شناسه خبر : 50024
سه شنبه 27 مهر 1395 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قبول دارم کم کاری می شود/مجلس باید از تدابیر ویژه ای استفاده کند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: قبول دارم که کم کاری می شود، مجلس باید از تدابیر و راهکارهای ویژه ای برای حمایت از جانبازان و ایثارگران استفاده کند.

فاش نیوز - عضو فراکسیون امید و عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس باید از تدابیر و راهکارهای ویژه ای برای حمایت از جانبازان و ایثارگران استفاده کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "علی ساری" نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان یک رزمنده و ایثارگر در کمیسیون اجتماعی تا جایی که در توان دارم و سوادم به من اجازه می دهد تلاش می کنم تا برای رفع مشکلات و مسائل ایثارگران فعالیت موثری داشته باشم.

رئیس کمیته نفت، گاز و انرژی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درکمیسیون اجتماعی موارد مختلفی اعم ازمسائل ایثارگران، حقوقی و دیگر موضوعات در حوزه برون رفت از مشکلات اجتماعی بحث و رسیدگی می شود.

نماینده ایثارگر مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: از دوستان ایثارگر درخواست دارم تا با طرح پیشنهادها و مشکلات خود، ما را در کمیسیون اجتماعی یاری کنند.

علی ساری عضو فراکسیون امید مجلس دهم افزود: فرزند ایثارگر هستم و پدر من بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس است و بنابر این با مسائل و مشکلات ایثارگران به خوبی آشنا هستم.

استاد دانشگاه تصریح کرد: در دوران جنگ به عنوان  بسیجی در سوسنگرد و اهواز حضور داشتم و به عنوان کسی که در منطقه جنگی و محروم خوزستان زندگی می کند با نیازهای این عزیزان به خوبی آشنا هستم.

وی همچنین تاکید کرد: تا جایی که می توانم نهایت سعی و تلاش خود را می کنم که حقوق از دست رفته ایثارگران را دوباره احیا کنم.

نماینده ایثارگر اهواز در پاسخ به این سوال که چرا در بحث قانونگذاری و اجرا برای ایثارگران هنوز هم مشکلاتی وجود دارد ادامه داد: نمی شود گفت که مشکلاتی وجود ندارد اما نباید نمره صفر هم داده شود، در حقیقت من در بحث اجرا نمره صفر را نمی دهم ،اما قبول دارم واقعا کم کاری می شود.

عضو فراکسیون امید و نماینده اصلاج طلب مجلس دهم افزود: به طور مثال ما در منطقه خودمان در خوزستان ایثارگران زیادی داریم که حتی سواد خواندن و نوشتن ندارند (که از جمله آنها پدر خود من  است)اما در تمام دوره هشت سال جنگ در دشوارترین منطقه جنگی حضور فعالی داشته اند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: متاسفانه این ایثارگران نه کارمندند که از جایی حقوق دریافت کنند و نه اینکه حمایت می شوند و فقط در مقاطعی از زمان به شکل جسته و گریخته مبالغ ناجیزی به آنها داده شده است در حالی که  اینها گدا نیستند و یک روزی از سرزمین و ناموس ما دفاع کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس دهم تاکید کرد: اگر چه برای آنها قانون هست که باید به شکل ویژه ای حمایت شوند اما در عمل این گونه نیست و برخوردها در شان آنها نیست و در واقع توهین به کل نظام است و این موضوع باید پی گیری ویژه ای شود و ما به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی باید برای احقاق حقوق این عزیزان تاثیرگذار باشیم.

وی که از عضویت خود در کمیسیون اجتماعی مجلس گلایه دارد و آن را تحمیلی می داند یادآور شد: با خواست خودم به کمیسیون اجتماعی نرفتم و با توجه به حوزه کاری در شرکت نفت و فعالیت علمی در حوزه انرژی، تمایل داشتم در کمیسیون انرژی حضور موثرتری داشته باشم ولی در صحن علنی تصمیم گرفته شد تا به کمیسیون اجتماعی بروم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نکته های مدیریتی :
براساس دانش مدیریت هرگاه شخصی را دیدید که گفت سعی می کنم کاری را انجام دهم خیالتان راحت باشد که هیچ کاری انجام نخواهد داد .
و اما اگر شخصی را دیدید که گفت من حتما این کار را به سرانجام می رسانم خیالتان راحت که ان کار انجام می شود .
سلام جناب آقای ساری از اینکه به فکر رزمندگان هستید بسیار متشکریم جنا ب آقای ساری از اینکه در اداره بین ایثارگر قرار دادمشخص وایثارگر رسمی تبعیض وجود دارد واقعا دردآور است به خدا قسم شکنجه روحی می شویم خواهشمند است وقتی قانون تصویب می کنید به فکر ایثارگران قراردادی هم باشید والله ما رزمندگان در جبهه کم کاری ویا خیانت نکردیم گناه ما این است چندین ماه مقاومت رشادت پوزه دشمن را به خاک مالیدیم وسلامت بر گشتیم
درودبه همرزمم جناب اقای رزمنده دفاع مقدس که واقعاحرف دل رزمندگان رازدیداحسنت به شمابرادربزرگوار/بعداینکه دوست گرامی شماییکه رزمنده وجانبازهستیدومایه افتخاراین کشورچراازنوشتن اسم گلت درمتنهایت خودداری میکنی؟لطف کن اسم مبارکت رابنویس تادوستان همسنگرت بااسم جواب متنهایت رابدهندنه اینکه رزمنده دفاع مقدس بنویسی همه که هستیم وبودیم رزمنده دفاع مقدس هستیم .....رزمنده داوطلب ودردمند27ماه جنگ نابرابربادشمن تادندان مصلح
اينجانب جانباز 70 هستم كه بنياد شهيد و امور ايثارگران حقوق حالت اشتغال بنده را در سال 83 به خاطر اشتغال قطع كرده و با توجه به اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون خدمات رساني به ايثارگران هنوز بر قرار نكرده است. و در حالي كه راي از كار افتادگي كلي را هم دارا مي باشم اصلا" بنياد شهيد حقوق حالت اشتغال مرا نبايستي قطع مي كرد چون بنده در زمان اعزام به جبهه شاغل نبودم و به عنوان بسيج مردومي در منطقه جنگي حضور داشتم و بعد از جانبازي شاغل شدم و الان هم با 70% جانبازي تنها درآمدم حقوق استخدامي مي باشد. از تمام نمايندگان دلسوز و حاميان ايثارگران مجلس خواهشمند است. حقو حقوق تمام ايثارگران مخصوصا" اين شهيدان زنده احيا و زنده كنند.
نماینده محترم جناب آقای ساری اولا چرا جانباز زیر۲۵ درصد ودانشجو از پرداخت شهریه معاف نیست اما فرزند جانباز ۲۵ درصد معاف هست ثانیا سه سال پیش طرح کف درصدجانبازان اعصاب وروان به ۲۰ تصویب شد چرا هنوز درصحن ورود پیدا نکرده .گفتین اطلاع رسانی کنیم این هم گوشه ای از مشکلات . یا حق
سلام بنده هم مانند شما دارم شهريه سرسام اور دانشگاه را پرداخت ميکنم .چرا من با 60ماه جبهه و 20درصدجانبازي نبايدمانند سايرين معاف از پرداخت شهريه باشم اين چه عدالتي است . اقايان مجلسي خدا وکيلي فقط يک دقيقه فکر کنيد متوجه اين بي عدالتي در جمهوري اسلامي خواهيد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام دلاور.... حقوق از دست رفته را دوباره احیا کنیم؟؟؟؟؟؟؟
کدام حقوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا دادند که احیا شود.؟؟؟؟،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سخنرانی قشنگ و خوبی بود.
نماینده محترم چرادرطول این سالهای بعدازجنگ هیچ یادی ازمارزمندگان ازیادهارفته نمیکنیدونکردند؟دلیلش چیست که درهمه لایحه هاسررزمنده بی کلاه می ماند؟لطف کنیدازطریق همین سایت مقدس شفاف سازی کنیدکه چراظلم رادرحق فقط فقط رزمنده میکنید؟اگربنابه جنگ باشدرزمندگان بیشترازهمرزمانشان درمیدان جنگ ماندن بعدازمجروح وشهیدشدن همسنگرش که اوربه خاکریزبعدی میرساندبازبرمیگشت باهمان روحیه که همرزمش تکه تکه یامجروح شده جلودشمن می ایستاد/والان باگذشت28سال ازپایان جنگ همان لحظه هاکه درجنگ دیدیم ماراافسرده کرده وگویااکثررزمندگان دارندازقرصهای اعصاب وروان مصرف میکنند

حکایتی قابل تامل .....

تو شمال شهر تهران ،یه قنادی باز شدفقط پولدارا می تونستن اونجا خرید کنن ،یه روز که تعدادی از پولدارا تو قنادی در حال خرید بودن یه گدای ژنده پوش وارد شد و تموم جیبهاشو گشت ،یه ۵۰ تومنی پیدا کرد و گذاشت رو میز ،گفت اینو شیرینی بهم بده !!!!
مدیر قنادی با دیدن این صحنه جلو اومد و به اون فقیر تعظیم کرد و با خوشحالی و لبخند ازش حال پرسید و گفت :قربان !خیلی خوش اومدید و قنادی ما رو مزین فرمودید پولتون رو بردارید و هر چقدر شیرینی دوست دارید انتخاب کنین !!!! امروز مجانیه اینجا ...
پولدارا ازین حرکت ناراحت شدن و اعتراض کردن که چرا با ما اینجوری برخورد نکرده ای تا حالا ؟ مدیر قنادی گفت :شما هم اگه مثل این آقا ،تموم داراییتون رو ،رو میز میذاشتین،جلوتون تعظیم میکردم کاش همه ی ما دارایی هامون رو ،که توانایی های ماست ،رو میکردیم تا دنیا جلومون تعظیم کنه ...!به امیدروزی که دولتمردان کشورعزیزمان جلواین فجرآفرینان که نگذاشتن وجبی ازخاک پاکمان دست دشمن بیفتدوچنین آرامش وامنیت رابرقرارکردندتعظیم کنندوازاشتباهات خودکه درباره رزمندگان بیکس کردند پشیمان شوندآمین رزمنده داوطلب27ماه جنگ مشکانی //من نمیدانم چرامسولین میگویندمدرک بالینی بایدبرای اثبات موج گرفتنت بیاوری مدرک ازاین بهترکه27ماه داوطلب جنگیدم؟مدرک ازاین بهترکه بالای20سال استکه به متخصص های اعصاب وروان سبزوارمشهدمیروم وتمامی نسخه هایش موجوداست؟این چه استدلایست که درایران به رزمندگانش این چنین ظلم اشکارمیکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا جایی که می توانم نهایت سعی و تلاش خود را می کنم که حقوق از دست رفته ایثارگران را دوباره احیا کنم.!!!!!!!
مگر قبلا چیزی بوده و قطع شده که حالا سعی میکنید احیا گردد؟
ای برادرعزیزکم کاری روتازه قبول داری.شماخبرنداریدنمایندگان عزیز.کمیسیون برای220نفردرگرگان برای جانبازان عزیزگلستان در15مهرماه برگزارکردندتو8ساعت هرکسی روتویک دقیقه دیدندبعدپیامکهای نتیجه کمیسیون اومده ازدبیرخانه کمیسیون بنیادشهیدوامورایثارگران که ازهرکسی سوال کردیم همون درصدقبلی رودادند.فقط میخوان بگن کمیسیون برگزارکردیم.آخه این هم شدرسیدگی به مشکل جانبازتوکمیسیون تویک دقیقه هرجانبازی روببینین.مگه میشه مشکل یه جانبازشیمییایی یااعصاب وروان بعداز3یا5سال همون درصدقبلی باشه.حرف هیچکس روبنیادقبول نمیکنه وفقط میگن حرف مادرسته.سلام برشهیدان
ضمن عرض سلام خدمت برادر خوبم آقای ساری،منه جانباز، دانشجوی ارشدوپسرم دانشجوی کارشناسی دخترم اول دبیرستان،ودوقلوهایم سه ساله مهدکودک،(تعجب نکنید که دوقلو دارم زمانی که جبهه بودم و جانباز شدم تنها۱۴سال داشتم)عرضم این است با این همه مشکلات مالی که دارم و باید کلی شهریه پرداخت کنم،خدا را خوش نمی یاد که منه جانبازشهریه پرداخت کنم آنوقت فرزند جانباز بالای ۲۵درصد شهریه پرداخت نکند،لطفا قانون مصوب مجلس را پیکری کنید که جانباززیر ۲۵در صد شهریه دانشگاه را پرداخت نکند،باتشکرفراوان از شما برادرخوبم
باسلام وخسته نباشیدخداراشکرکه آقای علی ساری شمامتوجه شده ایدکه کم کاری شده است بعداز27سال که ازآتش بس می گذردحالابفکرکم کاری افتاده ایدآقای نماینده محترم چندسال دیگرهم صبرکنیددیگه ازآزاده وجانبازکسی باقی نخواهدماندزیادبه خودتان زحمت ندهیداین چندصباح هم خواهدگذشت انشاالله اگردرقیامت حساب وکتابی باشدآنجابایدان عزیزانیکه کم لطفی وکم کاری کردنندجواب میدهندالبته اگرآن دنیاهم مثل این دنیارانت وپارتی ووووووونباشدبهرحال هروقت که انتخابات نزدیک میشودشمامسئولئین بفکرقشرضعیف جامعه میشویدوحتمارای هم کسب خواهیدکردبقول معروف خلایق هرچه لایق فعلالیاقت مامردم ایران همین هست ایکاش رهبری گروهی ناشناس بطورمخفی میان مردم روستاهاوشهرهای کوچک می فرستادوازنزدیک مشکلات مردم رابت وضبط میکردنندوبه حضورایشان اعلام میکردنندخداراشکراکثربچه های جنگ سن وسالشان بالای 50یا60سال هستن وآخرعمرشان هستن دیگه نیازبه پست ومقام ومال دنیاندارنندمتاسفانه کاربجای رسیده که ماقشرایثارگران درخانواده خودمان هم موردپرسشوسوال قرارمیگیریم که چرابجای جنگ فوتبالیست یاهنرپیشه سینماویاحداقل دل لال وغیره نشدیم درایران هرروزدررسانه هاصحبت ازاختلاس جدیدی نوشته میشودواعتیادوآمارطلاق وبیکاری اضافه میشودچونکه بودجه نداریم انشاالله خدابه شمامسولئین سلامتی وثروت وپست ومقام اعطافرمائیدآزاده 8ساله وجانبازه 55درصدودرسن 57سالگی هستم خداراشکرهم درزمان انقلاب بودم وهم درخط مقدم جبهه واسارت والان هم عضوءفعال بسیج وپلیس افتخاری وتازنده هستم سربازخمینی هستم ولی شماهاکه اکثرتان سن وسالی داریداین چندروزآخررابفکرخدنت به این ملت وکشورونظام باشیدبقول دوستم مگرفرق یک کارمندساده بامدرک لیسانس بایک مدیرعامل بانک ازنظرامتیازیاگروه چقدربایدتفاوت حقوقشان باشدیکی زیر5میلیون تومان دیگربالای 50یا100میلیون تومان خیلی دردهست ولی درمان کننده فعلادرمرخصی هست
بسم الله الرحمان الرحیم ما ازنماینده محترم مجلس که رزمنده گان وسربازان دفاع مقدس را فراموش نکرده اند سپاسگزاریم امیدواریم که هرچه زودتر قانونی را تصویب کنند که تمامی جانبازان ورزمندگانی که از هیچ جایی حقوق دریافت نمی کنند به آنها ماهیانه پرداخت گردد آیا این همه صبر کافی نیست یا بازهم منتظر بمانیم تا به حق خود برسیم عزیزان من آخر با حرف خالی که نمی شود از جانباز وایثارگر تشکر کرد
من تا آخر عمر افتخار خواهم کرد که در سنگر شرف ودرسنگر سرخ که با خون همسنگرانم گلگون شده بود از ایران وایرانی وازمیهن اسلامی دفاع کردم ولی فکر کنید وبیاندیشید که بعداز این همه سال شما برای ما رزمندگان وجانبازان کمدرصد چه کارها می توانستید بکنیدکه اصلا نکرده اید بسیاری از این رزمندگان از هیچ جایی حقوق دریافت نمی کنند قابل توجه نمایندگان محترم ودولتمردان عزیزمان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi