شناسه خبر : 50091
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ری در تدارک برگزاری همایش بزرگ ایثارگران

خانه ایثارگران، نهادی مردمی است که زیر نظر مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران فعالیت می کند و در همه استان های کشور دفتر دارد که راه اندازی نمایندگی این نهاد را در شهرری (جنوب استان تهران) را به فال نیک می گیریم.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران در خصوص تشکیل نخستین جلسه خانه ایثارگران جنوب استان تهران گفت: این خانه با هدف حمایت از ایثارگران، خانواده های شهدا، آزادگان و رزمندگان در شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم،فشافویه،بهارستان،حسن آباد قم ،باقر شهر،کهریزک،شهریار و جنوب استان تهران تشکیل شده است.

«اکبر حیدریان» افزود: در این جلسه در رابطه با برگزاری خوب همایش بزرگ ایثارگران در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) صحبت شد تا هماهنگی لازم در این رابطه انجام شود و ضمن آنکه در این رابطه فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه 20، تمهیدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم نیز همکاری و حمایت های لازم را دارند.

وی ادامه داد: خانه ایثارگران، نهادی مردمی است که زیر نظر مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران فعالیت می کند و در همه استان های کشور دفتر دارد که راه اندازی نمایندگی این نهاد را در شهرری (جنوب استان تهران) را به فال نیک می گیریم.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران خاطرنشان کرد: بنیاد شهید به جانبازان، 5 درصد، 10 درصد خدمات آنچنانی ارایه نمی دهد و به همین دلیل خدمات ما نیز بیشتر در بخش درمانی و رفاهی به این عزیزان خواهد بود و ضمن آنکه خدماتی را نیز برای رزمندگان در نظر گرفته است. در مجموع خانه ایثارگران با هدف رسیدگی به مشکلات این خانواده ها و عزیزان راه اندازی شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi