شناسه خبر : 50153
یکشنبه 02 آبان 1395 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اثر برجام بدتر از 28 مرداد!

محسن ناطق- بررسی آثار برجام در آینده و برنامه های دشمنان اسلام برای ممنوعیت مصرف سوخت فسیلی در جهان باعث نگرانی شدید است زیرا نشان میدهد طی چند سال آینده بدون صنعت هسته ای تمام مسلمین و مخالفان استکبار به شدت نیازمند غرب خواهند شد.

  در این صورت باید بگوییم برجام از کودتای 28 مرداد بدتر است. هنگامی که نفت ملی شد و قیمت آن به شدت افزایش یافت شاهد نابودی اقتصاد انگلیس و رکود در آمریکا بودیم که با کودتای 28 مرداد از نابودی رها شدند اما شاه مخلوع به فروش نفت ادامه داد لذا در برجام وضعیت صنعت هسته ای کشور همچون دوران بعد از آن کودتای انگلیسی و آمریکایی نخواهد بود و کشور در تامین انرژی و بودجه در مضیقه شدید قرار خواهد گرفت که این روزها آغاز چنین بحران عظیمی در تمام اقشار مردم تاثیر کرده است.

 بدترین عملکرد طی سه سال گذشته بی توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب بویژه اجرای اقتصاد مقاومتی بوده تا تاثیر دشمنی شیطان بزرگ بر اقتصاد کشور را خنثی کند اما بی تدبیری و ناامیدی از رای مردم در انتخابات آینده باعث عصبانیت شدید و اقدامات خودسرانه شده در حالیکه وضعیت از دولت قبل بسیار بدتر و رو به قهقرا رفته در حالیکه رشد اقتصادی 5 درصد در رکود کامل اقتصاد و تعطیلی پروژه های عمرانی کشور حاصل سود میلیونها فقره وام به کسبه و مردم بشدت گرفتار است فلذا چنانچه میسر بود انتخابات شش ماه زودتر برگزار شود تا تغییرات لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی بعمل آید بشدت مورد نیاز و ضرورت کشور میباشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درودبه اقای ناطق که واقعابنده همیشه ازنطق های روشنگری این همسنگرم نهایت استفاده رامیبرم وامیدوارم که خداوندبه این دوست عزیزسلامتی همراه باطول عمرباعزت بدهدتابیشترازاین بتوانیم ازمحضراین چنین افرادمخلص استفاده ببریم /چون بنده سوادم درحدابتدایی میباشداگرچنانچه غلط املایی داشتم وویاخدای ناکرده ازروی بی سوادی کلمه ای نوشتم که به ضرردوستی یاگروهی بودشمابه بزرگی خودتان ببخشید/رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام اقا محسن بنده نفهمیدم جنابعالی کارشناس حقوقی هستی کارشناسی یاکارشناس اقتصادی ویاعمران من که نمیدانم برجام چیه یعنی میدونم برجام چیه امانظرنمیتوانم بدم بنده فقط تنها دل خوشیم این سایت حامی ایثارگران است خدا به کارمندانش و مدیر مسيولش خیربدهد اماتنهادرد دلهایم را اینجامینوشتم اماهرچه از دردهایم نوشتم جنابعالی نظربرعکسی دادی فکرکنم اصلا نمیخوندی فقط هدفت خرد کردن کاربر بوده اینکه میگم جنابعالی همه حریف هستی چندماهی بود نوشتند را ترک کرده بودم البته میخونم اما از ترس جنابعالی کمتر مینویسم من هستم و این سایت و کپسول اکسژین لعنتی خسته ام کرده بخداوندی خدا قسم قصد جسارت ندارم اما چند دلنوشته ای داشتم جنابعالی با انرژی منفی که دادی مایوس شدم البته در چندین ماه پیش بانام جانبازشیمیایی هدایت هم اسم کوچک من است این راهم بکم نه از دولت اقای احمدینژاد خیری دیدم نه از دولت اقای روحانی هیچ جناحی هم وابسته نیستم برای مملکتم زحمت کشیدم که ایران امن برای بچه هام باشه که نشد بچه ام را از درس خواندن محروم کردن اما قافل از اینکه مملکت ساختیم به یک عده قلیلی مثل اختلاصگران مثل مرفه نشینان الان دیگه یه خرده کم بضاعت بشی حتی در مساجد محله هم ادم را ادم حساب نمیکننداینهارا دیدم میگم روزی دو بار بیرون میرم نماز ظهرومغرب باچشم خودم دیدم یک عده پولدارن بایدجلو بشینند اگر سوالی هم از روحانی داشته باشی باید با اجازه اقایان باشه
با سلام
بهتر است قبل از دست به قلم بردن اطلاعات خودمان را بیشتر کنیم.
ممنوعیت مصرف سوخت فسیلی در جهان برنامه دشمنان ما نیست بلکه جهان ناگزیر از آن است. عمده تغییرات اقلیمی فعلی از جمله خشکسالی سالهای اخیر و چند سال آینده ایران ناشی از مصرف سوخت فسیلی بوده است. اتفاقاً غربیها دنبال انرژی های پاک و تجدیدپذیر مثل انرژی خورشیدی و باد هستند. هلند 50 درصد انرژی کشورش را از انرژی پاک تامین میکند. عربستان هم دارد صحراهای خود را به مزارع خورشیدی تبدیل میکند. در امارات آب شیرین کن های خورشیدی ساخته اند.
وفتی که انسان آهن را کشف کرد دیگر ابزارش را با سنگ نساخت. اتمام عصر سنگ به علت تمام شدن سنگها نبود. عصر نفت هم به خاطر تمام شدن نفت به انتها نخواهد رسید بلکه با ورود تکنولوژی جدید خواهد بود. به جای شعار دان و متهم کردن بقیه باید در فکر چاره خودمان باشیم. موفق باشید
اخوی !!پس نقش مقام معظم رهبری در این قضیه چی میشه؟؟
بد نیست که بیشتر دقت کنید و منصف باشید
دوست من مگربه رهبری میرسدکه رزمندگان نوجوان دیروزی که امروزدرسن کهنسالی بادردهایی که به آنهاازطریق همان جنگ رسیده دارنددست وپامیزنندبدون اینکه دادرسی باشد/گزارشهاراهمیشه طوری به رهبرعزیزمیگویندکه ایشان فک میکندمارزمندگان توی نازونعمت هستیم وهیچ مشکلی نداریم چه گویم که ناگفتنم بهتراست............!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع و دبیر سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان کشور که به استان کرمانشاه سفر کرده ، پیش از ظهر امروز در شهرستان پاوه گفت : هیئت دولت این سند را ، در تاریخ 14 تیر 1394 تصویب کرد ، و ساز و کارهای ساختاری آن را ، تشکیل داد.
ابوالقاسم اکبرنژاد با اشاره به اینکه ، اول اسفند ، نخستین جلسه اجرایی شدن این سند راهبردی با حضور کلیه اعضاء تشکیل شده ، کمبود اعتبارات را علت اجرایی نشدن آن تاکنون اعلام کرد و گفت : خوشبختانه ، منابع مالی برای اجرایی شدن سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان و جانبازان در سال 1395 ، تامین شده است.
اکبرنژاد افزود : در این سند ، رزمندگانی که 6 ماه و بیشتر سابقه حضور در جبهه داشته باشند و نیز ، جانبازان 25 درصد به پایین که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیستند ، مشمول دریافت خدمات و مزایای سند خواهند بود.
به گفته این مقام مسئول ، براساس این سند ، رزمندگان و جانبازانی که هیچ گونه درآمدی برای تأمین معیشت ندارند ، 75 درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت را که در بودجه سال 1394 ، مبلغ 712 هزار تومان است ، با 25 درصد تقلیل ، که 532 هزار تومان خواهد شد ، به صورت ماهیانه ، ئدریافت می کنند.!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟آقای اکبرنژاداین حقوق512هزارتومان کجارفت شما27اسفندتصویب وبودجه اش راتامین نمودیدامادرهمان اسفندماه رزمندگان با150هزارتومان کسری ازهمان512هزارتومان راتجربه کردندچراازحق رزمندگان دراسفند94که همه ارگانهاعیدی میدهندراکه ندادیدبماندتازه150هزارتومانش راهم کسرکردیدبه چه حساب مگرشمادرهمین متن نگفتیدباتقلیل512هزارپرداخت میکنیم پس کجارفت چی شداین کمک معیشت؟رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام ، با تشکر از اسلام عزیز شما با هر میزان سواد آکادمی دارای سواد قلبی و ایمان به حقیقت و همسنگر سرداران بزرگ دفاع از اسلام و میهن همچون شهید کاوه هستید که بسیاری از مدعیان تحصیل دکتری ذره ای از سواد اعظم و الهی ندارند.
بازخوانی تاریخ نیاز به تخصص ندارد بلکه باید به نقش مردم با هر سوادی در انتخابات و انتخاب اصلح اذعان داشته باشیم تا نامزدها با فریب و شعارهای دروغ و تخریب دیگران یا وعده های پوچ نتوانند زمام امور مردم عاشورایی و خون داده را به دست بگیرند و با دشمنان اسلام و مردم در حالیکه مسلمانان را قتل عام میکنند وارد مذاکره شدند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi