شناسه خبر : 50128
دوشنبه 03 آبان 1395 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفت و گوی اختصاصی با رئیس فراکسیون شاهد مجلس درباره قانون جامع

طرح دو فوریتی دائمی شدن قانون ایثارگران تقدیم مجلس شد

نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با امضای طرح دوفوریتی و ارائه آن به هیئت رئیسه خواستار دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شدند.

فاش نیوز - نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با امضای طرح دوفوریتی و ارائه آن به هیئت رئیسه خواستار دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ما دو قانون در حوزه ایثارگران داریم که یکی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و دیگری قانون برنامه پنجم توسعه کشور است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که مجمع تشخیص مصلجت آن را تصویب کرده است در دوم دیماه سالجاری اعتبار قانونی آن تمام خواهد شد.

رئیس فراکسیون شاهد ادامه داد: قانون دیگری که در حوزه ایثارگران وجود دارد، احکام مذکور در برنامه پنجساله پنجم توسعه است که این قانون هم با اتمام زمان برنامه پنجم توسعه درپایان سالجاری به اتمام خواهد رسید.

عضو فراکسیون ایثارگران خاطرنشان کرد: بنا بر این اگر ما برای ادامه این دو قانون تدبیری نکنیم بعد از گذشت مهلت مقرر، دیگر قانونی نخواهیم داشت و با یک بحران جدی در حوزه ایثارگران مواجه خواهیم شد.

نماینده دوره های چهارم،پنجم،هفتم، هشتم و نهم مردم تویسرکان درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: این موضوع مهم را بارها از پشت تریبون مجلس گفته ام و هفته گذشته نیزکه با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ملاقات کردم موضوع را به ایشان گفتم و تاکید کردم که ممکن است در آینده با یک بحران و خلاء قانونی در کشورمواجه شویم.

مفتح افزود: ما برای اینکه این مشکل حل شود در برنامه پنجم توسعه، هم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تمدید کردیم و هم دراحکام برنامه پنجم که آورده بودیم تا تصویب شود لحاظ کردیم.

وی اضافه کرد: در بررسی لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) که برای رفع ایراد شورای نگهبان در رابطه با احکام دائمی بود نقطه نظرات خود را بیان کردم،چرا که بخش قابل توجهی از آن به ایثارگران پرداخته شده است.

مفتح ادامه داد: شورای نگهبان در ایرادی که به این مصوبه مجلس در حوزه ایثارگران در روز سه شنبه 27 مهرماه گرفت این موضوع را مطرح کرد که قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوبه مجمع تشخیص مصلحت است و مجلس نمی تواند ورود کند و بار مالی دارد.

نماینده ایثارگر مجلس دهم افزود: ما در کمیسیون برنامه و بودجه در این مورد بحث کردیم که چگونه آن را اصلاح کنیم و در نهایت چون در در لایحه احکام دائمی موارد دیگری داریم که باید زودتر اصلاح و عملیاتی شود پیشنهاد شد مجموعه احکام مربوط به ایثارگران را از اصلاحیه احکام دائمی خارج و حذف و به عنوان یک طرح دو فوریتی به مجلس ارائه کنیم.

 

طرح دوفوریتی قانون دائمی ایثارگران با 15 امضاء

رئیس فراکسیون فرزندان شاهد در ادامه سخنان خود در مورد راهکار ارائه شده از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 15 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این طزخ را امضاء کرده اند.

فرزند شهید مفتح تصریح کرد: در صحبت هایی که با آقای دکتر لاریجانی داشتم نظرشان این بود که ما احکام مربوط به ایثارگران را در لایحه برنامه پنجم بیاوریم چرا که در داخل برنامه شورای نگهبان ایراد اصل 175 را نخواهد گرفت.

رئیس فراکسیون فرزندان شاهد در مجلس دهم تصریح کرد: این دو موضوع الان مطرح است و براساس این رویه در مورد حذف بندهای ب، ت و ث ماده 3در جلسه روز دوشنبه 26مهرماه در کمیسیون برنامه و بودجه این تصمیم  اتخاذ شد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دو روش برای این موضوع داشتیم که عبارت از ارائه طرح دوفوریتی و یا اینکه آن را در برنامه بگنجانیم  وهمانطوری که اقای لاریجانی در مجلس صحبت کردند قرار شد این موضوع در برنامه ششم گنجانده شود.

نماینده ایثارگر مجلس دهم افزود: در واقع ما با ازائه این طرح دوفوریتی در اجرا محکم کاری خواهیم کرد تا قانون ایثارگران دائمی شود چرا که در غیر این صورت در برنامه ششم توسعه پنجساله خواهد بود.

مفتح تاکید کرد: اگر طرح دوفوریتی تبدیل به قانون شود دائمی خواهد شد و ما علاقمندیم مجلس ان را تصویب کند اگر چه در طرح دوفوریتی ممکن است یک ایراد قانونی وجود داشته باشد و آن بار مالی است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم خاطرنشان کرد: ازرئیس بنیاد شهید انتظار داریم که این طرح را در دولت مطرح و نظر دولت را تامین کند تا دولت بارمالی خدماتی که می خواهد به ایثارگران ارائه دهد را تقبل کند تا شورای نگهبان از این بابت ایرادی نگیرد.

نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این اتفاق بیفتد قانون دائمی خواهد شد و دیگر مدت زمان آن پنجساله نخواهد بود و ما به طور دائمی قانونی برای ایثارگران خواهیم داشت.

نماینده مردم همدان در پایان درخصوص زمان مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس اظهار داشت: ما این طرح را امضاء و به هیئت رئیسه ارائه کردیم اما زمان رسیدگی به آن در صحن علنی را نمی دانیم.

گفتنی است بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در صورت اعلام وصول طرح دوفوریتی، هیئت رئیسه موظف است آن را خارج از دستور در صحن علنی مطرح کند.

لازم به ذکر است درصورت تصویب دو فوریت طرح از سوی نمایندگان مجلس ،کلیات آن در همان جلسه مورد بجث و بررسی قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام
با تشكر از شما نمايندگان ايثارگر ياداوري ميشود با توجه به اينكه فرزندان جانبازان زير ٢٥ درصد در قانون جامع امتياز ي ندار ند لذا خواهشمند است حداقل امتياز استفاده فرزندان جانبازان زير ٢٥ درصد از سهميه ايثارگران در كنكور ٩٦ به قانون جامع اضافه گردد.با تشكرمجدد.
ممنون مفتح عزیز، نگذارید بازماندگان شهدا و رزمنگان و جانبازان پایمال شوند. دعای خیر پشت سرتان.
ضمن عرض سلام سوالم ازآقاى مفتح اين است درعرض چند دوره كه درمجلس بوديد چه امتيازاتى وتسهيلاتى رابر رزمندگان جبهه ديده وجانبازان زير٢٥/هاتصويب واجرا نموده ايد هرچه ماده وقانون تصويب و اجرا گرديده، فقط شامل حال عدهاى شده؛ از جمله: ازتسهلات دانشگاهى گرفته تا ماده ٥١ وغير... ما جبهه ديده هاى حقيقى وزير٢٥/ هااز خيرش گذشتيم هرچه خواستيد وصلاح دانستيد كه براى نفح خودتان باشد؛ به تصويب برسانيدو اجرايش كنيد؛ ما هم خدايى داريم / ياحق
رزمندگان دفاع مقدس را از قانون حذف کردید .
و جانبازان ۵ درصد را هم که از ایثارگری و حقوق محروم کردی .
پس بگویید قانون جامع دور از دفاع مقدس .
بچه های جبهه و جنگ را هم بفرستید گدایی .
خوش بحال رانت خوران و نجومی بگیران .
جناب مفتح چرا فرزندجانباز۲۵ درصد ازپرداخت شهریه دانشگاه معاف است اما خود جانباز زیر ۲۵ درصد معاف نیست ؟ کدامیک درجنگ ویرانگر شرکت کرده وروح وروان وجسمش آسیب دیده ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الحسود لايسود ...حسود هرگز سودي نمي برد ... عزيزان دعا کنيد اين قانون تصويب بشود و شامل همه ايثارگران بشود... انشالله
زیر بیست پنج درصد جانباز حساب نمی شود خدا به ما کمک کند این افراد کاری نمی کنند به مرگ می گیرند که به تب راضی شوید
این اقا نگران چیست ؟پدر بیامورز مارا قیمه قیمه کردید چی از جان ما می خواهید ؟چرا کار ما را درست نمی کنید انصاف ندارید خدا از کسانی که این طور عمل می کنند نمی گذرد
با سلام کمی بفکر خانواده های این عزیزان باشید مگر گناه کرده جانباز زیر بیست و پنج درصد اقایان شما حالا تشریف ببرید موصل یا حلب تا انشائالله یک بیست درصد قسمتتون بشه تا درد بکشید از درد کشیده خبر ندارید
سلام اقای دارینی عزیزهمشهری وهمسنگردیروزخسته نباشی دلاور....مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهادرکل28سال استکه ازیادهارفته ایم چرانمیدانم برای چی بازهم نمیدانم خدابانی کارش راذلیل ومفلص کندایشاالله.
دوستان سلام قانون جامع وقتی جامع هست که حقوق تمام جانبازان و رزمندگان را در بر بگیرد قانون جامع با (حذف کلمه 25 درصد ) وآوردن کلمه ( ورزمندگان ) قانون جامع میشود خواهش میکنم فقط حذف کلمه 25 درصد وآوردن رزمندگان را باحجم گسترده در سایت ها وکانالها به مسوولین پیشنهاد دهید تا انشاالله مشکل تمام ایثارگران بر طرف شود الان بهترین موقع هستش برادران عزیز
تشکر از حامیان ایثارگران
اقای مفتح جانبازان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی شاغل از مزایای ماده 103 قانون خدمات کشوری برخودار نمایید
واااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییحححححححححححسسسسسسسننننن
جلبه خوب سر کارمان گذاشتن
لطفا به فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج درصد در سهمیه کنکور حقی قائل بشوید این که دیگه باز مالی ندارد با تشکر
ایا سهمیه کنکور فرزندان شاهد حذف شده ایا این حقیقت داره کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم
همه ی این گفته هادرحدحرف می باشد واستفاده ابزاری ازایثارگران بخصوص رزمندگان که27سال است که چشم انتظارمعجزه مسولین هستندبخداقسم هیچ اداره ای مثل بنیادوسپاه هرج ومرج نیست چراچون همه ادارات به نیروهایش عیدی داد بجزسپاه که همان کمک معیشت راکه ماهانه میدادند150هزارتومان هم بجای عیدی دراسفند ماه ازما بیچاره هاکم کردندروچه حسابی دارنداینچنین بارزمندگان رقتارمیکنندچون مال ماکمک معیشت است حقوق نیست هرموقع که دلشان بخواهد قطع و یاکم میکنند.خداوندجزای تمام کسانیکه درپامال کردندحق رزمندگان دخیل هستندرابزودی زودبدهدایشاالله رزمنده ای که بالای20سال استکه دارم انواع قرصهای اعصاب وروان رامصرف میکنم آن هم آزادوبالای یک سال استکه بدلیل نداشتن اعضصاب نمیتوانم سرکاربروم چه کسی جواب زن و 3تابچه من رامیدهد که هرسه به مدرسه میروند آیا درست است بجای عیدی150 هزارتومان از حق چندرقازمان کم کنند چه کسی سوختن و ساختن بالای27سال مارزمندگان رامیدهد؟آیاسزاواراست که با مافراموش شدگان اینچنین رفتارشود؟آیاباگذشت27سال ازجنگ حق مارزمندگان این است؟چرادارندحق وحقوق ماراپامال میکنند؟ چراعیدی مارزمندگان رابالا کشیدند؟ یاعلی
با تشکر ویژه ازتلاش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درجهت حل معضلات جانبازان معظم . خواهشمنداست نسبت به لحاظ نمودن سهمیه کنکور برای فرزندان جانباز زیر ۲۵ درصد برای کنکور سال ۹۶ اقدام نمایید .
امان از این بار مالی وامان از دل جانبازان
جنگ که شروع شد همه پابه پای هم برای دفاع از خاک و ناموسشان به جبهه های جنگ رفتن ولی خوب به دست تقدیر الهی یکی شهید میشه و دیگری اسیر.یکی جانباز بالای 25 درصد و دیگری جانباز زیر 25 درصد. این وسط کسان دیگری هستند که نه شهید میشن نه اسیر و نه جانباز. به خواست خدا سالم میمونن و یه اسم رزمنده خشک و خالی رو با خودشون یدک میکشن بدون هیچ حقوقی. این واقعاً انصاف نیست که به سایرین برسن و این دسته رو فراموش کنن.
دوست عزیزانصاف که اصلا نیست بمانداین یک نوخیانت است مثل نژادپرستی چراچون اکثرنمایندگانی مجلس ایثارگروجانبازبالای50درصدهستندوهمیشه خدابنفع خودلایحه مینویسندوتصویب میکنندبدون کم وکاست همینطورکه گفتم است هیچ هم شک نکن اگرغیرازاین بوداول ازهمه رزمندگان بودنداسم های بعدی ازدل همین رزمنده بلندشدچرابایدظلم به این اندازه به قشرازیادهارفته بشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب مسولین ضدرزمنده
جناب آقای مفتح اگر واقعا برای ایثار گران می خواهید کاری انجام دهید کافیست فقط درصد واستثنا بودن رزمندکان در قانون جامع را حذف کنید نه ما عمر نوح داریم ونه شما همیشه نماینده خداوند نگهدار همه مسئولین وظیفه شناس باشد
این مملکت فقط برای نجومی بگیره واختلاسگران است رزمنده که ناجی ایران شده اصلا وابدا در حساب وکتاب نیس برادر عزیز.....مگر چند تا ازرزمنده ها فرزند دانشجودارن که بارمالی ایجاد کنه ..آیا بارمالی اینست یا رانت ..اختلاس...یا.....
تمام اونهایی که جانباز اسیر و شهید هستند اول رزمنده بوده اند رزمندگان گناه کردن که در جبهه مردانه جنگیدن و مجروحین را انتقال دادن به عقب و خودشان تو جبهه رو خالی نکرده اند
سلام ساقی عزیزآیاآدرس ی ازمسولین امرکه دستشون بازاست ومیتوانندتجدیدنظررابه دولت وجلس پیشنهادکنندواین لایحه راتارزمندگان هم درش دیده نشدن رابه بنده بدهی تامن رزمنده شخصابه ایشان نامه بگذارم ودلیل اینهمه ظلم راازش جویاباشم؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم من درمانده راراهنمایی کنیدبه پیربه پیغمبرزندگیم نزدیک است مثل چندوقت پیش که میخواست متلاشی بشه متلاشی میشودنمیدانم آقای ساقی یادت است که جنابعالی زنگ زدی ومن رادلداری دادی وفامیل هم همچنین واین تفاق که همیشه پشتم رامیلرزاندرانگذاشتندبرای همیشه متلاشی بشود؟الان هم درهمان سایزاماباابعادبزرگتردرزندگیم شکل گرفته ونزدیک است که نورچشمانم وخانواده ام ازهم کسسته بشوندیاعلی درمانمان کن تابیشترازین ضربه نخوردیم درمان درمان درمان شبی بدی است برایم واین شب راتامرگ ازیادنخواهم برد/چون مسولین ازداخل زندگیمان که خبرندارندکه مارزمندگان دردمندزندگانی میکنیم یازندمانی بالجبارجواب درمان دردم
با عرض سلام از پیگیری شما عزیزان کمال تشکر را داریم اما اگر شورای نگهبان ایراد بگیرد دیگه راه حلی نیست اینطور که ما دیدیم زحمات مجلس نهم و دهم فقط با ایراد شورای نگهبان بر باد رفت خواهشا اگر قانونی را تصویب میکنید به این نکته توجه کنید که چگونه شورای نگهبان را راضی میکنید
همزمان با این اصلاحات که نمایندگان ایثارگرانبجای پیگیری و رفع اشکال تصمیم به حذف گرفته اند ، قانون کاهش ساعت کار بانوان نیز از سوی شورای نگهبان رد شده بود ولی با همت سرکار خانم دکتر جلو دار زاده این قانون مجددا طرح و تصویب و ابلاغ شد بنابراین یک خداقوت به این نماینده محترم و پر توان مجلس می گوییم .
با سلام قانون جامع وقتی جامع هست که حقوق تمام ایثارگران شامل آزادگان وجانبازان و رزمندگان را با جمع امتیازات ایثارگری در نظر بگیرد و امتیازات شامل حال همه ایثارگران براساس جمع امتیاز ایثارگری بشود بطور مثال رزمنده ای که سابقه شش ماه حضور در جبهه را دارد وجانباز بیست درصد نیز هست با جانبازی که بیست و پنج درصد و سابقه چند روزه در جنگ رادارد همتراز ارزیابی بشود واز کلیه امتیازات بطور یکسان برخورداربشوند ودرکل برخورداری از امتیازات و تخفیفات و ورود به دانشگاه یا معافیت از سربازی برای ایثارگران با امتیاز بالا به نسبت امتیاز بیشتر و کسانی که از امتیاز پایینتری قرار دارند کمتر در نظر گرفته شود حداقل تفاوتی بین این افراد و افراد جامعه که ایثار کردند و سلامتی شان را در راه وطن از دست داده اند باشد نه اینکه خدمت به ایثارگری با بیست درصد از کارافتادگی وچندین سال حضور داوطلبانه در جنگ وسایر صحنه های انقلاب به یکباره قطع شود عین ظلم است امیدوارم همه عزیزان از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای مسئول موفق باشند
آقای مفتح نماینده محترم لطفا اگر مجلس عزیز می خواهد به جانبازان وایثارگران حقوقی پرداخت شود آنهم بعد ازسالها خاطرنشان کنید که این کار بدون کلمه ای به نام معسر باشدچون این کلمه باعث میشود حقوق ایثرگران ضایع گردد
سلام محض رضای خدا اول تکلیف تبصره 2 ماده 39 را مشخص فرمایید بعد دایمی فرمایید
نمایندگان محترم عاجزانه تمنا داریم به برداشتهای متفاوت بنیاد شهید ازاین تبصره خاتمه دهید به کی فریاد کنیم به فریادمان برسد 30 سال گذشت پس چه وقت این قانون شفاف میشود
اگر درخواست ما خلاف است نمایندگان نظر بدهند تا خیال ما هم راحت شود
ممنون
برخی فقط نام مسلمانی رایدک میگشند والا حق رزمندگان را پایمال نمیکردن
باسلام
جناب نماینده اگرخواهان کمک به جانبازان هستید باید همه جانبازان به نسبت آسیب دیدگی از حقوق برخوردار شوند چه شاغل باشند چه میلیون ها در ماه درآمد داشته باشند
هرجانبازی حق دارد بابت آسیب دیدگی جسمی که متحمل شده است حقوق بگیرد حالا جانبازی تلاش میکند کار هم میکند چه ربطی به آسیب دیدگی دارد
چرا باید به جرم اینکه منزوی نشده ودرجامعه حضور فعال دارد از حقوقی که قانون گذار مقرر داشته محروم شود مسیولین بجای اینکه زمینه حضور درجامعه برای جانبازان فراهم نمایند آنها را تنبیه میکنند اگر جانبازی در دستگاهی کار کند ازحقوق ایثارگری محرومش میکنند خدایی کجای این عمل باعقل ومنطق سازگار است
جناب آقای مفتح تمنا دارم کمی بهع این مهم فکرکنید بیش از سی سال است ازحقوق قانونی صرفا به دلیل اینکه عده ای برداشت متفاوت وغلط ازقانون دارند محروم شده ایم
اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 باطر چه بود چرا برخی بوردار وبرای آنها قانونی است اما برای عده ای خلاف قانون است
تمنای پیگیری ذارم
باسلام
اگر مقدور هست لطفا تلفن آقای مفتح را به اینجانب بدهید
جناب ساقی ممنونم اگر مرحمت فرمایید
برادر خضری با سلام
با تشکر از توجه شما
شماره تماسی از جناب مفتح در دسترس سایت نیست
با سپاس
منکه سواد دورست حسابی ندارم چون انموقع که باید سرکلاس درس میبودم سن 14سالگی به جنگ کفار رفتم و22سالگی برگشتم با سه بار مجروع شدن وتنی بیمار گوش های کر وچشمانی نابینا حالا اقایان به خودشان چگونه اجازه میدن ولا تو همین دنیا جواب پس خواهند داد حق من خوردن نداره مستاجر با چنگ دندان بچه ها بزرگ کردم یکی میاد از سادگی ما تمام زندگی مان را از کف میبرد ویک لبتاب میده ریس شورا حلاختلاف اندیشه وانبار خونهم خالی میکند یکی میاد من سند دارم بخدا قسم به کی پناه ببرم اگر بریم تو یک بیابان زندگی کنم خوبه من فداکاری را از تو کتاب فارسی دهقان فداکار خواندم وبس
این آقایانی که در کمسیونند درپیشگله خدا جوابگو هستن ...فمن یعمل مثقال ذره شرایره
با سلام خواهش منده است مسولین محترم از قانون جدید جانبازان زیر ۲۵ درصد مجلس که تصویب کرده است تبدیل ب قانون و ب وزارت خانه ها با بخش نامه صادر گردد
سال نو همتون مبارک
سلام به همه دوستانی که کارشون این شده که هر روز بیان سایتای خبری رو چک بکنن که شاید خبری برسه..
مطمعن باشین هیچ کسی دلش به حال ما نمیسوزه... خودمون باید کارایی که میتونیم بکنیم...
کارهایی که به نظر من میتونه نتیجه داشته باشه :
1- ارسال نامه به دفتر آقا (http://www.leader.ir ( با توجه به این که فرمانده کل قوا هستن.
2- شکایت از نحوه اجرای قانون توسط ستاد کل در سایت مجلس (http://www.parliran.ir/majles/fa/contactus ) و درخواست رسیدگی سریع.
3- پیامک و درخواست از شبکه ها و برنامه های پیگیر خبری برای شکستن سکوت رسانه ای موضوع.
سربازایی که مشغول خدمت اند و فکر میکنن این معافیت ها تا پایان خدمت بهشون نمیرسه، کسایی که 25 و 24 امتیاز و کمتر دارند و با این وضعیت معلوم نیست کی بهشون برسه...بیاید با هم کاری بکنیم که صدامون شنیده بشه و خودمون خبر خوبی که منتظرشیم رو درست کنیم
یا علی
این طرح واقعا عالیه...همه میتوپن ب حقشون برسن ممنون از ارایه این طرح...ایشالا بزودی اجراش کنین
من 14 ساله بودم یک سال بردن منو جبهه بعداز جبهه مدام بیمارستان بودم اعصاب وروان قلب که 3 بار عمل کردم استخوان لگنم سیاه شده نمی تونم راه برم هیچ کاری برای رزمندگان نکردن من که راضی نیستم
از کلیه جامعه ایثارگی وجانبازان مظلوم عاجزانه تقاضامندیم هرکه در هر شهرستانی که هست از الان تبلیغات خود را شروع کنید علیه بی کفایتی نمایندگان مجلس نهم که واقعا یا وکیل الدوله بودند یا منفعت طلب واقعا یک سال است بیمه تکمیلی جانبازان را دولت حسن کلید ساز ونوبخت فئودال مرفه بی درد قطع کرده اند واین انسانهای مظلوم که شب و روز از درد به خودشان میپیچند نماینده ای جیک نزد بیایید جانبازان عزیز شما همان زاهدان شب وشیران روز دفاع مقدس هستید با تمام وجود با شهامت وشجاعت خیانت منفعت طلبی وعافیت طلبی مجلس نهم را به اطلاع مردم برسانید و نشان دهید که توانمند واثر گذار در جامعه می باشید نشان دهید که ما هنوز زنده از آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست نشان دهید که ما هنوز رزمنده ایم وزنده ایم وعرصه را با این نمایندگان مرفه وننفعت طلب وعافیت طلب تنگ کنیم و ان شاءالله خط بطلان بر منفعت طلبان و عافیت طلبان بکشیم
آقایان نمایندگان بی درد و رفا طلب ! شما با خون ماها به اریکه قدرت رسیدید و گر نه امثال صدام ها شما ها را به زباله دان می ریختند و آتش می زدند. آقای نوبخت فئودال که جسمت در ایران و روحت در اروپا پرواز می کند بترسید از شیران روز و زاهدان شب که شاید مثل عقابی پرواز کنند و شماها را به چنگال خشم خود بگیرند و نابودتان کنند. ما به درد خود می پیچیم و کسی به فکر درمان ما نیست. ما جانبازان بازنشسته را به آغوش بنیاد برگردانید تا شاید آرام بگیریم 4921
باسلام و عرض ادب بنده برادرشهیدهستم و نزدیک به 13سال در فرمانداری سابقه خدمت داشته ولی همچنان بدون قرارداد.خواهش میکنم رحمی کنید.بعدازعمری خدمت همچنان ناامید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi