شناسه خبر : 50086
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجازه تعرض به دفاع مقدس را ندارند

سردار غلامرضا احمدی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قم به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: شهدای نوجوان ما دوران هشت سال دفاع مقدس خاطره‌ دلاورمردی حضرت قاسم بن‌الحسن(ع) را تجدید کردند. باید تلاش کنیم که اگر صحنه‌ مبارزه‌ای پیش آمد، در دفاع جانانه از ولایت، به سیره شهدای کربلا همچون حضرت قاسم(ع) تأسی کنیم.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به نامگذاری کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قم به نام «رهبران کوچک»، خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) تکلیف همه را روشن کردند و نوجوان شهید محمد حسین فهمیده را به عنوان رهبر واقعی معرفی کردند. از همین رو نباید اجازه داد کسی به این واژه‌ها و تعابیر مقدس تعرض کند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که از این یاد و خاطره و نام مبارکی که مرجعیت و رهبریت و نائب امام زمان(عج) بر آن گذاشتند، پاسداری کنیم تا جوانان احساس کنند که شایستگی رهبری و مدیریت را دارند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi