شناسه خبر : 50265
پنجشنبه 13 آبان 1395 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماهنوز بلا تکلیف هستیم

سید بهادر آکده - اینجانب سید بهادر آکده فرزند سیدحسن علی دارای سابقه یک سال جبهه که در عملیات کربلای چهار در آبادان دچار عارضه شیمیای شدم.قبل از اتمام عملیات برایم تسویه حساب نوشته بودند، زمانی که مارا از آبادان به تیپ 48 فتح مقر شهید غلامی انتقال دادند برگه تسویه حساب من دست یکی ازدوستان بود. به دستم داد واز طرف دژبان و اطلاعات به من اعلام شد دیگر نیروی ما نیستی واز اینجا برو. من به کارگزینی جهت تمدید مراجع کردم ولی گفتند دستور فرماندهی است تمدید نمی شود!

من باحال بیماری ازتیپ خارج وبه کمک پسر عمویم با داروهای دریافتی که برای آلرژی وسرما خوردگی بود خارج شدیم و به شهرستانم "کهکیلویه" رفتم وبه درمانگاه سپاه مراجع کردم.  آنقدر سرفه داشتم که توان راه رفتن وحرف زدن نداشتم وبیش ازسه ماه داروی شیمیایی که شیشه حاوی مایع شفاف بود مصرف می کردم وروز به روز از سرفه های طولانی مدت کم می شد.

به علت شهادت برادرم درکربلای پنج نمی توانستم ادامه درمان بدهم و هیچکس نبود که مرا برای درمان جایی ببرد. با مصرف داروها سرفه ها کم شد تا اینکه از طرف تیپ 48 نامه ای برایم آمد جهت تشکیل پرونده درصد جانبازی ازسال 83 تا94 .بیش از پنج بار مدارک بالینی تایید شده ازتهران واصفهان وشیراز به بنیاد جانبازان و بنیاد شهید وکمیسیون عالی که مستندات آنها  موجود در پرونده می باشد ولی ماهنوز بلا تکلیف هستیم به طوری که از طرف مسئول کمیسیون به من اعلام شد حقت را  بنیاد شهید خورده وحقت را بگیر!

 آقای دکتر قزوینی درتاریخ94/10/5 تایید نهایی کرد ولی کمیسیون استان کهگیلویه وبویر احمد ردکرد وگفتند مشکوک هستیم. ودوباره من را به درمانگاه بقیةاله معرفی کردند که از این کار آقای دکتر قزوینی بشدت ناراحت شد که چرا تایید نشد و آقای دکتر بصورت ویژ  اعلام نمود وگفت خودم درکمیسیون ویژه هستم ما همچنا به قوه الهی منتظر هستیم وازراه دور دست همه عزیزانی را که با ایثارگری خو د برای ایثارگران زحمت می کشند وتلاش می کنند می بوسم وبرآن افتخار می کنم .      با تشکر
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برای مردم و ایثارگران قانون بی قانونی اما برای خودشان، حق و سهم الارث انقلاب؟
گوشت دم توپ حقی ندارد، خدایا جوابشان را بده و رسوایشان کن.
بعد 27 سال از پایان جنگ هنوز جانباز زیر25درصد داریم؟
هنوز رزمندگان بلاتکلیف هستند؟

...

برای دفاع از خودت بنویس چرا برگه تسویه بهت دادند .


...
امام فرمود من درمیان شماباشم یانباشم مگذاریداین انقلاب به دست نا اهلان بی افتد.!!
معوقات 34 ساله رزمندگان بسیجی معسر که حتی از گرفتن حقوق در جبهه هم امتناع می ورزیدند چه شد؟ رزمندگان معسر تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند خود و خانواده هایشان نیاز به خدمات پزشکی دارند، پس این دستور تحت پوشش بیمه وزارت دفاع شدن، رزمندگان معسر چه شد؟ این حقوق ناچیز که برای رزمندگان معسر وضع شده کجای زندگی مشقت بارشان را التیام می بخشد؟

آیا خود شما که این تصمیم را گرفته اید میتوانید با این حقوق زندگی تان را اداره کنید؟ بچه های رزمنده معسر دارند یا کنار خیابان ها دست فروشی می کنند یا عملگی می کنند یا راننده دیگران شده اند و مسافرکشی می کنند/ بچه های رزمنده معسر یا در آلونک های اجاره ای با بدبختی زندگی می کنند یا در خانه های پدری شان سربارند/ بچه های رزمنده معسر همه افسردگی شدید دارند/ بچه های رزمنده معسر سال هاست شرمنده خانواده هایشان هستند/ بچه های رزمنده معسر جان خود را جهت حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

از برکت همین رزمندگان شما حضرات که دیگر نمی شود بهتان گفت برادر چون خیلی وقته از برادری فاصله گرفته اید، در آرامش به پست و مقام رسیده اید که راحت دروغ می گویید، من و تمامی بچه های رزمنده پر عجبیم که ... بنده و دیگر رزمندگان به فراموشی سپرده شده... از مسئولین امر این سوال را دارم. آیا بعد از اتمام جنگ 8ساله حق کسانی که سالم درسن جوانی و نوجوانی رفتند از کشورشان دفاع کردند و ناقص با کلی درد برگشتند، حق شان این است که بعد از 27سال از پایان جنگ اینچنین بااین شیر مردان رفتارشود ؟ اگر شود چرا؟

خواهش می کنم جواب بدهید؟؟؟رزمندگان همچنان درگیرجنگ اعصاب وروان که پایان ندارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi