شناسه خبر : 49993
جمعه 23 مهر 1395 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتظر طرح معافیت مجلس

یاسین- تو رو خدا خواهش میکنم قضیه اون طرح ویژه مجلس برای معافیت های خدمت با کسر درصد جانبازی از ٢٥ درصد به ١٠ درصد رو پیگیر بشید و به من اطلاع بدین بعد اینکه مجلس خبرگان رد کرد کی دوباره مطرح میشه و میاد تو جلسه؟

 بنده فوق لیسانس دارم و منتظر این طرحم تا بتونم معافیت بگیرم. پدر و مادرمم سنشون ٧٠ ساله چشمشون به منه. به خدا نه میتونم جایی برم دنبال استخدامی و نه هیچ منبع درآمدی دارم.

بابام ٢٠ درصده و نمیتونم از هیچ سهمیه ای استفاده کنم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تو واقعا فوق لیسانس هستی؟ به مجلس خبرگان چه ربطی دارد . ان شورای نگهبان هست
سلام بی نام محترم غلط کتبی نمیتونه حتما از پایین بودن مدرک باشه بلکه بخاطرفشار روحی و فکری زیاد مغز خطا میکند و نوشته غاط را با مطلب ذهن که غیر از آن است تطبیق میکند.
دولت مکلف است به‌منظور حفظ کرامت و منزلت ایثارگران و رزمندگان معسر نسبت به تأمین معیشت و پوشش بیمه‎ای آنان در قالب بودجه سنواتی اقدام کند. همچنین دولت موظف است نسبت به ساماندهی و برقراری مستمری بسیجیان و رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس اعم از بسیجیان تحت فرماندهی سپاه پاسداران، کمیته انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی اقدام کند.کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام خواهشن اين طرح را پيگيري كنند شوراي نگه بان با اين موضوع مخالف نيست
اتفاقا شورای نگهبان رد کرد !!!!!!! مثلا معافیت شهریه دانشجویان جانباز زیر۲۵ درصد را هم رد کرددرحالی که فرزند جانباز ۲۵ درصد ازشهریه دانشگاه معاف هست ولی خود جانباززیر۲۵ درصد معاف نیست .
پدرجان ! مصوبه ملغی ویا رد نشده میبایست نظر مساعد ستادکل نیروهای مسلح اخذ وسپس به شورای نگهبان ارسال گردد تا نظریه صادرگردد.
علی ایحال از وظایف مجلسیون محترم است تا این مغایرت برطرف وبه شورای نگهبان اعلام گردد. ناگفته نماند دلیل اصلی مصوب نشدن طرح مذکور ستادکل نیروهای مسلح است که تمامی هجمه ها میبایست به آن سمت متمرکز گردد.
جالب است که جایگاهی بااین طرح مخالفت کرده که خود عنوان نیروهای مسلح رابا خود یدک می کشد!!!! حرمت امامزاده رو باید تولیت اون حفظ کند! ما اگربه خودمان رحم نکنیم از دیگران چه انتظاری است تا برای ما تره خورد کنند؟؟؟؟!!!
هیچ شکم سیری به فکر شکم گرسنه نیست
با سلام و عرض ادب خدمت ایثارگران عزیز و درود و رحمت الهی به روح شهدا لطفا نمایندگان محترم مجلس پیگیر معافیت فرزندان ایثارگر و جانباز زیر بیست و پنج در صد باشند همسر و فرزند جانباز بالای بیستو پنج از شهریه دانشگاه معافند و جانباز زیر بیست و پنج خودش خیر فرزندانش که جای خود دارد واقعا معنای عدالت را یک انسان ازاده در این خصوص چگونه تفسیر می کند عدالت شعاری
اون دوستمون ایراد گرفته بودند که نویسنده متن بجای شورای نگهبان گفتند مجلس خبرگان که یاید عرض کنم وقتی رئیس جمهور قبلی که جنگ جهانی بیش ار ۷۰ سال هست که تموم شده میگه ۳۰ سال پیش که تموم شد یعنی بعد از جنگ ما خب از یک فرد عادی چه انتظاری داریم و هزاران اشتباه در گفتار مسولین که تعجب میکنی این شخص سیاست مدار و مسول رده بالا باشه و قرار نیست اگه کسی بفرض در علوم تجربی و یا پایه تحصیل کرده است از علوم انسانی هم اطلاع داشته باشد و بنده الان از همین شورای نگهبان برای شما دوستان ایراد میگیرم که بر اساس واقعیت هست نه مغرضانه و اینکه شورای نگهبان وظیفه اش تطبیق قوانین مجلس با قانون اساسی و در راستای قوانین اسلامی میباشد و در غیر اینصورت از مجلس محترم ایراد گرفته تا شبهات متن قانونی برطرف شود و اینجا سوال بنده از شورای محترم نگهبان که همگی حقوقدان و دارای تحصیلات حوزوی هستند این است که بفرمایند تسهیل کردن و تغییر دادن قوانین ایثارگران به نفع این عزیزان و خانواده هایشان چه تناقض و ناهمگونی در قانون اساسی و شریعت اسلامی بوجود میاره که شما آنرا مخالف قانون اساسی و قوانین اسلامی میدانید مگر نه اینکه مجتهدین ما بارها و بارها در طول تاریخ اسلامی بر اساس نیازهای جامعه اسلامی قوانین دینی را بازنگری و تغییر داده اند لطفا با ذکر دلیل سخنگوی شورای نگهبان همینجا پاسخ بنده و دیگر عزیزان رو بدهند تا متقاعد شویم کار شورای نگهبان درست و بجا بوده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi