شناسه خبر : 50123
شنبه 01 آبان 1395 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کرم از خود درخته!

آری دوستان عزیز! ما خوب انقلاب کردیم و جانانه از نظام دفاع کردیم؛ اما متاسفانه جلوی اختلاسگران بیت المال کم آوردیم طوری که آنها هر روز اختلاس می کنند و به کشور ضربه می زنند و اما ما کاری نمی کنیم.

معلم جانباز - مدتی است که اختلاس ها و حقوق های نجومی و ویژه خواری های عده ای معلوم الحال ذهن و افکار هم وطنان ما بخصوص جامعه ایثارگران را مشغول خود نموده است؛ ذهن و افکار ایثارگرانی که با خون خود و عزیزانشان باعث حفظ و اعتلای نظام اسلامی بودند مدهوش نموده و از خود می پرسند چه اتفاقی افتاده که آن همه ایثار وهمت این مردم در دهه 60 وآن فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتگی که برای خدمت، کسانی جان خود را با آگاهی تقدیم می کردند تا هموطن هایشان در رفاه باشند.

اما آن تفکر در بین بعضی ها هم اکنون تبدیل شده به ثروت اندوزی و چپاول و ویژه خواری و چه چیزهایی عوض شده که بعد 3دهه حالا نه تنها به فکر هموطن ها نیستند که اموال آنها را هم در قالب مدیران کشور غارت می کنند. فرق مدیران دهه 60 با مدیران دهه 90 در چیست؟ با کمی تفکر واندیشه سئوال های متعددی در ذهن ما نقش می بند از جمله اینکه مگر مدیران رده بالای کشور امروزی همان مدیران دهه 60 نیستند.

مگر مدیران امروزی فرزندان و نزدیکان و دست پرورده مدیران قبلی نیستند؟ در کدامین دانشگاه ها زیر نظر کدام اساتید اینگونه پرورش یافته اند که بجای اینکه سرنوشت و سرگذشت مردان شجاع و شهیدان میدان های مین را بخوانند و در انجام مسئولیتشان بکار ببرند متاسفانه برعکس عمل می کنند. اختلاس های میلیاردی از بیت المال و یا صندوق های ذخیره کارکنان خدوم و زحمت کش دولت و یا قراردادهای نفتی و پورسانت های شرکت های خارجی و حقوق های نجومی از بودجه دولت و رانت خواری در گرفتن وام های کم بهره و.....همگی نشان از این دارد که بعضی از مدیران امروزه برای مردم کار نمی کنند وهدفشان خدمت نیست و آنچه از جیب این ملت برای تحصیل از مدرسه تا دانشگاه هزینه شده حیف و میلی بیش نبوده است.

کسانی تربیت شده اند و وارد سیستم اقتصادی کشور شده اند که اگر آموزش داده شده اند ولی پرورش نیافته اند و علمی وتخصصی که جنبه پرورش روح وانسانیت اورا نادیده گرفته است امروز بلای جان مردم شده است گزینش مدیران براساس جناح سیاسی بدون لحاظ نمودن کارائی وتخصص وتعهد به مردم نتیجه ای بهتر از این نمی تواند داشته باشد الگوی مدیران ما باید شهدای همچون شهید باکری ها خرازی ها همت ها باشند که عاشق ایران و ایرانی بودند اما متاسفانه الگوی بعضی از مدیران ما نظام سرمایه داری غربی شده است. مدیران دهه شصتی در کارها به خداوند توکل می کردند اما بعصی از مدیران فعلی به کدخدا و مدیران دهه شصتی به امام رضاع دخیل می بستند ودر عملیات ها نتیجه می گرفتند اما بعضی از مدیران فعلی با گرین کارت و گرفتن دوتابعیتی به آمریکا دخیل می بندند.

خداوکیلی ما که خسته شدیم این قدر از اخبار و رسانه ها خبرهای اختلاس های میلیاردی می شنویم؛ بدتر آنکه به جای برخورد با متخلفان، مسئولین رده بالای مملکتی با ماست مالی کمک حال آنها می شوند، بجای اعدام و زندانی کردن کسی که به مردمش خیانت کرده او را ذخیره کشور می نامند و یا بجای استهزاء وزیر سئوال بردن، لغو ابلاغ می شوند. این داستان ها تا کی ادامه دارند خدا می داند. گناه ما مردم چیست که از فقر ونداری سفره هایمان خالیست وبا سیلی صورت خود را قرمز نگه می داریم اما از دولت ونظام حمایت می کنیم تا شاید دولت مردان ما بخود آیند وطومار دزدان و زیاده خواهان را برای همیشه ببندند.

آری دوستان عزیز! ما خوب انقلاب کردیم و جانانه از نظام دفاع کردیم؛ جلوی تمام کشورهای شرق و غرب ایستادیم، ضد انقلاب را مایوس کردیم، از نظر علمی پیشرفت های شگفت انگیزی کردیم، دنیای غرب را نگران کردیم و با تمام قدرت و همت خود کشوری مقتدر که حرف اول را در منطقه بزند شدیم اما متاسفانه جلوی اختلاسگران بیت المال کم آوردیم طوری که آنها هرروز اختلاس می کنند و به کشور ضربه می زنند و اما ما کاری نمی کنیم؛ چرا که ریشه آنها وصل است به حزب ها و جناح ها ومسئولین رده بالا. و اگر در جنگ اقتصادی با غرب کم بیاوریم و یا کم آوردیم باید بگوئیم که کرم درخت از خود درخت است و تنها راه علاج این کرم مزاحم، قطع شاخه پوسیده است ولا غیر.

موفق باشید سایه مقام معظم رهبری مستدام باد انشاالله

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
همه در خوابند ... عده اي هوشيار مملکت را مي دوشند ... براي جانبازان بودجه نيست ... بار مالي دارد .... بچه دوساله هم مي داند دو دو تا چهار ميشود...
سلام غارتگران بیت المال راهتر فتوای دزدی از بیتالمال را صادر می کنند و سایر مردم هم انگار کلاه بر سرشان رفته؟
باید مجازات شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi