شناسه خبر : 50139
سه شنبه 04 آبان 1395 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس:فراکسیون ایثارگران باید پیگیر امور جامعه هدف باشد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فراکسیون ایثارگران به دنبال پیگیری مطالبات جامعه هدف است.

فاش نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فراکسیون ایثارگران به دنبال پیگیری مطالبات جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه ایثارگری در سطح کشور و استانها با موضوعات عدیده ای که پیرامونش وجود دارد درگیر است و دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود:ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مراجعات زیادی از سوی جامعه هدف روبرو هستیم و در بسیاری از موارد، آنها برای طرح ها و مسائل مختلف به ما مراجعه و به مجلس ارجاع می دهند.

عضو فراکسیون ایثارگران خاطرنشان کرد: حتی بعضی از کسانی که کارمند سازمان های ایثارگری مانند بنیادشهید هستند به ما مراجعاتی دارند و مجلس بر اساس وظیفه خود باید پیگیر امور آنها باشد.

نماینده مجلس دهم تصریح کرد: نمایندگان مجلس تا آنجایی که می توانند باید پیگیر مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران در حوزه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و رفع مشکلات جامعه هدف باشند.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی ادامه داد: فراکسیون ایثارگران در این راستا می تواند مطالبات جامعه هدف را پیگیری و ساماندهی کند و در کارهای تقنینی خود مد نظر قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف نمایندگان از عضویت در فراکسیون ایثارگران تسهیل درامورکاری ،رفاهی و حمایت از جامعه هدف است، به عنوان یک نماینده در مجلس دهم به منظور حمایت و تسهیل امور جامعه هدف که جامعه ایثارگری است به این فراکسیون پیوستم.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اضافه کرد: در این فراکسیون حتی نمایندگانی عضویت دارند که اگر چه ایثارگر نیستند اما با هدف خدمت به جامعه هدف به عضویت آن در آمده اند.

وی تصریح کرد، هدف ما یکی است و تلاش بر این است تا سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به این قشر از جامعه بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

حسین زاده نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما جانبازانی را در جامعه سراغ داریم که دردوران دفاع مقدس در جبهه و جنگ بسیار فعال بوده اند ولی در حال حاضر در شرایط خوبی نیستند و به این موضوع در جامعه انتقاداتی وارد است.

وی ادامه داد: این قشر از جامعه نباید احساس کند که فراموش شده است و این حس در آن بوجود بیاید که امورات آنها پیگیری نمی شود، ضمن اینکه آنها نباید احساس کنند که با انبوهی از مشکلات روبرو هستند و کسی آن ها را نمی بیند و صدای شان را نمی شنود.

وی تاکید کرد: هدف فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران است و ما باید در فراکسیون پاسخگوی مطالبات آنها باشیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: باید برنامه و طرح های مدونی برای رفع مشکلات ایثارگران و بخصوص جانبازان تهیه و تدوین شود. هر چقدر که ما برخوردمان به عنوان نماینده با جامعه ایثارگری، برخوردی در شان آنها و بالاترباشد جامعه ما هم به همان اندازه در شرایط بحرانی این احساس حق شناسی را می بیند و برای شرایط خاص و ویژه آینده برای ایثارگری  و فداکاری در راه وطن آماده تر می شود. ما باید این موضوع را به جد مدنظر قرار بدهیم و بر سازمان هایی که قانون گریزی دارند نظارت و موارد را اصلاح و پیگیری کنیم.

وی در پایان تاکیدکرد: خواهش من از دوستان این است که موارد و موضوعاتی را که سراغ دارند به ما ارجاع بدهند تا به عنوان نماینده ملت آنها را پیگیری کنیم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام بازار نطق دوستان داغ است محل خوبی برای مانور به خدا قسم اگر فریب کاری باشد ما جز حضرت زهرا کسی را نداریم .یا علی مدد
با تشکر در اجرای ماده 51چه فرقی بین فرزندان شهید بیکار وبازنشسته وشاغل می باشد بازنشسته
ندای رزمندگان راازهمین رسانه پیگیری فرمایید جناب آقای حسین زاده عزیز
اگر ایثارگر هستید همه مشکلات رامیدانید نمی خواهی از کسی بپرسید کوه مشکلات ایثارگران را همه دنیا می بیند شما نمیبینید
سلام نماینده عزیز،
پیشنهاد....... درمجلس ستادی تشکیل دهید و رنجنامه ایثارگران را در سایت فاش نیوز مطالعه فرمایند. از ابتدا تشکیل سایت تا کنون بعد ظالم و مظلوم معلوم میشود.
سلام اقای حسین زادە خواهشن بە دادجانبازان زیر۲۵برسیدحقشان پایمال شدە بە همکاران محترمتان نیزبگویید
سلام وعرض ادب تقاضامندیم فوق العاده 25درصد ماده 51 به جانبازان باز نشسته پیگیری کنید که پرداخت شود
سلام بز نمایندگان عزیز وجناب آقای حسین زاده نماینده مردم شریف نقده واشنویه حامی ایثار گران
سلام امروزسه شنبه نشسته بودم خونه اخبارساعت13ازشبکه خبرگوش میدادم خبرنگارپارلمان گزارش ازمجلس میدادنوبت رسید به ایثارگران فکرکنم خبرنگارخودش هم خجالت میکشیدبا کمال متاسف خبرنگارگفت مجلس چندساعته کش ومش مجلس نتونسد برای توسعه خدمات رسانی به ایثارگران برنامه ششم کاری بکندچون نه بنیادنه دولت هیچ برنامه ای به مجلس نداده بودن برنامه پنچم هم درسوم دی ازمایشی بودتمام میشودبعدازان ایثارگران هیچ قانونی ندارن یعنی خداحافظ ایثارگریعنی خداحافظ انقلاب یعنی سلام برمستکبردراول انقلاب وجنگ چه فکرمیکردیم چه شد یادم هست خیلی بچه بودم یکی از روستاهای دور افتاده ای زندگی میکردیم که الان19شهیدهم داردخونه هاروزنه ای به پشت بام داشتندهواهم بسیار سرد میشد بگذریم مادرم همیشه میگفت اگرشلوغ کنیدیا این کاران کار را نکنید از این روزنه لولو میاد میخوره امامن همیشه اروزم بودبزرگ بشم برم پشت بام ان لولویا غول را بکشم یواش یواش بزرگ شدم دیدم اینها همش برای ترساندن مابوده تا شلوغ نکنیم باابنکه فهمیدم همش دروغ است اماهمیشه میگفتم کاش راستکی بود تابا ان غول جنگ میکردم اینکه جنگ شروع شدچندین باررفتم گفتندتوبچه نمیشه شناسنامه ام3سال ازسن قانونیم بزرگتربود اماقدم خیلی کوچک بودبلاخره درسال64سعادت حضوردرجنگ رایافتم سرتان را درد نیارم اما لولو ان زمان الان هم هست اما الان دشمن نامریی هست ان هم امریکا این امریکا اینقدربزرگ کردیم من هم فکرمیکردم بزرگه امادر مناظره دو نامزدفهمیدم اینهاهمان گاوچرانی بیش نیستندما هستیم که اینهارا بزرگ کردیم اما مسئولین محترم کشوری بااین غول سرگرم شدن از غولهای داخلی که هر روزهرساعت این ملت را می بلعندقافل شدن اینقدر بلانسبت غولهای ادم نما قاطی این عزیزان مسيولین شده که اگرمبارزه کنیم چندین سال طول میکشد هیچ دیواری کوتاتراز دیوار ایثارگران نیست چون فکرمیکننداین عزیزان سربارهستن متاسفانه مسيولان ماپشت سفره های رنگین خودشان قایم شدن نمیدانندیک جانبازی که روی ویلچراست یاجانبازی که با هوای مصنوعی نفس میکشدبعلاوه شرمندگی اززن و بچه یعنی چه یک لحظه فکرکنیم ببینیم برای چه انقلاب کردیم باچه شعاری انقلاب کردیم باشعارمرگ بر مستکبر اما این شعار تبدیل شد به مرگ برمستعضف این دیگه شعارنمیخواد خودش به مرگش راضیه میخوام ازمجلسیهای محترم بپرسم ایاسامان دادن یک قانون سخته باجنگ کردن باتمام دنیا بادست خالی اما ان قهرمانان ان جنگ را رشادت وسرفرازی به پایان رساندن امایک قانون را30ساله نتونستن سرانجام برسانند اول خدا ازبرکت همین جنگ یکی بیست تاخونه داره یکی هم مستاجرچشمش به دست صاحب خونه هست ببینه امسال بیرونش میکنه یانه اینه مرگ برمستکبربخدا اینهارا نه جایی خوندم نه شنیدم با چشمام دارم می بینم چون در پایین پایین شهرمقدس قم زندگی میکنم ای اقایی که پولدارشدی ازبیت المال بعد میگی من زرنگم اما این را بدان ان ویلچرنشین روزگاری صدتایی تورا به جیبش میگذاشت وازخدامیترسید
به رنجی که در 28سال اخیر رزمندگان مظلوم کشیدن وتبعیض فاحشی که در بین ایثارگران قائل شدید اصلاح بفرمائید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi