شناسه خبر : 50284
شنبه 15 آبان 1395 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت از ایثارگران ارتقای ارزش های فرهنگی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:هر طرح ، لایحه و قانونی که به ایثارگران کمک کند مورد حمایت دولت و مجلس است.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هر طرح ، لایحه  و قانونی که به ایثارگران کمک کند مورد حمایت دولت  و مجلس است.

به گزارش حبرنگار پارلمانی فاش نیوز، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم نمایندگان ملت در بهارستان برای اصلاح قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: هر طرح، لایحه یا قانونی که بتواند به بهبود معیشت و تقلیل مشکلات ایثارگران عزیز کمک کند مورد حمایت دولت و مجلس است و قوه مقننه هم اهتمام ویژه ای در به تصویب رساندن طرح ها و لوایحی که بتواند کمک رسان جمعیت ایثارگران و خانواده های آنان باشد نشان می دهد.

مدرس دانشگاه و پزشک متخصص خون و سرطان اظهار داشت: نقظه نظرات متفاوتی درخصوص قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وجود دارد که قرار شد تجمیع و رسیدگی شود.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی با کمک دولت بتواند طرح جامعی را در راستای خدمت به جامعه هدف به نتیجه برساند تا بر مبنای آن بتوانیم مشکلات ایثارگران را برطرف کنیم.

جانباز 30درصد جنگ تحمیلی و نماینده ایثارگر مجلس دهم یادآور شد: با وجود این چند مورد مهم و اساسی درهنگام اصلاح قانون جامع برای ایثارگران باید درنظر گرفته شود که بحث اشتغال، درمان، مسکن، تامین اجتماعی و... است و از جمله آنها است.

عضو فراکسیون ایثارگران اظهار داشت: هرچقدر جامعه ایثارگران مورد حمایت و وثوق بیشتری از سوی دولت و مجلس باشد مطمئنا ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی نیز در جامعه ارتقا  و افزایش خواهد یافت.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

...

طرح حمایت از رزمندگان جبهه و جنگ چی ؟!

طرح حمایت از جانبازان دفاع مقدس چی ؟!

آها فهمیدم : حمایت از :

ببخشید اشتباه فکر کردم .

خیال کردم بچه های مظلوم و بدون حقوق جبهه رو گفتید .

...
سلام
چرا حمایت؟
از چه کسانی و در مقابل چه کسانی و چرا باید چنین باشد.؟
جای تاسف است برای مسئولان؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi