شناسه خبر : 50015
شنبه 24 مهر 1395 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقیقتا" بیمه ایران چه می کند؟!

معلم جانباز- خدمت نماینده جانباز و ارزشی مشهد! همچنان که اطلاع دارید بیمه تکمیلی جانبازان که کلمه طلائی را یدک می کشد بسیار مبهم و اشکال دار است. حال نمیدانم فقط برای زیر 25 درصد است یا شامل همه جانبازان می شود. بیمه طلائی اولا" طلائی که نیست، مسی هم نیست.

اگر جانباز بیماری و دارو در حد سرماخوردگی داشته باشد، واقعا" طلائی می شود چون داروهای استامینوفن و.....پیش پا افتاده است اما همین که مریضی حاد شود و داروها تخصصی شوند، دیگر بیمه ایران قبول نمی کند و باید آزاد حساب شود، از جمله ی این داروها اعصاب و روان و یا داروی مفاصل و ویتامین ها و سرطانی که جانباز در آن شرایط می فهمد که چه کلاه بزرگی سرش گذاشتند.

 اینکه 100 درصد هزینه های ایثارگران پرداخت می شود، به جرائت تمام تبلیغاتی و عوام فریبی است. این موضوع را خودم که سخت از بیماری اعصاب و روان و مفاصل رنج میبرم ثابت شده است و اگر پافشاری کنید، داروخانه شما را برای تایید به بیمه ایران می فرستد و در آنجاست که مورد سئوال قرار می گیرید.

 اگر 70 درصد جانبازی دارید تایید و در غیر اینصورت آزاد و اگر چنانچه باز هم اصرار کنید، متصدی بیمه انکار از ارث پدریش مبلغی را با پی نوشت نسخه قبول می کند. آنجاست که متوجه خواهید شد بیمه طلائی هم دلبخواهی است. دوست داشته باشند همه نسخه و یا قسمتی از نسخه تائید می شود و خلاصه اینکه تا بیمه بتواند شانه خالی می کند.

 حال مسئولین دلسوز بنیاد که قرارداد را امضا نموده اند، مگر تاکنون پیگیر اجرای مصوبات و قراردادهای خود نشده اند؟ چرا بیمه ایران به همین سادگی حق جانبازان را ضایع می کند؟ مسئولین محترم شما برای هرنفر مبلغ نزدیک به یک میلیون ریال ماهانه پرداخت می کنید. چرا بیمه ایران به تعهد خود پای بند نیست و سعی  میکند هزینه را از جیب مریض پرداخت کند؟

 نتیجه ای که می گیریم این است که نه بنیاد محترم پیگیر امور است و نه حامی جانباز و نه اینکه اگر شکایتی شود، دفاع می کند. در عوض بیمه ایران هر روز داروهای جدیدی را از شمول بیمه طلائی خارج می کند، دلبخواهی عمل می کند وا صل را در نپرداختن می گذارد.

 برادر نماینده جانباز! آیا شما این نوع حمایت بیمه ایران وپشتیبانی دارو و درمان را 100 درصد هزینه ها میدانید؟ نماینده محترم مشهد شما عزیزان بیمه تکمیلی و طلائی را چگونه معنی و تشریح می کنید؟ خداوکیلی در همه امور حمایتی جانبازان این داستان ها صدق میکند اما همرزمان جانباز بخاطر شرایط جسمانی و همچنین اخلاقی ونداشتن وقت لازم برای مراجعه با اداره های بیمه ایران مجبور به تحمل شرایط بیمه ایران می شوند که گناهی نابخشودنی برای مسئولین مملکتی ما است.

 بجای گسترش حمایت های خود با تقلیل وکم کردن تنگناهای بعضی از دستگاه ها ازجمله بیمه ایران کنار می آیند و مصوبات دولت و مجلس در عمل فاقد ارزش وخنثی خواهد شد. امیدواریم برای رضای خداوند متعال و برای جلوگیری از اتلاف بیت المال و سوء استفاده های دستگاه های مجری قانون برنامه های داشته باشید.

ممنون که شما هم قصد کمک به ایثارگران را دارید.

اجرکم عندالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من داروخانه دارم. بیمه ایران توفیق 10-20 درصدی است. بقیه قبول نمی کند.
سلام...همه مسئولین میدانندکه چه خبراست!ازمسئول شماره1مملکت تابرسدبه اون کارمندجزء و...!ارزش جانبازان دیگه ازبین رفته،این ظاهرنمایی هایی راهم که می کنند،برای حفظ آبرو ونیازشان است و...!شمامی فرمائیدکه هزینه دارونمیدن یاکمترازهزینه میدن ویا...!بروخداروشکرکن که هزینه هاتوکم میدن ویانمیدن!اگه مثل جانبازای کرج میبردنت اطلاعات چیکارمیکردی؟!!!جای خجالت وشرمندگی داره!!!!!که جانباز رو به جرم مصرف دارو به سازمان های اطلاعاتی وامنیتی ببرن!!!تاچندوقت دیگه هم میان وطبق قانونی که خودشون نوشتن(ماده1)قانون جامع...جانبازان رو به جرم ایجاداختلال درنظم امنیتی محکوم میکنندوپرونده شون رو می بندندو...علی می مونه وحوضش و...!!!!!خدابه دادسربازان خمینی برسه!!!!!!!!!!
بيمه ايران هم راه بيمه دي را ميرود خدا بفرياد ايثارگران برسد .... بخدا يکبار نشده من راحت داروهام را بگيرم ... اخه عزيزان از بي لياقتي ها ..... از کجايش بناليم ....
دوست عزیزم جناب معلم زحمت کش همراه با رنج جانبازی سلام بالاخره آخر سر معلوم نشد هزینه درمانی جانبازان را ازطریق محل کار جانباز پرداخت شود ؟یا ازطریق بنیاد، یا بیمه ایران ولی ازآنجای که آخرین فاکتوری که به بیمه ایران برای دریافت هزینه درمان تحویل نموده ام دقیق یادم نیست قرار بود برای یک هفته پرداخت شود ولی هنوز باگذشت چندین ماه چشم به انتظار نشسته ام وهرروز به حساب بانکی ام سرکشی می کنم جای تآسف است باگذشت نزدیک به چهار دهه ازانقلاب وجنگ هنوز درمان وسایر مشکلات جانبازان روی غلطک نیفتاده است .
با سلام عزیزان خود بنیاد با بیمه اینجوری قرارداد بسته بیمه مقصر نیست باید یقه بنیاد را بگیریم.
گفته های واقعی من راچه کردید؟!ازپخش واقعیت ها می ترسید؟!پس دیگران نگویندفاش نیوزشجاع است!و..........
فاش نیوزمتشکرم.
سلام ، مقصود از بیان واقعیات بیمه و خدمت رسانی به ایثارگران محترم فقط جنبه مادی ندارند بلکه یک سوی مشکلات اجرایی خدمت رسانی به ایثارگران وجود افراد نفوذی و کارشکن در امور ایثارگران است که مسئولان دلسوز نظام اسلامی باید توجه ویژه به امور امنیتی پنهان در کارشکنی و ضدیت با ایثارگران مبذول فرمایند.
یکی از جانبازان مسئول ارشد استان رضوی برکنار شد و از این بابت بسیار خوشحال شدیم زیرا این مسئول چنان در امور میز ریاست غرق شد که بسیار تلاش کرد میزش را حفظ کند اما نتیجه بی اعتناعی به خدمت مردم و مشکلات زیر دستان بویژه سایر ایثارگران شاغل موجب بی کفایتی او شد. میدان دادن به ظلم و فساد و یکه تازی فردی از مسئولان زیر دستش که اکثریت پرسنل بسیار شاکی هستند فقط برای حفظ میز ریاست بود اما آه مظلومان کارش را کرد. گرچه آن مسئول هتاک هنوز در پست خود باقیمانده و مشغول ظلم و فساد و آزار جانبازان مجموعه میباشد اما امید است مدیر جدید ترتیبی برای برکناری چنین مسئولان فاسد و ظالم ایجاد کنند که حضورشان بجز رشد فساد و توهین و افترا و هتک حرمت و دلسردی پرسنل و هدر رفتن وقت برای کنترل توطئه های آن مجموعه است. البته سکونت اخوی آن مسئول دست دوم در کشور آمریکا و تاثیر خوی استکباری و سفرهای مشکوک و آنچنانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و پیوستن مسئول دست دوم به برادرش نیز در تغییر خوی ایشان موثر بوده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi