شناسه خبر : 50109
چهارشنبه 28 مهر 1395 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در نبود هیبت عاشقانه ات...

م.ر.ک.جانباز - راز و نیاز و نماز تو قبله نمی خواهد, تو در بهترین بهشت دنیا قامت بندگیت را بسته ای, تو با آن دست های پینه بسته ات قنوت قانع بودن را تلاوت می کردی.
زیر لبت زمزمه ی "مستان خرابات زخود بی خبرند" را میکنی شب شکن؟ خبر نداری که در نبود هیبت عاشقانه ات, غافلان گویند مستان دگرند و خود پرستان دگرند.
بعد دوران، دلاوران عهدها و پیمان ها  سست شد, انگبین ها و حلواها را به کام همرزمانت تلخ کردند.
نه آبرویی برای الف گذاشتند و نه  حرمت , یا , را نگه داشتند.

 تن آسایان, زیور رشادت تو را جنگ افروزی نامیدند و پسر نوح را بر کرسی دگر گرای نو اندیشی تندیس ساختند.
بینوایان در قهقراء بینوایی غریق ناخواسته اند. گرسنگان بجای لقمه دلگیر، خون دل از گلو فرو  می برند. بعد من و تو همه صراف گهر مطامع بیت المال شدند بی آنکه تو در خاطرشان جایی داشته باشی.

 همرزمم! یار دیرینم , راه سرسبز و پر فروغ شما را آنقدر نادیده گرفتند تا به سنگلاخی از ریگ های بران و سوزنده مبدل شد. و چه جفاها بر گل های معطر کنار جاده عشق شما که نکردند. یادمان شما را نه با یادآوری دلاوری هایتان, بلکه با خنیاگران و تلبیس هزاره سومیان برای گرمی بازار مکاره شان برگزار کردند.
و چه دل های ما که نسوخت ...
و چه آه ها که از نهاد ما بر نیامد ...
و چه چین ها بر پیشانیمان افزوده شد ...
ما دلخوش به منتقم مادرمان زهراییم .

یا صاحب الزمان ادرکنی .
یا علی مدد .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب رحیمی خسته نباشید .
شکر خدا شما درد رنج کشیده اید و در غم خاک وطن چشم سرخ کرده اید . جناب رحیمی . چرا پس از گذشت بیست و هشت سال از جنگ و دفاع مقدس کلیه دولتهای من قبل و فعلی در ارایه خدمات به کلیه جامعه سرافراز ایثارگران به گونه ایی فاحش عاجزند ؟
شما بعنوان یک شخص از اهالی ایثارکلاه وجدان خود را قاضی کنید مگر  رزمنده دوسال خط مقدمی و جانباز پنج درصد و بیست درصد و هفتاد درصد در یک خط و یک هدف و یک راه برای ایران و ایرانیان جانفشانی نکردند؟ مگر جانباز پنج درصد در همان خط مقدم که همه حضور داشتند نبود؟ مگر رزمنده ایثارگر در یکی از دوجناح همان جانباز پنج درصد نبود ؟ مگر همین رزمنده و پنج درصد و بیست درصد در کنار همه بیست وپنج به بالاها نبودند .؟ مگر بعضی دل بخواهی و.از روی میل و تحمل خود نوع ترکش و تیر را انتخاب میکردند ؟
چرا دولت و دولتهای قبل بطور کل همه ایثارگران را شامل نوعی حقوق افتخاری حضور در میادین دفاع مقدس نکرد ؟
بر فرض بگیریم حقیر شصت و پنج درصد هنگامی که در خرمشهر پایم قطع شد رزمنده کنار دستی ام کمکم نمیکرد !!! وقسط الی هذا به همین ترتیب کسی کمک کسی نمیکرد  .... اکنون نامی از ایران وجود داشت ؟
اینهمه آقا و آقازاده در بالادستهای دور برای ما و خانواده ما می توانستند تعیین تکلیف کنند ؟
بطور کل زبان رسمی ما فارسی بود ؟
نه والله ...
دولتها باید بفکر رزمنده ایثارگر وجانبازان زیر بیست وپنج درصد باشند و حق و.حقوقی در خور یک.نظامی از جان گذشته را برای آنها قایل باشند نه اینکه آنها را در چهار راه چه کنم , چه کنم زندگیشان دربه در نمایند . یک ملی پوش فوتبال ویا هر رشته دیگر دراین کشور بعداز دوره حرفه ایش حقوق و مواجب بگیر دولت و سازمان تربیت بدنی میشود ولی یک از جان گذشته جانثار مخلص پیرو خط رهبری و ایران دوست باید جلوی دو ملیتهای وطن فروش دست گدایی دراز کند ؟ وجدانا از روی احساس قضاوت نکن ,,,, هرچند بسیار بسیار دیر شده است ولی از همین امروز تدبیر کنید . یا علی مدد .

برادرم جناب دکتر ساقی بنده این مطلب رو در ذیل فرمایشات جناب رحیمی گذاشتم ولی ........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi