شناسه خبر : 50188
چهارشنبه 05 آبان 1395 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

70% قانون جامع کی اجرایی شده؟!

محسن ناطق - خبر جالب و قابل تامل نماینده محترم ولی فقیه گفته 70 درصد از قانون اجرا میشود اما همان 70 درصد نیز علیرغم تصویب و تخصیص بیش از 9 هزار میلیارد تومن بودجه سالجاری بنیاد دارای مشکلات فراوانی در اجرا هستند.
هرسال اعتبارات متنوعی برای تسهیلات و امتیازات ایثارگران تصویب و تخصیص میشود اما ایثارگران برای دریافت خدمات بنیاد با مشکلات بسیاری مواجه هستند. از سوی دیگر رزمندگان با سابقه بیش از 6 ماه متوالی و 9 ماه متناوب تا رزمندگانی که 8 سال مدت دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشتند نیز مشمول هیچگونه خدماتی نیستند. افراد بسیاری هیچگونه سابقه ایثارگری ندارند اما با تقلب جزو ایثارگران قرار گرفتند که مطالبات خشونت آمیز و برخورد ناشایست آنان با کارکنان مخلص بنیاد همیشه باعث آبرو ریزی و سرافکندگی ایثارگران محترم و محجوب میباشد!
درمان رایگان هرگز محقق نشده و همیشه با ترفند و نقص در قراردادهای بیمه تکمیلی، هزینه های درمان پرداخت نمیشوند. مسکن جانبازان زیر 25 درصد با پرداخت وام 83 میلیون تومانی تصویب شده اما همچنان بدون اعتبار در بانکها باقیمانده است، در حالیکه تفاوت اعتبارات وام به بنیاد پرداخت گردیده است. وام مسکن برای جانبازان بالای 25 تا 50 درصد به همین ترتیب میباشد که فقط وام پرداخت شود در حالیکه در قانون یکصد متر مربع زمین با قیمت منطقه ای وجود دارد لیکن بنیاد در اجرا شرط دو سال سابقه حضور جانباز در جبهه را قرار داده که به این ترتیب جانبازان 25 تا 50 درصد هیچگونه تفاوتی با جانبازان زیر 25 درصد ندارند. گرچه طی سه سال گذشته  هیچ وامی به زیر 25 درصد پرداخت نشده است.
سهم خودروی جانبازان نیز تا 50 درصد ارتقا داده شده و فقط تسهیلات خودرو به جانبازان بالای 50 درصد تعلق گرفته است.
عل ایحال تمام ایثارگران ظرف سی سال گذشته از تسهیلات مسکن و خودرو استفاده کردند و تعداد انگشت شماری باقیمانده اما هر سال بودجه هنگفتی برای تسهیلات به بنیاد پرداخت میشود در حالیکه به هیچ یک از ایثارگران تعلق نمی گیرد اما توسط بنیاد هزینه میشوند.
نمایندگان مجلس در تحقیق و تفحص از بنیاد بدترین "ماست مالی" تاریخ کشور حتی بدتر از فتنه 88 را رقم زدند تا مردم شوکه نشوند اما هرگز فراموش نخواهد شد و همیشه جزو مطالبات بسیار جدی ایثارگران باقی خواهند ماند.
هیچگونه مرجعی برای شکایت ایثارگران از بنیاد و دستگاههای اجرایی وجود ندارد زیرا طی سه سال گذشته حضور سکولارها در تمام بخشهای حکومت و ضدیت آشکار آنها با ایثارگران به "جرم ایثارگری" در نظام اسلامی موجب تضییع بسیاری از حقوق ایثارگران بخصوص جانبازان دارای سابقه اعصاب و روان شده که در انتظار تغییر بافت سیاسی حکومت از کمتر 2 درصد جمعیت و مسئولان سکولاریستی غربگرا به بیش از 98 درصد جمعیت حزب اللهی شیعه هستیم تا حقوق نابود شده را قبل از برگزاری انتخابات و قیامت در همین دنیا مطالبه نماییم.
مهمترین بخش قانون خدمت رسانی یعنی امور فرهنگی و معنوی بویژه ترویج ایثار و شهادت طی سه سال گذشته فقط در سایت مقدس فاش نیوز و شعارهای برخی مسئولین وجود داشته است. چنانچه فقط معنی " ابن ثاره " در اجتماع تشریح شود تمام شیعیان مظلومی که طی سه سال گذشته در اثر نابودی و دفن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ابتذال غرب گرفتار انواع مشکلات اقتصادی شدند متوجه سیاستهای ضد ملی و ضد شیعه در قالب سیاست فتنه انگیز تدبیر و امید خواهند شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi