شناسه خبر : 50114
پنجشنبه 08 مهر 1395 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"کُلاهی" برای رزمندگان غریب در جبهه مقاومت

وقتی برای اولین بار اطلاعیه "بافتن کلاه برای مدافعین حرم" در فضای مجازی انتشار یافت؛ به سرعت برنامه بافتن کلاه توسط خواهران گروه "فدک اهواز" و تعدادی از خواهران شاغل در بسیج خواهران سپاه حضرت ولی عصر (عج) هماهنگ شد.

فاش نیوز - وقتی برای اولین بار اطلاعیه "بافتن کلاه برای مدافعین حرم" در فضای مجازی انتشار یافت؛ به سرعت برنامه بافتن کلاه توسط خواهران گروه "فدک اهواز" و تعدادی از خواهران شاغل در بسیج خواهران سپاه حضرت ولی عصر (عج) هماهنگ شد.

بعضی از خواهران اعلام کردند بافتن بلد نیستند! عده ای نیز وقت بافتن نداشتند. با این حال هزینه خریدن "نخ کامواهای" بیشتر را پرداختند. برنامه ریزان این طرح به آن خواهرانی که مایل به بافتن بودند  قول آموزش و بافتن با "دومیل" بافتنی را دادند تا بتوانند در این طرح ملی و عقیدتی مشارکت کنند. حتی بعضی تقبل بافتن چند کلاه را کردند. خواهر "زهرتی" و یکی دیگر از خواهران  مسئولیت آموزش خواهران گروه تلگرامی فدک اهواز را که جمعی از بانوان عاشق اهلبیت و شهدا هستند به عهده گرفتند.

همه می خواستند به نوعی نام خود را در دفتر مدافعان حریم حرم حضرت بی بی زینب سلام الله علیه و دختر سه ساله اباعبدالله علیه السلام ثبت کنند و با عمل شان شعار «کلنا عباسک یا زینب» را به اثبات برسانند.

شور و اشتیاق وصف ناپذیری بین خواهران موج می زد، بیشتر آنها جوان بودند. از طرفی این برنامه تلاش و فعالیت خواهران بسیجی را در دوران دفاع مقدس در اذهان تداعی و برای نسل کنونی آسان و باورپذیرتر کرده بود.

به زودی کلاه ها آماده می شود. قرار شده هر بافنده از طرف خودش یک دلنوشته ای خطاب به رزمندگان مدافع حرم و دور از وطن بنویسد.

می دانم هر رج آن کلاه ها با دعاهای صادقانه خواهران بافنده برای سلامتی رزمندگان مدافع حرم به انتها رسیده است. من نیز با تمام وجود دعا می کنم قبل از اتمام بافتن این کلاه ها؛ تمام  دشمنان اسلام ،تکفیریها و داعشی های خونریز، به یاری خدا و رشادتهای فرزندان شجاع ایران اسلامی و جبهه مقاومت تحت فرماندهی آقا امام زمان (عج) به هلاکت رسیده باشند. آمین یارب العالمین .

گزارش و عکس: جعفری از اهواز

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi