شناسه خبر : 50190
چهارشنبه 05 آبان 1395 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه کنکور ایثارگران را برگردانید!

فرزند شهید تنها - بنده فرزند شهیدی هستم که هیچ وقت پدر خودش را ندیده. یک روز بعد از تولدم بابام شهید شده و جز یک قاب عکس هرگز پدری ندیدم!

اول میخوام بگم من سال هاست از مادرم مراقبت می کنم. به علت مریضی مادرم نمیتونستم درسم رو ادامه بدم به خاطر همین مجبور شدم ترک تحصیل کنم! با این که علاقه وافری به درس داشتم. اما یک بار از هیچ نهادی نیامدند بگویند دست شما درد نکنه از مادرت یا همسر شهید مراقبت میکنی.

هر موقع بنیاد شهید رفتم با این که میدونستن مشکل داشتم همیشه به من انگ تنبل بودن خودم و یا درس نخوندن و بی سوادی زدند و همیشه سکوت کردم. الان شده مثل بغضی در گلوم.

2- خدا شاهده من هم مثل خیلی از افراد آزاد بودم، سربازی رفتم و هیچ گونه تسهیلاتی از بنیاد شهید دریافت نکردم و همیشه به من می گفتند بودجه ای از بنیاد شهید برای فرزندان شاهد وجود ندارد! نه خودم، بلکه مادرم هم همچنین.

3- هیچ گونه تسهیلاتی حتی وام مسکن نگرفتم چون نه توانایی خرید مسکن داشتیم نه پول داشتیم و یا بنیه مالی بالایی داشتیم که بتونیم که پیش خرید یک خونه رو بدیم تا بتونیم وام مسکن با سند بگیریم!

4- بعد از سال ها که مشکلات بیماری مادرم بهتر شده و الان من 28 ساله شدم میخواستم ادامه تحصیل بدم و کنکور شرکت کنم هم بهترین رشته قبول بشم که میگن سهمیه کنکور فرزندان شاهد حذف شده! به همین قرآن قسم من هیچ گونه خیری از بنیاد شهید ندیدم. تنها چیزی که میخواستم استفاده کنم سهمیه بود که اون هم میگن حذف شده!

5- حالا به عنوان یک فرزند شهید از کسانی که می تونند درخواست میکنم لا اقل سهمیه دانشگاه رو حذف نکنید. به خدا من سال هاست منتظر همچین روزی بودم که لااقل از یک تسهیلات اون هم سهمیه دانشگاه استفاده کنم و در کنکور شرکت کنم.

آقای رییس مجلس، آقای رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آقای رییس بنیاد شهید، ازتون درخواست عاجزانه دارم.

من چه گناهی کردم؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نه خیر کی میگه سهمیه کنکود حذف شده؟
پسرجان سهمیه دانشگاه که مختص فرزند شهید می باشد فرزند جانبازان محرومند
سهمیه حذف نشده . ضمناً شما از سربازی معاف بودید نباید می رفتید
تو قانون جدید فکر کنم حذف شده
بله حذف شد که در برنامه ششم گنجانده بشه ولی باز قانون قبلی تصویب شد مشکلی نیست
سهميه ي كنكور حذف شده هنوزم هيچ قانوني جايگزينش نشده

خدا از سر كوتاهي هاي اين قوم اصلاح طلب نگذره
واقعا متاسفم واسه این همه مسخره بازی. اگه همچین طرحی میخواسین تصویب کنین نباید از اول واسه کسی قرار میدادین. خیلیا رو این حساب برنامه ریزی میکنن و حالا میبینن نه سهمیه ای هست ن کشکی. ضربه ی بزرگیه به همه ی خانواده های ایثارگر... متاسفم..
خدا لعنتشون کنه امروز حذف کردن سهمیه کنکور رو

اقای شهیدی شما انگار در خواب تشریف داری ؟؟؟؟؟
مثل بقیه آدما زحمت بکشین توب درس بخونین و وارد بهترین رشته و دانشگاه بشین:)
کاش فقط آ رامش داشتن رو به ما هدیه میدادن آ خه چرا هر از چندوقت یه خبر تازه!اونم خبرایی که اگه واسه این مردای دولت فقط رو یه کاغذه واسه خیلی از ماها به قیمت آ یندمونه من یکی از اولشم به خودم قول دادم که رو سهمیه هیچ حسابی باز نکنم ولی واقعا از این همه بی برنامگی خسته شدم تا پارسال که ما سوم بودیم بحث سر تاثیر معدل بود که آ خرشم فرقی نسبت به قبل نکرد فقط بچه های بیچاره رو تو حاشیه های الکی انداختن الانم که بحث جدید باز کردن فقط دلم از این میگیره که چرا سر حرفایی که یکبار میزنن نمی ایستن؟چرا اینقدر تردید تو چیزایی وجود داره ک یه روز محکم پاش می ایستادن؟!کاش این رفتارا رو کنار بزارن و اینقدر حاشیه درست نکنن....
دانشگاهیان آینده سازان مملکت هستن کجای دنیا و کدوم کشور پیشرفته ایی همچین کاری میکنه دوست عزیز پدر شهید شما تاج سر همه هست و هرچقدر پول به شما بدن کم هست ولی دانشگاه عرصه علمی هست وقتی شما بدون تلاش میری اونجا مینشینی اول این که به آینده کل کشور خیانت شده دوم این که مسیر پیشرفت یه انسان با هوش تر و یا پر تلاش تر از شما مسدود میشه، لابد میفرمایید من از مادرم مراقبت کردم نتونستم بخونم!!کم نیستن افرادی که در حوادثی پدرشون فوت شده و شرایطشون از شما بدتر بوده و بدون هیچ سهمه ای الان بهترین رشته میخونن دوست عزیز اونا پشتکار و شاید هوش بیشتری داشتن
سهمیه ها حذف نشده هیچ تازه امروز هم تصویب کردن سهمیه ها از 25%ظرفیت هر دانشگاه به 30%افزایش پیدا کرده بزنین شبکه خبر زیر نویس کرده
عزیزم حق شماست که بهتون تسهیلات بدن
ولی از جیب دولت
نه از حق ما
من امسال کنکوریم از صب تا شب درسمی خونم ولی یکی مثل شما با نصف زحمت من می ره جای من میشینه
این عدالته؟
دولت باید به شما خدمت کنه حسابی ولی نه اینکه سهم ما رو بده به شما
کاملاااااا موافقم.یه پزشک سهمیه ای با یه پزشک عادی زمین تااسمون فرق داره کسی که ب واسطه سهمیه میره پزشکی ازکجا معلوم که مغزش بکشه این رشته رو بخونه.ناعدالتیه محضه
تورو خدا جدی میگی داداش؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi