شناسه خبر : 50105
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای شهادت به سوریه رفت، نه برای بازگشت

به یاد شهید مدافع حرم محمد تقی اربابی

شهید محمد تقی اربابی فرزند حسین متولد شهر درق در تاریخ 7/5/1361 در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد . تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم رشته فن آوری اطلاعات  (IT)در دانشگاه علمی کاربردی بجنورد ادامه داد .

هر چند که این شهید والا مقام دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده بود اما غیرت دینی شهید او را به سمت سوریه کشاند تا از حرم اهل بیت(ع) دفاع نماید، لذا تمام دنیا و مافیها را زیر پا نهاده و در تاریخ 27/10/94 به این کشور عزیمت نمودند و با از خود گذشتگی و ایثار سرانجام در عملیات آزادسازی منطقه نبل و الزهرا در تاریخ  23/11/94 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

بخشی از وصیت نامه شهید:

از والدین گرامی علی الخصوص مادر عزیزم می‌خواهم برایم دعا کند که دعای والدین خیلی به درد می‌خورد، همسرم عزیزم نیز مرا حلال کند و برایم دعا کند و در تربیت اسلامی فرزندانم تمامی تلاش و همت خود را به خرج دهد تا اگر آبرویی در آن دنیا داشتم شفاعتش را انجام دهم فرزندان عزیزم، نسبت به نماز اول وقت و مراسمات مذهبی و جلسات قرآن خیلی اهمیت بدهید، در پایان از همگی حلالیت می‌طلبم، مرا دعا کنید و از دیگران بخواهید برایم دعا و استغار نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi