شناسه خبر : 50082
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوانندگی لهراسبی برای یک شهید

داوود هاشمی تهیه‌کننده مستند «شهید سردار حاج احمد غلامی» درباره این اثر که قرار است همزمان با چهلم شهادت این شهید از شبکه سه به پخش برسد، در این باره گفت: شهید سردار حاج احمد غلامی فرمانده من در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که حدود یک ماه پیش در سوریه مجروح و سپس به شهادت رسید. 

وی با اشاره به دلیل خود برای ساخت این مستند عنوان کرد: قبل از اینکه سردار غلامی به سوریه برود، قرار بود یکدیگر را ببینیم اما امکان آن فراهم نشد و من به دلیل علاقه ای که به او به عنوان فرمانده خود داشتم، دوست داشتم مستندی درباره وی بسازم تا حدود یک هفته دیگر که چهلم اوست به پخش برسد.

هاشمی اضافه کرد: حدود ۲۰ روز است که ساخت این مستند را شروع کرده ایم که حدود ۴۰ دقیقه خواهد بود و در آن گفتگوهایی با همرزمان وی انجام شده و تصاویری هم از جنگ دارد. همچنین حدود ۶ سال پیش من، او و علیرضا افخمی به مناطق جنگی رفتیم و تمام آن روزها را تصویربرداری کردیم و از این تصاویر نیز استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت کار برای فرماندهان جنگ تصریح کرد: در این کار قرار نیست از موسیقی های آرشیوی و تامینی استفاده شود و ما قطعه ای را سفارش دادیم که روزبه بمانی برای همین کار سروده و علی لهراسبی هم به صورت اختصاصی خوانده است. همه ما به این افراد دِینی داریم و ما اگر نفس می کشیم به دلیل وجود چنین کسانی بوده است بنابراین نباید با یک کار آرشیوی پرداختن به زندگیشان را تمام کرد.

این تهیه کننده تلویزیون در پایان گفت: سردار حاج احمد غلامی فرمانده ما بود و یکی از بهترین فرماندهان در دوران دفاع مقدس بود که بعد از جنگ توجه چندانی به او نشد، ما سعی کردیم در این مستند بخشی از خدمات و زحمات او را به تصویر بکشیم. بهروز افخمی هم در این کار به ما مشاوره می دهد و قرار است با استفاده از بیوگرافی و اطلاعات وی نریشنی برای این مستند بنویسد که با صدای میرطاهر مظلومی خوانده خواهد شد.

به گفته هاشمی، ساخت این مستند تا پنج روز دیگر به پایان می رسد و تحویل شبکه سه داده خواهد شد تا در روز چهلم وی به نمایش درآید.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi