شناسه خبر : 50137
شنبه 01 آبان 1395 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد میتواند کارها بکند اما...

ناشناس- مصوبه پیشنهادی :
 بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است کلیه جانبازان زیر 25% فاقد شغل و پوشش بیمه‌ای که حالت اشتغال نمی باشند را تحت پوشش بیمه اجباری بازنشستگی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی قرار داده و صددرصد (100%) حق بیمه مربوطه را تأمین و از تاریخ مجروحیت پرداخت کند.

توجیهات و دلایل:

- هم اکنون سالیان سال است که پرداخت صد در صد حق بیمه بازنشستگی جانبازان زیر25% شاغل نیز به عهده دولت بوده و لذا عادلانه این است که در مورد جانبازان فاقد شغل نیز این موضوع محقق گردد.


- جانبازان به دلیل انکه از نظر شرع اسلام سرپرست خانواده محسوب می شوند لذا ارائه حداقل تسهیلات برای این قشر فراموش شده در اولویت بسیار بالاتری نسبت به وابستگان به ایثارگران قرار دارد.

- هم اکنون جانبازان زیادی هستند که به دلیل کهولت سن و آسیب های ناشی از جانبازی توان کار کردن نداشته و یا دارای مشاغل کاذب هستند که پوشش بیمه ای ندارد.

 بنیاد به راحتی می توان با حفظ عزت و کرامت ایثارگران این موضوع مهم را اجرایی کند و با یک تفاهم نامه ساده با سازمان تامین اجتماعی حداقل حقوق را برای جانبازان زیر 25% برقرار نماید.
نتیجه این مصوبه در آینده :

- همه جانبازان زیر 25% نیز می توانند در کهولت سن و پس از احراز شرایط بازنشستگی حداقل حقوق را دریافت نمایند و شرمنده خانواده هایشان نباشند .
از طرف جانبازان زیر25%

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام لطفا جانبازان زیر ۲۵درصد ارتش را که میخواستند بعد از خدمت به رویاهایشان تحقق داده و زندگی آبرومندانه برای خود تشکیل بدهند ولی معلول اعصاب و روان کردید و بیمه و حقوق ندارند وگوشه خانه اجاره ای کلنگی افتاده اند را درک کنید3499
جانباز 20 درصد هزينه شهريه دانشگاه را نداشته و ترک تحصيل کرده ... ايا عدالت است که نه خودش و نه فرزندانش نتواند از تسهيلات دانشگاه استفاده نمايد ... مسئولين حقوقي که ميگيريد بايد حلال باشد... اين بي عدالتي يعني دزدي ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi