شناسه خبر : 50140
شنبه 01 آبان 1395 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرم بر مسئولین بی مسئولیت!

حسین افسری- درود بر خانواده معزز شاهد و جانبازان محترم 8 سال جنگ ....
 آواری که بعد از جنگ در خانه و کاشانه ایثارگران ورود پیدا کرده است

 و این آوار خانه خراب کن اول هم از خانه افرادی شروع گردیده که جانشان را فدای همین انقلابی کرده اند که آقایان سنگش را بر سینه می زنند و از نام همین انقلاب سرمایه هایی به جیب زده اند بی حساب و کتاب ...
شرمتان باد --شرمتان باد -- شرمتان باد --

 چگونه اینقدر وقیحانه پشت تریبون می آیید و سخنانی را بر زبان می رانید که هچکدامش جامع عمل پوشیده نمی شود؟... باز هم شرمتان باد. خجالت نمی کشید از این همه دلواپسی های این عزیزان ایثارگر و از شرمنده بودن ایثارگران نزد خانواده هایشان؟ چگونه میتوانید شب سر بر بالین بگذارید و با آرامش بخوابید در حالی که اربابان شما یعنی همین رزمندگان محترم و عزیز از وضعیت خراب اقتصادی نالان هستند؟!
اما شما خیره سران اختلاسگر چنان بر سر تقسیم اموال این ملت بجان هم افتاده اید و هیچ توجه ای به حال زندگی این مردم ندارید مگر ما چه گناهی مرتکب شده ایم؟ که با خلوص نیت به شما چپاولگران اعتماد کردیم ...
بترسید. از خشم مردم بترسید. از روزی که همان ایثارگرانی که به شما جاه و مقام داده اند، خشمگین شوند. وای بر شما دزدان بی آبرو...
چرا باید برادر عزیز ایثارگر ما برای ترمیم دندان فرزندش پولی نداشته باشد و زیبایی صورت دختر بیست ساله خود را فدای خود خواهی های شما کند ....و آن دختر معصوم تا آخر عمرش چهره زیبای خود را از دست بدهد بخاطرنبودن مبلغ ناچیزی که نداشته است هزینه کند؟ ...
باز هم شرم بر شما باد ....
خانواده معظم شاهد و جانبازان عزیز! ظاهرا اینجور که پیداست غیرت از وجود برخی آقایان پر بسته و به دیاری دیگر پر کشیده است ..
 دوستان عزیز که من را از سال های قبل می شناسید، حتما یادتان هست سال گذشته اینجانب با خبرنگار محترم فاش نیوز روز ولادت امام رضا مصاحبه ای انجام دادم و در مصاحبه ام اعتراضی نسبت به کاهش درصد و یا ثابت بودن درصد جانبازان اشاره ای داشتم و خبرنگار محبوب و دوست داشتنی فاش نیوز (شهید گمنام ) لطف کردند و بر صفحه سایت به تصویر کشیدند. اما چه شد؟ من را برای کمیسیون پزشکی خواستند و با اینکه بدنم و اعصاب و روانم بر اثر گذشتن از جوانی به آستانه پیری که خرابتر هم شده ام قبلا بیست 20درصد بودم و آقایان زحمت کشیدند و پس از آزمایشات و معاینات مجددا همان بیس20درصد را تایید کردند، یعنی عملا هیچ و هیچ!
بنیاد یک سازمان خود فروخته ای بیش نیست و جز ظلم به آرمان های جانبازان کار دیگری نمی کند و تقریبا" اکثر خانواده های ایثارگران نگرانند ..
چرا در چنین سازمان مقدسی باید اختلاس انجام شود و چرا قوه قضاییه اقدامی جهت شفاف سازی خانواده محترم شهیدان و جانبازان انجام نمی دهد تا همه بدانند یک سازمان معتبری مثل قوه قضاییه پشتیبانی مان هست. ما ایثارگران از همه جا رانده شده ایم و در هیچ کجا جایی نداریم ..
درود بر همه ایثارگران عزیز و محترم
بدرود

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام/ برادرم افسری جان/ بکاربردن 24واژه نامطلوب آنهم در39 سطرزیبنده دردکشیدگان نیست . موفق باشید
بنده توی این ۴۱ سطر کلمه زشتی ندیم و فقط ایشان از اختلاس گفنه اند که اون هم دیگه بقول نویسنده متن اونقدر برخی از مسولان بی شرم و وقیح شده اند که روراست هر روز به مردم اعلام میکنند امروز چند هزار میلیارد تومان فلان شخص از بیت المال اختلاس(دزدی) کرده است درضمن حتی اگر کلمه ای هم تند گفته باشند صدای درد ایشان و همه ایثارگران هست صدای درد را نمیشود خفه کرد و گفت درد بکش ولی سکوت کن!
زیبنده آن است که مسولی به وظایف خود عمل کند،
درضمن ۲۴ کلمه نامطلوب را ذکر کنید تا همه ببینیم،
اگر کسی هم از لحن گفتار این دوست و همرزممان ناراحت شده میتونه بهش کمک کنه تا مشکلاتش برطرف بشه تا مبادا مسولین بی کفایت از طرز صحبت این رزمنده و درد کشیده امروز ناراحت شوند و خدایی نکرده برای لحظه ای آزرده خاطر بشوند! یا ثانیه های حیاتی خودرا برای زندگی اشرافی خود از دست بدهند!
از قدیم گفتند احترام هر مکانی بستگی به متولی آنجا دارد. وقتی بنیاد و مسئولین ارشد نظام ارزشی برای خانواده شهدا و ایثارگران قائل نیستند،چه توقعی از مردم عادی و کارمندان رده پایین می توان داشت.کافی است بروید بنیاد مرکز و تقاضای ملاقات با آقای شهیدی را داشته باشید،جواب غیر ممکن را می شنوید!.ایشان اطاق خود را پشت هفت خوان رستم قرار داده است!!!!
درود بر حسین افسری که با شجاعت سخن جانبازان را خوب نوشتند
مشکلات ایثارگران ناشی از بی مسئولیتی ،مسئولان رده بالا و پاس کاری خوب آنان است.چون یک زمان گفته میشود ،مشکل از نبود قانون است،بعد از کلی پیگیری که قانون در مجلس تصویب میشود باید دوندگی کرد ایرادات و کمبودهای آن برطرف شود،بعد از چند سال که قانون درست میشود باید منتظر بود توسط دولت ابلاغ شود و بعد از آن می گویند باید آیین نامه اجرایی تهیه شود،بعد از گذشت چند وقت که آیین نامه تهیه و در دولت تصویب و ابلاغ میشود می بایستی دنبال مشکلات و رفع نواقص آن از طریق دیوان عدالت اداری ،هیات دولت و مجلس باشیم. حالا بعد از سالها که مشکلات نسبتا حل شده باید در بنیاد و ادارات التماس مدیران و کارمندان را بکنیم که آن را اجرا کنند و نهایتا عمر ما سر می آید و قانون به فراموشی سپرده میشود!!!!!
حق با شماست بزرگوار و این شیوه اداره کشور مختص مسولان بی کفایت است و الا این مملکت فقیر نیست همه چیز داریم فقط دلسوز نداریم دیگه چیزی از جیب خودشون زیاد نمیاد که بخوان خرج مرد بکنن روز اول گفتن جنگ بوده خرابی داریم و ثروت کشور باید خرج بازسازی بشه و ایثارگران ۲۸ سال صبر کردند و در این مدت تنها اتفاقی که افتاد مسولان آمریکا حراسی راه انداختند و خودشان به دنبال گریت کارت آمریکا و اقامت و فرستادن بچه هایشان در دانشگاه های آمریکا و انگلیس و سرمایه گذاری در این کشورها بودند و آنهایی را که جان و سلامتی خودشون رو فدای کشور کردند رها کردند و امروز میبینیم که سخنگوی قوه قضاییه از وجود ۴۰ مسول دارای تابعیت مضاعف صحبت میکند صحبتهای بنده نه از روی غرض هست و نه افترا و شایعه همه مردم حقیقت را میدانند و اینکه چطور یه مسول دولتی با یک حقوق ثابت میتواند خرج فرزندان خودش رو در کشورهایی که هزینه تحصیل و زندگی بالاست را پرداخت کند عجیب بنظر نمیرسد؟! پس سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات کجا هستند تا مخارج دولت و مسولین رو کنترل کنند!
تنها امیدمان مقام معظم رهبری میباشد که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و شرافت کشور و مخصوصا ایثارگران افراد بی کفایت رو از سیستم مسوایت حکومتی کنار زده و اشخاصی را کا شایسته خدمت به مردم را دارند جای آنها بگذارد.
سلام به برادر عزیزم جناب افسری جان گفتهای شما همه یک به یک دورست است اتفاقا کار از قویه قضایه خراب است بنیاد که صد درصد خراب بوده وهست ولی قویه قضایه چرا کسی را میشناسم رفته بود بنیاد سروصدا کرده بود چرا به پرونده من رسیدگی نمیکنید بنیاد زنگ زده بود 110 این بیچاره را بردن دادگاه 50 زربه شلاق زدن و 3ملیون جریمه کردن بنیاد رضایت داد ولی دادگاه قبول نکرد حالا تورا بخدا هیچی نگو بگذار بخورن خره ما از اول دم نداشت آخر کسیکه رفته گفته چرا به پرونده من رسیدگی نمیکنید این شلاق دارد این جانباز مظلم را شلاق زدن مگر از دیوار کسی رفته بالا آبروی بنده خدا را بردن حالا جناب افسری عزیز چه چیزها میگوی تا شلاق نزدن برو سره جاید بنشین ای عزیز برادر کجا شکسته کجا صدا میدهد مگر ایثارگر گذاشتن بماند رزمند کیلوی چند است من جانباز شیمیایی هستم از اینها هیچی نخواستم فقط دست از سرمان بردارند بگذارند راحت بمانیم اینها میلیارد میلیارد بخورند
آفرین بر شما واقعا عین حقیقت را گفتید درود بر شما
بسیار لذت بردم هم از صداقت کلامتان و هم از شجاعتتان . فقط از سایت فاش نیوز سوالی دارم چرا هر وقت ما اعتراضی به مسئولین داریم از چاپ آن خوداری میکنید ؟ چرا مثل همین عزیز دل حرف های ما را تماماً چاپ نمیکنید و گزینشی و سانسور شده چاپ میکنید ؟ بنده صد بار گفتم مسئولیت سخنان خود را به عهده میگیرم ولی باز هم شما خود سانسوری میکنید خواهشمندم کمی شجاعت داشته باشید مگر ما پشت شما را خالی مسگذاریم که شما به ما اعتماد نمیکنید. از چه چیز هراس دارید ؟ به خدا قسم هیچ احد الناسی نمیتواند چشم چپ به شما نگاه کند وقتی که ما مخاطب شما هستیم . لطفاً بعد از این سانسور را کنار بگذارید تا مسئولین نا محترم حرف و نظر واقعی و ته دل ما را بخوانند نه حرف های تمیز و اتوکشیده ی شما را . ممنون
احسنت به حمیدآقاراست میگوید/فاش نیوزعزیزکه همیشه ناجی مارزمندگان وجانبازان وایثارگران بودی کلمه ای که آقاحمیدنوشته عین واقعیت است چرا؟چون نوشته مسولین بایدحرف ته دل مادردمندان رابداندنه اینکه حرفهایی که ازفیلترگذشته وتصویه شده راوقتی مسولین کامنتهای بقول دوستم اتوکشیده رامیخواندفکرمیکندمارزمندگان.جانبازان هیچ مشکلی نداریم درصورتی که بخصوص مارزمندگان ازیادهارفته سرتاپایمان مشکل است چرانبایدمسولین ازاین همه دردمامطلع شوند؟بایدبدانندحق ماست که به مسولین امردرددلهایمان رابگوییم وآنهاهم وظیفه دارندجوابگوی این قشررنج کشیده باشند.وقتی رزمنده ای که درسن کم جانش راکف دستش گرفته وبدستوربنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی ره رفته بادشمن خودجنگیده امروزهم ازمسولین خدمات میخواهندکه28سال استکه خدمات ندادندبه رزمندگان بماندیک دفترچه بیمه درمانی ندادندبماندیک سرکشی خشک وخالی هم ازمارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهانکردندچرا؟لطفا جواب اینهمه چرای رزمندگان رایک مسول مردومردانه بیایدازطریق همین سایت مقدس جوابگوباشد......رزمنده27ماه داوطلب جنگ مشکانی
برادرافسری نگران نباش به این زودی ما جانبازان رابه جرم هشت سال جنگ به حبس ابد محکوم میکنند .احترام وتسهیلات دیگرچه صیغه ایست ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام.برخوردبدواهانت هاازسوی برخی مدیران که هرچه دارندازرشادت همین جانبازان وخانواده معظم شهداست رابه این نوشته اضافه کنید.ای خدای بزرگ تویارویاورماهستی.خدایاکاری کن تاهیجکدام مامحتاج نامردان نشویم وماراموردلطف وعنایت خودبفرماء.آمین.یاحسین.ع.
سلام به همگي ايثارگران غيور 8 سال دفاع مقدس ... احسن بشما برادر جانباز و ارزشي حاج حسين افسري ... حرف دل تمامي ايثارگران را بيان نمودي ... بنياد بجاي اينکه متولي و پشتيبان جانبازان باشد نامه اي نوشته به شوراي نگهبان که بعلت بار مالي قوانين جانبازان و ايثارگران تصويب نشود ...اگر نيم درصد اختلاس ها را چه در بنياد و دي و ساير بانکها هزينه ايثارگران کرده بودند امروز يک ايثارگر نيازمند نداشتيم ...بي کفايتي تا کي ؟
سلام به شما عزيز جانباز...دورد به شما عزيز.....هنوز خوب هست....دعا كنيد خدا سايه رهبر عزيز را بر سرمان حفظ كند ......انشائ الله.....هنوز ارزشي كه قايل هستند از وجود ايشان هست.....واي به روزي كه ايشان...............خدا حفظ شون كندو
سلام ، زنده باد جناب آقای افسری آفرین مرحبا دلاور چون این خصوصیت جانباز و مرید حضرت امام حسین ابن علی (ع) است که با شجاعت و دلیرانه و محکم درد دلهای عاشقان ولایت را از بی تدبیری و ضدیت سکولارهای غربگرا با ایثارگران و رهبر معظم را بیان کرد.
بررسی آثار برجام در آینده و برنامه های دشمنان اسلام برای ممنوعیت مصرف سوخت فسیلی در جهان باعث نگرانی شدید است زیرا نشان میدهد طی چند سال آینده بدون صنعت هسته ای تمام مسلمین و مخالفان استکبار بشدت نیازمند غرب خواهند شد.
در این صورت باید بگوییم برجام از کودتای 28 مرداد بدتر است. هنگامی که نفت ملی شد و قیمت آن بشدت افزایش یافت شاهد نابودی اقتصاد انگلیس و رکود در آمریکا بودیم که با کودتای 28 مرداد از نابودی رها شدند اما شاه مخلوع به فروش نفت ادامه داد لذا در برجام وضعیت صنعت هسته ای کشور همچون دوران بعد از آن کودتای انگلیسی و آمریکایی نخواهد بود و کشور در تامین انرژی و بودجه در مضیقه شدید قرار خواهد گرفت که این روزها آغاز چنین بحران عظیمی در تمام اقشار مردم تاثیر کرده است.
بدترین عملکرد طی سه سال گذشته بی توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب بویژه اجرای اقتصاد مقاومتی بوده تا تاثیر دشمنی شیطان بزرگ بر اقتصاد کشور را خنثی کند اما بی تدبیری و ناامیدی از رای مردم در انتخابات آینده باعث عصبانیت شدید و اقدامات خودسرانه شده در حالیکه وضعیت از دولت قبل بسیار بدتر و رو به قهقرا رفته در حالیکه رشد اقتصادی 5 درصد در رکود کامل اقتصاد و تعطیلی پروژه های عمرانی کشور حاصل سود میلیونها فقره وام به کسبه و مردم بشدت گرفتار است فلذا چنانچه میسر بود انتخابات شش ماه زودتر برگزار شود تا تغییرات لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی بعمل آید بشدت مورد نیاز و ضرورت کشور میباشد.
درودبه همسنگردردمندوعزیزم آقای افسری عزیزکه واقعادرددل همه ماازیادرفته هارابیان نموده دست گلت دردنکندکه همیشه ازمابه فراموش سپرده هاباقلم پرازمعناومفهومت دفاع دادخواهی میکنی....درودخدابرتوافسری عزیزبخدابیش ازاین ازدست من نمی آیدخداوندبه توودیگردوستانی که دست به قلمشان خوب است سلامتی بدهدوزیرسایه قران کریم محفوظ تندرست وشادنگهدارد...دوست وهمسنگرت مشکانی
سلام حسین جان دمت گرم خدا نگهدارت، من که از مخ تعطیل شدم و با جملات ناب تو حال می کنم، کی باشد انتقام بگیریم از مسئولان نا مسؤول.
کمی جان در بدن دارم فدای رهبر و ایثارگران کنم انشأالله.
یا صاحب الزمان ادرکنی عجل الا ظهورک.
برادر عزیز بسیجیان هم مانند ادوات جنگی بودند (اسلحه هواپیما و..)همانطور که ادوات بعد از جنگ به انبار برده شدند یا بعضا ازرده خارج و امحاء گریدند رزمندگان هم دچار همچنین سرنوشتی گردیدند و این توقع تقریبا زیادی است که ما فکر کنیم بله مسئولین به رزمندگان دید دیگری داشته یا خواهند داشت تنها چیزی که از رزمندگان مانده است یک لیست وسیاهه است همانطوری که لیست ادوات هم بقای مانده است ادوات را لااقل طی یک لیست منظم و حساب شده جهت حفاظت تحویل یک موسسه یا افراد خاصی گردید ولی لیست رزمندگان خیر متاسفانه به امانت داران خوبی سپرده نشد پس اگر جسارت به دیگر همرزمان نباشد و منظور م خودم می باشد بایستی بگویم رزمندگان حتی در حد ادوات هم ارزش توجه و حفاظت هم نداشتند
برادر بزرگوارم من هم با شما موافقم بنده هم روزی که اذن رهبری بود برای نجات وطن به جبهه رفتم و۶ماه حضورم را بعنوان دوبرابر سابقه در تامین اجتماعی محاسبه وحق بیمه اش را کسر کردند ولی بعد از ۱۰ سال که دیگه به ما نیاز نداشتند ۶ ماه سابقه راحذف کردند وحق بیمه اش را هم به ما پس ندادند _درود بر مسئولان خدمتگزار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi