شناسه خبر : 50064
دوشنبه 26 مهر 1395 , 14:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند

در اولین جلسه بعد از مجمع عمومی هفتم و انتخاب هیئت مدیره جدید، مسئولین و مدیران جدید انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند.

فاش نیوز - در اولین جلسه بعد از مجمع عمومی هفتم و انتخاب هیئت مدیره جدید، مسئولین و مدیران جدید انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در این جلسه که روز گذشته یکشنبه  25 مهرماه در محل ساختمان انجمن تشکیل گردید با رای گیری صورت گرفته، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره انجمن انتخاب و معرفی شدند.

بنا براین گزارش، "حسین اسرافیلی" در سمت مدیرعاملی و "محمودغیاثی" نیز در ریاست هیئت مدیره انجمن ابقاء شدند و آقایان "عنایت اله آطاهریان" به عنوان نایب رییس و "مهدی اسدزاده" نیز به سمت خزانه دار انتخاب شدند.

براساس اولین مصوبات هیئت مدیره جدید انجمن، اعضای هیئت رییسه مجمع هفتم و سایرکاندیداهای عضویت در هیئت مدیره در جلسه آینده که فردا سه شنبه 27 مهرماه تشکیل می شود، برای تبادل نظر و مساعدت در پیگیری مطالبات جانبازان نخاعی حضور می یابند.

همین تشکیل کمیته بازنگری در اساسنامه انجمن به منظور رفع نواقص و مواد مورد اشکال احتمالی، حضور نماینده ای از جانبازان مقیم آسایشگاهها برای بررسی موارد و مشکلات آنها، تشکیل اتاق فکر باحضور جانبازان نخاعی شاخص و صاحب نظر برای بررسی و اولویت بندی مسائل و مشکلات قابل پیگیری جانبازان از دیگر مصوبات اولین جلسه هیئت مدیره انجمن جانبازان بود.

یکی دیگر ازمصوبات این جلسه، دعوت از نماینده جانبازان مونث نخاعی، برای حضور در کمیته مربوطه به انتخاب بانوان جانباز می باشد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام. خدا قوت . پیشنهاد میکنم اسم کانال فاش نیوز را به نام انجمن جانبازان قطع نخاع و نیز فاش نیوز هم خبرگزاری اختصاصی انجمن ! گاهی خبر سایر ایثارگران را در یک گوشه ای یا حاشیه ای درج بفرمائید. بنده نیز برای شما عزیز آن دعا میکنم موفق باشید. و از کانال بیرون خواهم رفت . ببخشید مزاحم شدیم . 9721
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi