شناسه خبر : 50148
دوشنبه 03 آبان 1395 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوه قضاییه باید ورود کند!

ضرب و شتم و اهانت به "جانباز قطع نخاعی"

جانباز قطع نخاعی استان کرمان، در قبال انجام فریضه امربه معروف و نهر از منکر، توسط عده ای اوباش مورد اهانت و ضرب و شتم قرارگرفت.

فاش نیوز - جانباز قطع نخاعی استان کرمان، در قبال انجام فریضه امربه معروف و نهر از منکر، توسط عده ای اوباش مورد اهانت و ضرب و شتم قرارگرفت.

جانباز قطع نخاع 70 درصد کشورمان"حسینعلی محمدی"، پس از تذکر لسانی به یکی از کارمندان ادارات دولتی کرمان، با واکنش شدید فرزند یکی از مسئولان استان که از قضا دو تابعیتی نیز هست، قرار گرفته و راهی بیمارستان شده است.

به گزارش خبرنگارما، ضرب و شتم وحشیانه جانبازنخاعی(کرمانی)  بخاطر انجام فریضه واجب امربه معروف و نهی ازمنکر موجی از محکومیت و برانگیخته شدن احساسات مومنان و جامعه ایثارگران کشور را به دنبال داشته است. آنچنان که در گروه های اجتماعی مرتبط با جانبازان و ایثارگران، این اقدام اوباشگران با واکنش تند ایثارگران مواجه شده است.

خبرها حاکیست امام جمعه جیرفت از دادستان و دستگاه قضا خواسته است با فرد خاطی با قاطعیت برخورد کنند.

گروهی از جانبازان نخاعی و ایثارگران طی تماسی با دفتر"فاش نیوز" خواستار پیگیری موضوع و برخورد با مجرم فوق و در صورت لزوم هماهنگی برای تشکیل برنامه ای برای محکومیت این موضوع شدند.

آخرین پیگیری خبرنگار ما در تماس با این جانبازنخاعی دفاع مقدس حاکیست، جانباز محمدی هم اینک در بیمارستان تحت درمان قراردارد و خبرهای تکمیلی آن متعاقبا  ازنظر خوانندگان گرامی خواهدگذشت.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
دست اقازاده ها درد نکند جواب قهرمانان عرصه عمل را در خور شان ومنزلت اقازاده داده اند
وقتی مسئولین آگاه حرمت ما را نگه نمیدارند دیگه چه توقعی از مردمان جاهل دارید شما . دیگه قبح این اعمال ( ناسزا - ضرب و شتم - اهانت - تمسخر و ..) توی جامعه شکسته شده . در گذشته زمان امام رحمتة الله بسیار بیشتر از اکنون جانباز حرمت داشت و اگر به همین منوال پیش بره من مطمئنم تا چیزی نخواهد گذشت که دیگه نه مسئولین و نه اکثریت مردم واسمون تره هم خرد نمیکنند فقط خدا شاهد است که ما واسه رضای حق تعالی و دفاع از میهنمان به جبهه رفتیم نه این مسئولین ناسپاس و برخی از مردم نمک نشناس
با سلام . هنگامیکه مادر پیر شهید شهر کرد را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و شاعر جوان حزب الهی را دستگیر می کنند و کلی هم اعتراض کردیم و هیچ مرجع قانونی هر پاسخ نمی دهد نتیجه اش همین می شود که روز به روز گستاخانه به عزیرانی که فخر خدا روی زمین هستند اینگونه توهین نمایند .
ما هر ضربه اي ميخوريم از خودي هاست ... چگونه ؟ با اطلاعاتي که در سايت ها حتي سايت شهدا دريافت کرده ام مدتهاست فتنه اي در راه است و بين خانواده شهداي عزيز خصوصا فرزندان شاهد و جانبازان گرامي تفرقه اي درست کرده اند و انها را بجان يکديگر انداخته اند که الحمدالله با شکست روبرو شده بجز اندکي سست عنصر و وابسته به غير که خدا هدايتشان فرمايد .
در بعضي ادارات و ارگانها تنها اين عده هستند که روبروي جانبازان مي ايستند دليلشان هم ميگويند جانبازان همه چيز را براي خود و فرزندانشان ميخواهند و حق ما را خورده اند و الي اخر
خداوند همه ما را به راه راست هدايت نمايد . امين يا رب العالمين
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi