معطر از ریاحین بهشتی ساخته بودند که با حضور چند تن از پروانه های عاشق از برخی استان ها( مدیران انجمن های استانها) طراوت دیگری به مجمع عمومی بخشیده بود. حماسه ای که بارها در روزها و برنامه های مختلف جانبازان تکرار شده است.

به یقین حضور بی نظیر 150 نفر از جانبازانی که در سخت ترین شرایط جسمی، با روحیه ای بالا و درس آموز آمده بودند، نشانه قلوب پاک و خدایی این مردان عاشق و بی ادعا و ارادتشان به شهدا، نظام، ولایت و برادران جانبازشان بود که اجر و پاداش آن ان شاءالله در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.
تردیدی نیست حضور حماسی، باشکوه، آگاهانه، بصیرت‌افزا و غیرتمندانه جانبازان نخاعی در هفتمین مجمع عمومی انجمن خودشان و همچنین برگزاری انتخاباتی مهم در فضایی آرام و با نشاط، نشان از بالندگی و اراده ای دارد که بعد از حدود سه و نیم دهه محکم واستوار در جسم مطهر آنان هنوز ثابت و ماندگار است. عزیزانی که درحراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برافراشته نگه داشتن پرچم عزت و مقاومت، در خور شایسته‌ترین تقدیر و سپاس ها هستند.
درود برهمرزمان جانبازمان، چه آنان که بودند و چه آنانی که به هردلیل امکان حضور نداشتند ولی دلشان همراه همرزمانشان بود. جانبازان نخاعیِ بیدار، بصیر، شجاع، مصمم، مسوولیت‌ پذیر و مجاهدی که در شرایط خطیر و سرنوشت‌ ساز انجمن، راه درست و مسیر افتخار و عظمت را به نیکی شناختند و با حضور به موقع در صحنه‌ و برگزاری انتخاباتی در شأن جانبازان، الگویی را برای چنین فعالیت هایی در سطوح بالاتر به نمایش گذاشتند.

جمعه شانزدهم مهرماه 95  را باید در تاریخ انجمن ثبت نمود؛ همایشی که به واقع جای تک تک دوستانی که نبودند در آن خالی بود.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ دوستان و عزیزانی که سال گذشته در مجمع ششم حضورداشتند و اینک روح بلندشان نظاره گر اعمال و رفتارماست، تشکر و سپاس قلبی خود را به عموم جانبازان نخاعی در سراسرکشور تقدیم داشته، امیدوار است که با همدلی و هم فکری بیشتر و با تلاشی مضاعف، در مسیر پیگیری امور و مشکلات جانبازان فعالیت نماید.

تقدیر وسپاسی ویژه از مدعوین و مدیران ایثارگران نیروهای مسلح و بنیاد بخاطر ارج نهادن به مقام جانبازان و حضور در بین جانبازان.

در پایان جا دارد از مجریان و خادمین عزیزی هم که با ما در هرچه بهتر برگزارشدن این مجمع به یاد ماندنی همکاری کردند تقدیر نماییم.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
انتظار تملوق گفتن را نداشتم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi