شناسه خبر : 50074
سه شنبه 27 مهر 1395 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قول لاریجانی برای گنجاندن تسهیلات به ایثارگران در لایحه برنامه ششم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مواردی که نمایندگان برای ایثارگران لازم می دانند می توان در لایحه احکام برنامه ششم توسعه لحاظ کرد.

فاش نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مواردی که نمایندگان برای ایثارگران لازم می دانند می توان در لایحه احکام برنامه ششم توسعه لحاظ کرد.
به گزارش حبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 27 مهر ماه در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اعاده شده از شورای نگهبان اظهار داشت: ما باید اشکالات شورای نگهبان در مورد این لایحه را برطرف کنیم چرا که به دلیل بار مالی شاکله آن عوض شده است.
وی خطاب به نمایندگان گفت: اگر اجازه بدهید مواردی که مربوط به اصل 75 قانون اساسی است و بار مالی دارد را به لایحه ششم توسعه که تا یک ماه دیگر تصویب می شود انتقال دهیم.
لاریجانی در سخنان کوتاه خود در جریان رسیدگی مجلس به بند های ب ،ت و ث ماده 3 در مورد ارائه تسهیلات به ایثارگران خاطر نشان کرد: در مورد این بندها اکنون نمی توانیم تغییراتی جز حذف اعمال کنیم، اما اینکه در این مورد چه باید کرد باید گفت که این موضوع را بنده با مقام معظم رهبری صحبت کردم و مکاتباتی داشتم که در لایحه برنامه ششم اشکالات برطرف شود.
وی اضافه کرد: مواردی که نمایندگان مجلس برای ایثارگران لازم می دانند می توانند در برنامه ششم توسعه کشور لحاظ کنند و در این صورت دیگر ایراد اصل 75 فانون اساسی برای بار مالی از سوی شورای نگهبان گرفته نحواهد شد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اعاده شده از شورای نگهبان با حذف بندهای ب ، ت و ث ماده 3 مرتبط با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موافقت کردند.
کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
یعنی سهمیه دانشگاه تا ۱ ماه دیگه باید اجرایی بشه دیگه؟
نه جانم اين بندها حذف شدند
پيشنهاد كردند كه يك ماه ديگر كه قانون برنامه ششم در مجلس مطرح ميشود اين بندها را دوباره آنجا بياورند تا با طي مسير تصويب مجلس ، تصويب شوراي نگهبان ، ابلاغ دولت و تهيه آئين نامه اجرائي انشالله اگرر زنده مانديم استفاده اش را ببريم .
سهمیه دانشگاه که دیگه بار مالی نداره
زحمت دوستان زیاد است بگو یواشکی کل امتیازها را پاک کردید اصل همین قسمتها بود که حذف شد
کواکبیان به لاریجانی اعتراض کرد که چرا در مورد مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه، به رهبری نامه نوشته و خطاب به رئیس مجلس گفت: شما بر چه اساس درباره لایحه برنامه ششم به رهبر انقلاب نامه نوشته اید؟ چرا شما از طرف مجلس به رهبر انقلاب نامه نوشته اید؟

مصطفی کواکبیان اظهار داشت: آقای لاریجانی! شما با چه اختیاری و بر اساس کدام ماده آیین نامه داخلی مجلس درباره لایحه برنامه ششم به رهبر معظم انقلاب نامه نوشته‌اید؟! چرا شما از طرف مجلس به رهبر انقلاب نامه فرستاده اید؟

در ادامه علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مگر نامه نگاری های بنده به نظر شما احتیاج دارد؟! بنده از این به بعد در کنار دفترم اتاقی قرار می دهم که نامه های بنده به امضای «پروفسور کواکبیان» ممهور شود! رئیس مجلس می تواند نامه نگاری کند و این انتقاد عجیبی است، بنده برای اینکه مشکل شما را حل کنم این کار را انجام دادم، نه از طرف مجلس بلکه از طرف رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر انقلاب نامه نوشتم. اگر مشکل را حل نمی کردم، چه کاری می خواستید انجام دهید؟

کواکبیان در پاسخ به لاریجانی گفت: بحث برنامه ششم بحث مهمی است، اجازه می‌دادید مصوبات مجلس به شورای نگهبان می‌رفت و اگر شورا مجدداً ایرادی وارد می‌کرد، آن را به مجمع تشخیص ارسال می‌کردید.

لاریجانی در پاسخ به کواکبیان توضیح داد: آقای کواکبیان! تفسیر شورای نگهبان این است که اگر ایراد اصل 75 قانون اساسی در مصوبه‌ای وجود داشت، امکان ارجاع آن مصوبه به مجمع تشخیص وجود ندارد، در این شرایط، ما چه کاری باید انجام می‌دادیم؟! بهتر است شما تفسیر شورای نگهبان درباره اصل 75 قانون اساسی را مطالعه کنید. من این کار را برای اینکه مشکل شما حل و بن بست شکنی شود، انجام داده ام، آن وقت شما شکایت هم می کنید؟!

در ادامه باز هم کواکبیان اخطارهای دیگری را هم مطرح کرد که البته اخطارهای بجایی نبودند و توسط رئیس مجلس پاسخ داده شد.
چطور وقتی مسولان ما حقوقهای نجومی دریافت میکنن و جانبازان در وضعیت فقر زندگی میکنند شورای نگهبان به اصل ۷۵ قانون اساسی استناد نمیکند! براستی حقوق اعضاء این شورا چقدر است که در آنچنان رفاهی غرق شده اند که مجروحان و کشته شده گان جنگ رو که از هر مقام مسولی شخصیت و اعتبار بالاتری دارند رو فراموش کرده اند آنچنان غرق در تجملات شده اند مسولان ما که گویی رفتن دیگری و آمدن خودشان بهانه ای بیش نبوده و عقده های یک زندگی اشرافی را در سر میپرورانده اند! الله اکبر الله اکبر....
اقای لاریجانی عمرمارزمندگان دردمندتمام شدپس کی این لایحه %%%اجرایی میشودومارزمندگان هم بتوانیم برویم دردخودمان راکه اعصاب وروان است درمان کنیم اگرهم اجرایی نمیشودلطف کنیدازیک طریقی همین دردمارادرمان کنیدچیزدیگرنخواستیم ازبس که اسم لایحه وبندوتبصره درطول این 28سال شنیدیم بخداخسته شدیم ونمیتوانیم قبول کنیم چون یک بارنیست که ماقبول کنیم بخدابچه های مارزمندگان مارزمندگان رابخاطردروغگویی مسولین سرزنشمان میکنندچرابرای یک بارهم که شده محض رضای خدالایحه هاراعملی نمیکنید//رزمنده داوطلب ودردمند27ماه جنگ مشکانی
بیچاره جانبازان زیر 25 درصد باز دوباره بار مالی به حساب امده حذف شدند
بیچاره جانبازان زیر 25 درصد به اندازه فرزندان سایر اقشار ایثارگر به حساب نیامدند. خداوند خیر و برکت بدهد به عمر پر برکت مقام معظم رهبری که با همه وجود به فکر ایثارگران و جانبازان است و با وجود به بی توجهی برخی از مسئولین به ایثارگران ایشان با رهنمودهای خود در حمایت از ایثارگران باعث روشنی دل این قشر می شود هر چند این قشر از جانب برخی از مسئولین باز مورد بی مهری قرار می گیرند.
واقعاً متاسفم واسه مجلس و مسئولین بعد از گذشت 27 سال از اتمام جنگ هنوز که هنوزه نتونستید یه قدم درست و درمون واسه ما بردارید فقط بلدین بگین بار مالی بار مالی ! رهبر عزیز فرمودند ما نمیخواهیم بیماران ما به جز دغدغه و رنج بیماری ناراحتی دیگری را هم داشته باشند . الحق که همگی تون گل کاشتین . خسته نباشید دلاوران خدا قوت پهلوانان . فقط ای کاش هیچوقت ازدواج نمیکردیم تا شرمندگی خودمون دیگه به زن وبچه هامون هم سرایت نمیکرد
مجلس ودولت متفق القول شده اند تا حقوق ایثارگران را پایمال کنند.3545
بندهای ب. ت. ث. و ماده3چی هست لطفا توضیع بدهید درضمن جناب اقای لارجانی شمادنبال قانونی میگردید که بار مالی نداشته باشه ان بند یاماده یا قانون وجود ندارد. من یک چیزی در این مدت فهمیدم هرکس وهر ارگان مستقیم و غیر مستقیم میخواهند به ایثارگران ضربه بزنند
با سلام شما را به خون پاك شهدا قسم به فكر فرزندان جانبازان زير ٢٥ درصد هم باشيد،
اتفاقأبرای جانبازان،هرجاکه بارمالی داشت تصویب کنیدتاشرمنده این عزیزان نشوید!حدآقل،بهترازاینه که ازشمابهتران بیان واختلاس کنندوحقوقهای فوق نجومی بگیرندواینقدربخورن تاخفه بشن و...
منظورازبندهای ب ت ث چه بوده که موافقت شده حذف گرددبه ضرررزمندگان بوده یانه به نفعشان؟؟چون بنده متوجه بندهانمیشوم
دم شما گرم مسولا کاری کردین که من فرزندشهیدبگم بابااگه بودی اینجوری نمیشد من ازروی زنوبچم برایه چهاردیواری خجالت نمیکشیدم
مرسی مسولا ده میلیون بمن وام دادین برامسکن هه مسکن که نشدبخرم هیچ ،کی به ده میلیون خونه میده بانکم ازم جای ده میلیون 22میلیون ازم پول گرفت بازورم گرفت میخواست خونه ضامنوپلمپ کنه عابروی من فرزندشهیدوبردین به هرکیم گفتم هیچکاری نکرد خواهشن به کارای دیگتون برسین همینکه ابرومنونبرین برامون کافیه حیف پدرم که رفت کاش بودتانمیگفتن شمافرزند شهیدا کیف میکنین ودنیابرای شماست ندیدن جای ده میلیون 22میلیون گرفتن اونم بازوروتهدیدکدوم فرزندشهیدبیاین ازمن بپرسیدفرزندشهیدا کین دم همه مسوولا گرم موندم اگه خدایی ناکرده زبانم لال اگه اقانبودماالان کجای کاربودیم
خدا همین طور صدام نابود کرد کسانی که دانسته و نداسته حق حقوق ایثارگران را پیمال می کند مثل صدام نابود کند
کل سهمیه دانشگاه را حذف کردند....... قرار بود زیر ۲۵ درصد را اضافه کنند به جایش کل قانون حذف شد.
سلام لطفا فقط برای آن دنیا مان تصمیم نگیرید؟
مردم، حق رزمندگان تان ضایع شد و عده کثیری از دنیای فانی رفتند و از قانون های بی نون راحت شدند.
چنتا قانون در مورد ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی هست که اونم بی ارزش هست،
ایثارگران مشکل معیشت دارند و حقوق پرداختی فعلی کفاف گذران امور زندگی آنها را نمیدهد،
چرا دوستان ساکتید و نمیگید مشکل مالی داریم اکثر شماها چند سال پیش میگفتید ما برای مال دنیا نرفتیم جبهه ولی اون زمان فرزندانتان کوچک بودند و سنتان جوانتر و الان مشکلات خودرا نشان داده اند همه ما جمع بشیم سر یه میدون توی شهر داد بزنیم جانبازیم ببینیم یه نون خالی بهمون میدن!
چرا حقوق ما نباید همطراز با کارکنان شرکت نفت باشد چرا دولت بخاطر اینکه نفت کالایی استراتژیک برای کشور هست با خارج شدن وزارت نفت از قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت موافقت کرد اگر جانفشانی رزمندگان و ایثارگران نبود که امروز کشوری نبود که عده ای حقوقهای بالا داشته باشند اگر شرایط کاری افراد شاغل در شرکت نفت سخت هست شرایط روحی و جسمی ایثارگران به مراتب سخت تر همه جای دنیا حتی همون کشورهایی که ما بهشون میگیم کشورهای گدا و گشنه اولویت اول در رسیدگی و دادن خدمات کامل به مجروحان جنگی کشورشان میباشد و ارزش یک رزمنده و مجروح از همه افراد بالاتر است و خبری از چاپلوسی و دزدی نیست یعنی ۳۰۰ نفر نماینده چندین وزیر و معاون و رئیسان سه قوه و.... براشون خیلی سخته فهم این موضوع!!!
جناب ریاست محترم مجلس.از شما که انشای خیلی خوبی هم داری بعیده که این قانون پر از نقص را جامع میدانی ..پر از مواد وتبصره های ضد و نقیض است.خواهشمندم یک بار دیگه با نمایندگان محترم این قانون را مرور بفرمایید ورفع نقص کنید
بنام خدا
میرسدقرنی به پایان وسپهربایگان نامه دوران مارابایگانی میکند
این مطلب بایدبرای مخاطبین این سایت خیلی آشناباشدسال92بودکه من حقیربعنوان یک عضوکوچک ازجامعه ایثارگری این مطلب راچندین بارمکررباعنواین مختلف درسایت گذاشتم شایددوستی رفیقی همدردی بگویدکه شمامگرعلم ازغیب داریدکه درپاسخ بایدگفت گاهی مطالبی راشایدکسی زودترحس کندکسی دورترمتوجه بشوددرهرحال ماخودمان رافرزندان این انقلاب میدانیم پس بایدآنقدربهوش باشیم که قبل ازوقوع هرحادثه ای متوجه شویم که حادثه درراه است سال 92باتغیراتی که دراصل وفرع ارکان نظام بوجودآمدوباچندین مرتبه مراجعه بمرکزجهت انجام امورات شخصی گاهامیدیدم بچه های جنگ رامیدیدم برادران ارزشی راکه ازجابجائی هاناراحتندبوی منفک شدن می آمدیکروزصبح اول کارکه شبش راجلوبنیادطالقانی داخل ماشین خوابیده بودم جان بازی آنطرفترم بودکه می دیدنمیتوانم بخوابم بوی دودماشین هاازیکطرف ونیش پشه های ریزازطرف دیگرامانم رابریده بودآن مردسینه سوخته بودازبچه های جنگ بودآمدداخل ماشین وشروع کردبه دردودل کردن که سال 65آمده بودهمین بنیادکارداشت وکارش یکروزتمام نشده بودوبایست صبح هم میماندکه قسمت تعاون تکه کاغذی بوی داده بودنندکه هتل انقلاب جان بازشب بخوابدپذیرایی شودو......میگفت صبح که آمدم بنیادصدای حاج صادق فضای بنیادراآکنده ازصداقت وشهادت کرده بودیادم افتادبه سال 63که بنیادشهرستانم نامه ای دستم دادکه بروم تهران وچون آنزمان چهارخانواده شهیدبوذیم وسه تایشان با27هزارتومان یک پیکان دولوکس گرفته بودندوماپول نداشتیم ماشین رابگیریم جهت کسب تکلیف مارافرستادندتهران همین بنیادشهیدوشب رادرهتل انقلاب همجواربنیادشهیدبیتوته کردیم بعدباهم صحبت کردیم نتیجه این شدکه دارندبرنامه ایثاروایثارگری راازقوانین کم کم حذف میکننداین بدترین درداست که یک جان بازی که همه هستی اش رادرطبق اخلاص قرارداده برای اعتلای کشورش حالاشب بخوابدوسط خیابان اومیگفت درده مارسم است اگرکسی ایام برداشت محصولات یکساعت به همنوعش کمک کندبایدآنروزنهاروشام رادرخانه صاحب محصول بخورداین مقررات است واگرتمکین نکندیعنی توهین ودلشکستن صاحب خانه حال تصورکنیدیک انسان یتیمی میکشدبخاطرسرزمینش سلامتیش رااهدامیکندبخاطرهمین سرزمین بعدمیرودجلوهمان دستگاه متولی بدلیل اینکه دچارمشکلات بوده وهرچه فریادکشیده کسی کاری انجام نداده تااین مشکلت تبدیل به بحران شده اندواقدام بخودسوزی میکندکه خداگواه است بوی آن بدن دراسفندآن سال هنوزدرمشامم هست واینهاراهمه من حسب وظیفه نگارش کردم تحت عناوین مختلف اماکسی توجه ننمودگفتم بوی نفاق بمشام میرسدکسی اعتنانکردحالاهمگی افتاده اندبه تلاطم که دربرنامه ششم توسعه امتیازات ایثارگران حذف شده است خوب برادران بزرگواراین یک فرآیندطبیعی است وقتی مجموعه ای همان ابتدای کارش نگاهش رامنفی نمودبسمتی آنان که آن سمت ایستاده اندبایددرقبال این کنش واکنشی ازخودنشان دهندتابحران بوجودنیایدعلی ایحال این روندپیش روواین استارت عملیات حذف ایثارگران اگرهمین حالادرنطفه خفه اش نکنیدعواقب بسیاربدی خواهدداشت بسبکی که خداگواه است طولی نخواهدکشیدکه میگویندماتوان پرداخت هزینه های ایثارگران راهم نداریم وجان بازیکه برای نان شب محتاج است بایداسپریه 60هزارتومانی تهیه کنددرحالیکه توان خریدیک کیلوگوشت رانداردگاهی وقتهاچقدرخوب است که ارق بسیجی امان راداشته باشیم گاهی وقتهاچقدرخوب است که فرامین امام راحل رامدنظرمان قراردهیم وهمه جاسکوت اختیارنکنیم چطوراست که عده ای بدون خون دل خوردن خودشان رامالکان وذخایرانقلاب میدانندوهمه امتیازات رابهره مندهستندآنوقت دخترکی که سه ساله بوده پدرش برای ارزشهای نظام رفته ودیگربرنگشته است بایدمستاجرباشدونانوایی بکندآیااگرآن پدرباآن خصوصیات منحصربفردش که ایثارگری درذاتش بودشهیدنمیشدخانه ای برای دخترش مهیانمیکردآیااگرآن پدرنمیرفت وپاره پاره نمیشدپسرانش رابحدمطلوب حمایت نمیکردکه امروزدرشرایط بدزندگی نکنند.دوستــــــــــــــان من .سه سال قبل گفتم گاهی وقتهاخیلی زوددیرمیشودالان تکرارش میکنم نگذاریدخیلی دورشود.ماپدری دلسوزترازهرپدری داریم رهبری که خودسینه اش سوخته است آقایی کاملا اقــــــــآ جان بازی ازنسل عاشقان وفرزندخمینی کبیر.التماس دعاهمراه تفکرات بسیجی درمسیرشهدا و ولایت
واقعا این همه میخورند می برند اختلاص می کنند ولی یک قدم برای ایثارگران بر نمی دارند روزی می رسد همه ما ایثارگران را محکمه می کنند که چر جنگ را ادامه دادید
وعده سر خرمن ،
خداوند انشالله همه ما را آدم کند ( از سخنان حضرت امام خمینی)
خدا یا ما که دیگر ناتوان هستیم خود حق ما را بگیر این یعنی فعلا بودجه نیامده صبر گنید ودر نهایت امتیاز برای خودی ها وما جانبازان بی دست وپا که هنوز رویایی فکر می کنیم بسوزیم وبسازیم دست مجلسی ها درد نکند
قانون سربازی چی میشه؟
ممد نبودی ببینی چه بر سر رزمندگان آوردند خوشا به حا لت که نیستی ببینی برای همه چیز بودجه هست ولی برای ما رزمندگان که می رسد همه چیزتمام می شود می ترسیم روزی برسد قانون تصویب کنند که رزمنده باید بودجه دولت را تامین کنند جناب آقای لاریجانی به وصیت نامه امام عمل کنید
از نمایندگان محترم وریاست محترم مجلس تقاضا داریم اکنون که با حذف بندهای ب.ت.ث.موافقت کردند با حذف بند های ج .چ.ح.خ.د.ذ.ر.ز.س.ش.ص.ض.ط.ظ.و......هم موافقت کنند تانگرانیهای بار مالی پایان یابد .ظاهرا حذف با مزاج شما سازگارتر است تا گنجاندن تسهیلات..
دوستان سلام.مجلسیان برای جلب رضایت آن دوازده نفرحق همه ماراپایمال کردند.وبهترین بندهای بهترین ماده راازقانون حذف کردند.جناب تاجگردون ومفتح وجعفرزاده ومطهری و....کجاییدکه جلوچشمتان حق ایثارگران راحذف کردند؟چراسکوت کردید؟ایثارگران بشماامیدواربودند.حاج آقانوروزی چه شدهمه سکوت اختیارکردین درآخرت چه جواب ایثارگران میدهید؟بارمالی معاف شدن فرزندیه جانبازکجابوده؟چرااینهمه سربازفراری رانمیگیرن ببرن خدمت؟یه سهمیه قبولی دردانشگاه به اندازه یک ماه حق سفره یه نجومی بارمالی نداشت آخه چرا؟خوش باشیدمجلس نشینان وشورای نگهبان نشینان خوش باشید!!!دیداربقیامت باداوری علی(ع)وحضرت امام(ره)
افرین حرف دلهایمان بود
از فش نیوز می خواهیم در مورد بند های حذف شده مورد اشاره اقای لاریجانی توضیح دهند با تشکر
اون موقع پشت خاکریزهابودیم وبندهااماشادومسرورحالاهم اسیربندهاهستیم وغمگین(بندب وت وث).اونموقع برامون بندوخاکریزبی معنابودحالاهم بندپ وث وت بی معناست.اون موقع گوش بفرمان امام بی محابامیرفتیم حال هم گوش به اخباروازحال میرویم.خوش باشیدمجلس نشینان وشورای نگهبان!!بازهم لبیک یارهبرالبیک یامقتدای زمانمان لبیک!!
نوبت بعدی کل ایثارگران رو حذف خاهند کرد
سلام جناب لاريجاني مگر ما ايثارگران چه هيزم تري بشما فروخته ايم ... مگر حق چه کسي را پايمال کرده ايم که مستحق اين چنين مجازاتي شده ايم ... فرزندان ما شاهد و گواه هستند و ما نميتوانيم انها را تفهيم کنيم که چرا اينگونه با ما برخورد ميکنيد ... خدا شاهد است اين قوانين اگر هم تصويب شود چندين سال طول مي کشد تا اجرايي بشود پس نگران بار مالي نباشيد ... انشاالله صاحب الامر(عج)ظهور خواهد کرد و بارمالي و غيرو برداشته خواهد شد ... التماس دعا داريم از نمايندگان غيرتمند ايثارگر و جناب کواکبيان که هميشه طرفدار حق و حقيقت هستند ...
با سلام خدا ازتون نگذره.کسانیکه نسبت به حق وحقوق کسانیکه موقع ای که شما در حال خوشگذرانی و حیف و میل بیت المال بودید مثل شیر در جبهه های نبرد از کیان و شرف و ناموس مملکت با خو ن و جون خود پاسداری کردند الان حق دارند این عزیزان را لگد مال کنند. کشور المان حالا حالا داره به نوه و نتیجه بازماندگان از جنگ تسهیلات و حقوق میده. شما چه فکر میکنید ?! حضرت اقا چرا اجازه میدین در حق فرزندانتان اینگونه بی حرمتی شود. به خدا این حرکات تعمدی است برای مایوس کردن فرزندان ومدافعان واقعی نظام و رهبری ! لذا این همه اختلاس های چند هزار میلیاردی کفافتون نمیده. که با چه اهداف شومی میخواین خیل عظیم و پیشمرگان نظام و رهبری را رنجور کنید. اینان همان فرزندان امام.و رهبری هستند که اراده کنند کمر توطئه گران و فتنه گران در حق نظام و رهبری را خواهند شکست. این عزیزان همان کسانی هستند که هنگامیکه دنیا پرستان به امیال دنیوی خود چسپیده بودند مردانه بدون هیچ چشم داشتی به جبهه. های نبرد گسیل شدند و با الگوگیری از حماسه کربلا از خون و جون خود گذشتند وانهائیکه سعادت شهادت نصیبشان نشد به درجه جانبازی نایل شدند. اینان شیرمردان ومجاهدان جبهه ها و عملیات های رمضان و کربلا. و شلمچه و حاج عمران فکه و خیبر وفتح خرمشهر و سایر اند. ایا کوچکترین بی حرمتی در حق این عزیزان خجالت اور نیس. !!!!!!!!
دشمنان جانبازان اظهرمن الشمسند نیازی به معرفیشان نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای جعفرزاده نماینده مردم رشت و طراح معافیت فرزندان ایثارگران که خیلی هم در این موضوع زحمت کشیدید ایا این طرح در برنامه لایحه توسعه ششم که تصویب شد گنجاده شده است ؟
باسلام وتشکروخسته نباشید ازمسولان محترم سالی یکبارباپیامک روزجانباز راتبریک میگوین لطفا این بارمالی راحذف کنید وفرزندان ما رامعاف کنید تاکمک خرج خانواده باشن من نمیدانم معافیت فرزندجانباز چه بارمالی دارد والا معاف بشن هزینه سربازی کم میشود خواهشا انصاف داشته باشید
دست نمایندکان درد نکنه با این کار شان خصوصا اقای پزشکیان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi