شناسه خبر : 50079
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح«تالار پیروزی»باغ موزه دفاع مقدس

ششمین تالار باغ موزه دفاع مقدس از مجموعه تالارهای هفتگانه این باغ موزه با عنوان «تالار پیروزی» ظهر دیروز سه شنبه افتتاح شد.

تالار پیروزی باغ موزه دفاع مقدس که یکی از تالارهای هفتگانه باغ موزه دفاع مقدس است, ظهر دیروز سه شنبه با حضور سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین, امیر گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش, حجت الاسلام میثم امرودی مشاور شهردار تهران, سردار خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت  و مجید رجبی معمار رئیس خانه هنرمندان ایران در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.

تحلیل خبری و روزنامه های منتشر شده در زمان پایان جنگ, اسناد و مدارک رویدادهای هشت ساله جنگ تحمیلی, اسامی شهدا ناشناخته و تعداد شهدای استان‌های کشور, انتخاب و بازنمایی گوشه‌هایی از عملیات بیت المقدس که عنوان بزرگترین عملیات در دفاع مقدس منجر به آزادسازی بیش از 5 هزار کیلومتر و آزاد سازی شهر خرمشهر شد, بازنمایی فرهنگ دفاع مقدس, ایثار,گذشت و مهربانی رزمندگان در مقابل دشمنان از جمله بخش‌های تالار پیروزی است.

باغ موزه دفاع مقدس بنا دارد بخشی از تالارها و فضاهای خود را به گونه‌ای تغییر دهد تا بازدیدکنندگان با بازدید از تالارها و فضاهای باغ موزه ,فضای جنگ را به خوبی درک کند.از آنجایی که مفهوم پیروزی در جریان بازدید از تالار پیروزی در ذهن بازدید کنندگان تعریف نمی‌شد, مجموعه باغ موزه دفاع مقدس بر آن شد تا محتوای جدیدی را برای این تالار پیش‌بینی کند و این فضا با محتوای جدید ایجاد و با افتتاح این تالار که کار ساخت آن یکسال به طول انجامید, بازدیدکنندگان فضای تاکتیکی جنگ را در ششمین تالار از تالارهای هفتگانه باغ موزه دفاع مقدس مشاهده می‌کنند.

باغ موزه دفاع مقدس در میدان ونک, بزرگراه حقانی, خیابان سرو واقع است و همه روزه به جز روزهای شنبه و صبح جمعه آماده بازدید علاقمندان از تالارهای‌هفتگانه و دیگر بخش‌های این مکان فرهنگی است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi