شناسه خبر : 50170
دوشنبه 03 آبان 1395 , 14:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مردم جیرفت ضرب و شتم جانباز آمربه معروف را تأیید کرد

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با تأیید خبر ضرب وشتم جانباز نخاعی و ویلچر نشین این شهر، فرد ضارب را فرزند یکی از اعضای شورای شهر معرفی کرد.

 فاش نیوز - نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با تأیید خبر ضرب وشتم جانباز نخاعی و ویلچر نشین این شهر، فرد ضارب را فرزند یکی از اعضای شورای شهر معرفی کرد.

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در بهارستان در مورد جزئیات ضرب و شتم جانباز جیرفتی اظهار داشت: از جزئیات حادثه به صورت دقیق اطلاعی ندارم اما این را می دانم که این اتفاق در یکی از ادارات جیرفت افتاده است و وقتی پیگیر موضوع شدم در ابتدا گفتند برخورد لفظی بوده است اما پس از آن معلوم شد که با این جانباز برخورد فیزیکی شده است.

کمالی پور ادامه داد: پس از حادثه جانباز مضروب را در مراسم نماز جمعه دیدم و به ایشان گفتم که موضوع را از طریق مراجع قضایی دنبال کند تا احقاق حق شود و کار بدون شایعات و از مجرای قانونی آن پیش برود.

نماینده جیرفت در خانه ملت ادامه داد: متاسفانه پدر فرد خاطی یکی از اعضای شورای شهر است و برخلاف شایعات دارای مسئولیت دولتی خاصی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس توصیه من این است که کار را بدور از شایعات و به صورت قانونی پیش ببریم و به هر تصمیمی که قانون اتخاذ کند گردن نهیم.

یحیی کمالی پور نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ضرب و شتم جانباز جیرفتی در حین ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهر جیرفت اظهار داشت:جانبازان و ایثارگران ارزش های نظام هستند و ما مکلف هستیم که احترام به این ارزش ها را در میدان عمل حفظ کنیم. بنابر این تعرض به ارزش ها تعرض به قانون است و برای جلوگیری از آن باید اقدامات قانونی لازم در رابطه با موضوع از سوی مراجع قضایی ذیربط انجام شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام ناشایست و خلاف قانون ضزب و شتم جانباز 70 درصد در یکی از ادارات جیرفت خاطرنشان کرد: حرکت های غیرقانونی به صلاح نظام نیست و ما به عنوان میراث دار نظام نباید به سمت و سویی برویم که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

رئیس اسبق دادگستری کرمان با اشاره به این مطلب که از مسئولین قضایی خواستار رسیدگی به این موضوع شده ایم تصریح کرد: کسی که به یک ارزش تعرض کرده است محکوم است و جانباز آمر به معروف به عنوان یک شهروند حق دارد درخواست برخورد و مجازات قانونی با شخص خاطی را داشته باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس دهم که هشت سال اسارت در زندان های رژیم بعث را در کارنامه خود دارد اظهار داشت: البته به عنوان یک شهروند هر چقدر در مقابل سایر افراد جامعه خود را مساوی بدانیم به همان اندازه در مقابل نهادینه شدن هر چه بیشتر ارزش ها در جامعه می توانیم موثر باشیم.

جانباز 40 درصد مجلس دهم ادامه داد: نباید صرف اینکه جانباز یا ایثارگر و دارای جایگاهی در جامعه هستیم درخواست برخورد شدیدتری را با فرد خاطی نسبت به خود داشته باشیم.

کمالی پور با تاکید بر بهره گیری از ابزارهای قانونی موجود برای برخورد با افراد خاطی در زمینه تعرض به آمران به معروف و ناهیان از منکر متذکر شد: همین که موضوع به دستگاه قضایی منعکس شده است مسلماً در راستای احقاق حق و جلوگیری از بروز چنین حوادثی از سوی دستگاه قضاء در آینده موثر خواهد بود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
ازقدیم گفتن ازماست که برماست متاسفانه به اعضای شورای شهرها آنقدر بها دادند که برمردم حکومت میکنند مثلا تو شرق گیلان تمام زمین های مزروعی را یا تصاحب کردند یا تغییرکاربری گرفتن
بنام خدا
جدا بنده این کلمه این نماینده محترم نشدم (نباید صرف اینکه جانباز یا ایثارگر و دارای جایگاهی در جامعه هستیم درخواست برخورد شدیدتری را با فرد خاطی نسبت به خود داشته باشیم.) این یعنی چه مگر برای ایثارگران جایگاهی در جامعه وجود دارد ؟شاید ایشان شان مقامات اجتماعی و سیاسی خود را با یک جانباز اشتباه گرفته اند . لطفا اگر کسی متوجه شد این حقیر کم سواد را اگاه نماید . متشکر میشوم
طرف غلط کرده یه نفر رو به باد کتک گرفته باید مجازات بشه چه برسه که اون شخص معلول هم بوده حالا کار به جانباز و ایثارگری مضروب ندارم
نمیشه که یه بچه شورای شهری...
با سلام اگر محکم و بی گذشت برخورد نشود باید منتظر بعدياش باشیم با این قبیل کارها دارن حساسیت جامعه رو می سنجند
عزیزان همرزمم لطفا مقاله اگر جنگ اینگونه تمام نمیشد را با دقت مطالعه فرمایی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi