شناسه خبر : 50056
سه شنبه 27 مهر 1395 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ستاد مناسب سازی دراستان ها راه اندازی می شود

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران خبرداد: ستاد مناسب سازی دراستان ها راه اندازی می شود.

فاش نیوز - مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در نشست شورای عالی انجمن های جانبازان از راه اندازی ستاد مناسب سازی استان های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در این نشست یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران از ارتباط ایجاد شده با جامعه هدف استقبال و بر همکاری همه جانبه با شورا  تاکید کرد.

عباسی گزارشی نیز از مجموعه فعالیت های وزارت کشور در خصوص مباحث مرنبط با جانبازان، نحوه و چگونگی پیگیری مطالبات مرتبط با وظایف مشاوران امور ایثارگران و فعال شدن شورای هماهنگی امور ایثارگران در استان ها با حضور استانداران ارائه کرد.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران همچنین از راه اندازی ستاد مناسب سازی در استان ها ، فعال کردن شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد گروه مشاورین ایثارگران درشهرداری ها و تشکیل کارگاه های آموزشی برای مشاورین امور ایثارگران جهت تسهیل امور جانبازان و ایثارگران خبر داد.
 در این نشست مقررشد جلسات مشترکی با وزیر کشور و معاون عمران وزارت کشور در آینده نزدیک برگزار شود تا پیگیزی امور مربوط به ایثارگران در آینده در مجموعه وزارت کشور بخوبی میسر شود.

بر پایه این گزارش با توجه به اینکه وزارت کشور از جمله وزارت خانه های محوری در امور مرتبط با ایثارگران است اعضای شورا در این نشست نکات و مواردی را مطرح کردند.

 این گزارش حاکی است مناسب سازی فضای شهری، حمل نقل عمومی، موضوع حقوق شهروندی جانبازان، طرح ترافیک، مباحث فرهنگی و شورای مشاورین در امور ایثارگران ستادی و استانی از جمله موارد مطرح شده در نشست مشترک با مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران بود.

در این نشست همچنین تاکید شد از آنجایی که یکی از اهداف اصلی شورا عالی انجمن های جانبازان ایفای نقش نظارتی در اجرائی شدن صحیح قوانین و مصوبات مربوط به ایثارگران است، این شورای مصمم است در آینده با مسئولان ذیربط کشوری و لشکری نشست های مشترک برگزار و با طرح مباحث مرتبط، ضمن همفکری، گام های موثری را برای رفع موانع پیش رو بردارد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام،پیشنهاد: با توچه به انواع جانبازی و معلولیت چند تا وزارتخانه بجای ستاد ایجاد شود به این دلیل که ستاد های کافی در این زمینه داشته و داریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi